پرتقال
دلم با ماندن بود اما راه، راهِ رفتن؛ و تو ندانستی چه رنجیست، کشاندن تنِ خسته ای که خواهان ماندن بو
الان باید گوشه گوهرشادت نشسته بودمو
زیر لب زمزمه میکردم:
خلوت نشین گوشه ی گوهرشادِ تو منم:)
پرتقال
الان باید گوشه گوهرشادت نشسته بودمو زیر لب زمزمه میکردم: خلوت نشین گوشه ی گوهرشادِ تو منم:)
ای کاش زندگی همونجا که تا صبح موندم تو حرم متوقف میشد:)
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و سلام بر تو به تعداد دخترانی که از گور رهانیدی:)
پرتقال
و خب مامانبزرگی که هیچ وقت ندیدمش و رفتنش باعث شد حسرت یه مامانبزرگ خوب داشتن تا ابد تو دلم بمونه💔:)
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلید از گردن مادربزرگ افتاد
حالا ما خیلی وقته که پشت دریم... ❤️🩹
8.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چایت را بنوش. نگرانِ فردا نباش.
از گندمزارِ من و تو، مشتی کاه میماند برای باد ها.
- نیما یوشیج
بعضیها به شعر،
بعضی به ترانه،
برخی به فیلم،
و عدهای هم به کتاب پناه میبرند،
اما مدتهاست که آدمها دیگر
به همدیگر پناه نمیبرند...
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گر کسی را از تو دردی شد نصیب
هم، سرانجامش تو گردیدی طبیبシ
گاه با دوستی حرف زدن، هرچند پرت و پلا، عجیب به آدم کمک میکند!
گریزگاه خوبیست…
-در حال و هوای جوانی
@sadid_313
از روابط انسانی پیچیده خوشم نمیاد
هرچیزی که لازم باشه براش دروغ گفت، سیاست بخواد،
و احساسات واقعی رو پنهان کرد
ارزششو نداره