چشمِ امید و بیم نداریم، از دولت فلانی و بهمان
چون قرنهاست چشم و دهان، سیر، از دولت امامحسینیم
در سفرهمان اگرچه غذایی جز زخم نیست، در عوضش شکر
همسفره با محبت عباس، همصحبت امامحسینیم
قطره به قطره رود زلالیم، با عشق در مسیرکمالیم
حبّالحسین یجمعنا، چون جمعیّت امامحسینیم
هیهات از حقارت و ذلت، هیهات از پذیرش منّت
للهِ حمد اگر که عزیزیم، از عزّت امامحسینیم
ما از تبار یاس سپیدیم، حرّیم و زندهزنده شهیدیم
از لشکر یزید بریدیم، در بیعت امامحسینیم
ای شمرهای عصر تمدن! آلزیادهای تفرعُن!
در شامِ بغض و کینه بمیرید، «ما ملت امامحسینیم»
پرتقال
به مقصد؟ 🥺
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پارسال همچین روزی تنها دغدغمون برای سال بعد این بود که بازم این روزارو تکرار کنیم:))
وگرنه کی فکرشو میکرد صاحب صدایی که میگه یک دو سه قراره بشه افتخار خانوادمون و دیگه کنارمون نباشه....