هدایت شده از بنتِ حیدر
نتانیاهو گفته ؛
« مردم ایران به خیابان ها بیایید
و اعتراض کنید »
چرا که نه ! ان شاالله فردا میاییم . .
راهپیمایی #اربعین با محوریت ؛
مرگ بر اسرائیل .
میگفت:
«تو با زیاد از حد فکر کردن
در ذهن خودت بحران تولید میکنی
از رنج دادن خودت دست بردار.»
بعضی آدمها باعث میشوند که خنده شما کمی بلندتر، لبخندتان کمی درخشان تر و زندگی تان کمی بهتر شود. سعی کنید یکی از این آدمها باشید. :)