10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لَن يَضُرّوكُم إِلّا أَذًى ۖ وَإِن يُقاتِلوكُم يُوَلّوكُمُ الأَدبارَ ثُمَّ لا يُنصَرونَ
-هرگز (یهودان) به شما آسیب سخت نتوانند رسانید مگر آنکه شما را اندکی بیازارند، و اگر به کارزار شما آیند از جنگ خواهند گریخت و از آن پس هیچ وقت منصور نخواهند بود...
یه آدمایی تو زندگیمون بودن
که ما واسه شاد بودنشون تو زندگی تلاش کردیم ،
تو غصه هاشون همدرد شدیم ،
ولی از یه جا به بعد اون آدمها به جای دوست داشتن ما ، باعث غم ِ ما شدن
این آدمهارو با همه ی خاطرات خوبو بدشون باید رها کرد ،
یه وقتایی فرصت جبران به کسی دادن غم انگیز ترین کاریه که میتونی در حق خوبی های خودت کنی...
معنی ایمان را در سختی ها باید دریافت
و من مفهوم زندگی را در دفاع از اسلام فهمیدم...!
حاج مهدی رسولی چه قشنگ گفت
که امروز پدر بجای پنهان شدن در پناهگاهها
اومده تا امتش رو در آغوش بگیره
که خیالشون راحت باشه...🤍
به قول علی قاضی نظام: بيا واژهها را عوض كنيم! "شبت بخير" ديگر حلاوتِ قبل را ندارد. بيا آرزوى ديگرى كنيم براى هم. مثلاً بگوييم
"شبت بى فكر". :)