DYTIS!
(فکر نکنم کسی شرکت کنه ولی خب)
این پیامو فور کنید توی چنلتون و یکی یا جفت اوسیای منو بکشید!میتونید خونس و پال هم بکشید که اگه بخواید میتونید بیاید پیویم تا اطلاعاتشونو بهتون بدم( ╹▽╹ )
•قوانین:
°میتونید جنسیتشونو تغییر بدید،لباساشونو تغییر بدید ولی رنگ مو ،پوست و چشم رو بهتره تغییر ندید،چیبی،پونی و.... قبول میکنم!
°هم کاغذی میتونید بکشید و هم دیجیتال و محدودیت خاصی نداریم!
°رابطه هر دو کاپل nsfw نیست پس لطفا نکشید قبول نمیکنمم
°لطفا ازAIاستفاده نکنید(≧▽≦)
~مهلت:تا آخر شهریور
موفق باشیدددد
Ricky's hospital
DYTIS! (فکر نکنم کسی شرکت کنه ولی خب) این پیامو فور کنید توی چنلتون و یکی یا جفت اوسیای منو بکشید!م
و اینکه سمت چپی کک و مک داره سمت راستی یه خال روی لبش داره