همه خوابن و من تو تاریکی با ایرپاد و آهنگ snowman و پارتنر خیالیم دارم میرقصم
هدایت شده از - Atomospher -
با دیگران مثل تراپیستا رفتار میکنم، به خودم که میرسم میبینم روح و ذوقم کشته شده.
•
-Potato محدود ابدی
:))
بچهااا ما هی داریم محدود می شیم لطفا بیاین این طرف و حمایتمون کنین که اگه دوباره چنل بسته شد راه ارتباطی مون قطع نشه 😭✨
@potato3
خیلی ممنونمم 🎀