eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر کسی بدون رضایت صاحب عکس، اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کند، از نظر قانون مجرم شناخته می شود و باید در انتظار مجازات باشد. لذا به شهروندان توصیه میشود  از انتشار اطلاعات خصوصی دیگران بدون رضایت وی در فضای مجازی پرهیز نمایید چراکه این اقدام از نظر قانون جرم بوده و مرتکب، به حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم خواهد شد.
🚨متلاشی کردن باند اوباش گری توسط مأموران گمنام امام زمان (عج) در آذربایجان غربی 🔹با انجام اقدامات رصدی و اطلاعاتی مأموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی فعالیت گروه اوباش گری، معروف به برادران دالتون که با برپایی دورهمی های شبانه و با حضور اوباش استان اقدام به سرو مشروبات الکلی و قمار در سطح کلان کرده که بعضاً منجر به درگیری و در نهایت سلب آسایش و ایجاد حس ناامنی در مردم منطقه شده بود را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی و غافلگیر کننده تعداد ۱۴ نفر از اوباش حاضر در دورهمی را بازداشت و تحویل مرجع محترم قضایی دادند.
🚨انهدام باند قمار با ۳۵ میلیارد کلاه‌برداری 🔹 پلیس فتا اعلام کرد باند قمار و شرط‌بندیِ ۵ نفره که یکی از حلقه‌های اصلیِ اتصال قماربازان معروف خارج از ایران بود دستگیر و منهدم شد.
💢فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹تعدادی خودروی تاکتیکی ضد گلوله توفان در راستای ارتقاء امنیت و برخورد جدی با مخلان امنیت،به جنوب استان اختصاص می‌یابد.
💢 افزایش ۱۴ درصدی دستگیری قاتلان فراری 🔹️ سخنگوی فراجا: در هفت ماهه نخست امسال، دستگیری قاتلان ۱۴ درصد رشد داشت که نشان از عزم جزم پلیس برای به دام انداختن این تبهکاران خطرناک و حفظ امنیت شهروندان دارد. 🔹️ در این مدت حدود ۶۱ درصد از اراذل و اوباش چاقو به دست و قداره کشانِ سلب‌کننده آرامش و آسایش روانی جامعه، دستگیر و به قانون سپرده شدند.
📣📣 اطلاع رسانی 📣📣 بیست و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان پایور مرد و وظیفه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در رشته های حفظ (۵/۱۰/۱۵/۲۰/۳۰جزء)،قرائت تحقیق،ترتیل ، اذان و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱و۲ زمان : هفتم تا نهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ مکان : مجتمع فرهنگی آموزشی عمار شهر مقدس قم جهت کسب اطلاعات بیشتر به عقیدتی سیاسی رده خدمتی مراجعه کنید... https://eitaa.com/PR_Police
💠 اگر جواب نداد من پاسخگو هستم 💠 💢هرکس می‌خواهد در کارش گره نیفتد و به هرچه که میخواهد برسد: 📿زیاد استغفار کند، اگر جواب نداد پاسخگویش هستم . ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌https://eitaa.com/PR_Police
☑️در تاریخ خواهند نوشت وقتی دو میلیون ازعزیزان سنی مذهب بین کشورهای سنی زیرچکمه های صهیونیست جان می دادند فقط فرزندان امیرالمومنین علی «ع» به یاری شان شتافتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چراایرانی ها دیگه مرکز نفرین زمین نیستند؟ چراافغانستانیهای مقیم ایران دیگه باعث غارت وکشتار ومسئله امنیت ملی نیستند؟ چرادیگه خبری ازبرخورد خشن پلیس یاسپاه و بسیج بامردم نیست؟ چرابار روانی مردم روبه سمت آرامشه؟ چرادیگه ایران بدنیست؟ چون کارفرما درگیرجنگ باغزه است..👌
حضرت امام سجاد (علیه السلام) زمین کربلا در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدى مى‏درخشد و ندا مى‏دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.
