بعضیا یجوری خونه این بیچاره رو تصرف کردن انگار مال باباشونه
دارم از حرص میترکم
طرف رفته رو تخت دو نفره خوابیده😐😐
اقااا این تخت مال شما نیس مال صاحبخونه و همسرشه
اینم بگم و برم بخوابم
هر کیی که میگه اینجا هیچی نیست و نمیرسن دروغ محض گفته
هم آب هس هم غذا خودشم بصورت فراوان و خیلییی خوشمزه
از مردمشون هم که هر چقد بگیم کم گفتیم خیلی خیلی با لیاقت و خوش برخوردن
ما تا اینجا که شهرای بغداد، کوفه، کاظمین رفتیم در اون حد شلوغ نبودن