پرتقال
پارسال همچین روزی تنها دغدغمون برای سال بعد این بود که بازم این روزارو تکرار کنیم:)) وگرنه کی فکرشو
صدای بچگیام تو گوشمه که میگفتم
عمو رسول اگه گوشیو ازم بگیری گررِ میکنم:))
حدس میزنم بخشی از رسمِ دنیا همین است؛
اینکه شاهدِ از بین رفتنِ تمامِ آن چیزهایی باشیم که دوستشان داریم.