🚨کشف ۹۲ درصد «تریاک» و ۵۹ درصد «مرفین» جهان توسط ایران 📌دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: 🔹ایران با فاصله، رتبه اول کشفیات مواد مخدر را دارد. 🔹۹۲ درصد کشفیات تریاک، ۵۹ درصد کشفیات مُرفین و حدود ۲۷ درصد کشفیات هروئین جهان به تنهایی مربوط به ایران است.
🚨 اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در استان گیلان 📌 سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان 🔹در راستای اجرای طرح برخورد با اراذل اوباش در استان به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی تعداد ۸ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان و اخلال در نظم عمومی می شدند، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند. 🔹تعداد ۲۳ نفر دیگر از اراذل و اوباش استان نیز احضار و تعهد لازم اخذ گردید.
⚠️ کدام وحشی‌تر است؟ ⁉️ابوبکر البغدادی با قتل 175 کودک در سه هفته یا نتانیاهو با قتل 3900 کودک در سه هفته؟ ⁉️ابوبکر البغدادی با قتل ۱۵۳ زن در سه هفته یا نتانیاهو با قتل ۲۵۰۹ زن در سه هفته؟ 🛑 قبلا گفتیم اسرائیل مثل داعش است ولی الان باید بگوئیم اسرائیل از داعش بدتر است؛ هم در شدت جنایات و هم در به گردن گرفتن جنایت.... ❗️داعش حداقل جنایتی می‌کرد به عهده می‌گرفت ولی صگیونیست‌ها به بیمارستان حمله می‌کنند و به گردن حماس می‌اندازند!!!   
💢‏کودک شهید غزه‌ای که حافظ کل قرآن بوده و بدنش بوی عطر و مشک می‌ده 🔹یادتون هست چند روز پیش کلیپی از کشته های صهیونیست منتشر شد که به گفته خود صهیونیست ها جنازه‌ها بعد از یک روز در سردخانه بوی تعفن می دادند؟! 🔹هرروز شاهد معجزه در غزه هستیم فقط کافی است انسان بود و باور کرد. ‎
💢سالروزآزادسازی سوسنگرد گرامی باد
🌹مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سرهنگ حسین یوسفی باحضور خانواده معظم شهید، هیئت رئیسه انتظامی استان کردستان، مسئولین ادارات ومردم شهیدپرور درگلزار شهدای شهر سنندج برگزار شد.
تجمع مردم یزد در حمایت از کودکان غزه 🔺شنبه ۲۷ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ 🔺حسینیه امیرچقماق @police_yazd
🗳هرکسی که به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند 🔻بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در دیدار اقشار مختلف مردم: علاج مشکل ما با دشمنان قوی‌پنجه و بی‌رحم این است که قوی شویم. «مجلس قوی» از مؤلفه های قوی شدن ایران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است. 🔹مردم گله‌هایی از وضع معیشتی دارند که در اغلب موارد بجاست و مربوط به برخی قوانین و عملکرد بعضی مسئولان اجرایی است. گلایه‌های مردم به اصل انتخابات مربوط نمی شود، این گلایه از کسان دیگری است و ملت قدر مجلس قوی را که متعلق به همه کشور و عموم مردم است، می داند. 🔹ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید، بنابراین هرکس به ایران علاقه‌مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخابات شرکت کند. 🔹افراد مؤمن و انقلابی با انگیزه قوی در انتخابات شرکت خواهند کرد اما اگر کسی انگیزه دینی و انقلابی ندارد اما میهن عزیز را دوست دارد لازم است به پای صندوقهای رأی بیاید.
🚨 پلیس قلابی در چنگال مأموران گمنام 📌سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان 🔹در پی وصول گزارش مبنی بر غصب عنوان مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجا به انگیزه اخاذی و کلاهبرداری، موضوع در دستور کار عوامل اطلاعاتی قرار گرفت و با تحقیق و رصد میدانی فرد مورد نظر شناسایی و با عملیاتی غافلگیرانه از سوی (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان دستگیر شد.