پرتقال
چه خونی از ما ریختید و چه جگری از ما سوزاندید...
آه از غمی که تازه شود با غمی دگر...
از غمی که تازه شود با غمی دگر...
بچه ها
برای دل دخترای شهدا از خانم زینب صبر بخواید
آخه دخترا بابایی ان
اخه دخترا قلبشون میره برا باباشون
پرتقال
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ..
عمو ولی ما قرار بود مثل پارسال بریم مشهد 💔:)