eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣🇮🇷 استخدام 🇮🇷 افسری 🇮🇷📣 آغاز ثبت‌نام دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) 🔹🔸🔷ویژه آقایان🔷🔸🔹 👈نحوه ثبت نام: از طریق تارنمای رسمی استخدام فراجا 🌐 gozinesh.police.ir 👈 و یا مراجعه حضوری به اداره گزینش و استخدام مرکز استان‌. 📌آدرس:بجنورد.خیابان مطهری.روبروی زندان مرکزی.جنب معاونت وظیفه عمومی.اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی شماره تماس:۰۵۸۲۱۸۲۳۴۴۳مهلت ثبت نام: تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ 🕗 زمان آزمون: ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ محصل 🤲اللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج 🤲 ─┅═༅═►┉༅✧༅┉◄═༅═┅─ 🇮🇷 برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت‌نام و منابع آزمون به اداره گزینش و استخدام مرکز استان خراسان شمالی- بجنورد شهرک امام خمینی-خیابان مطهری جنب نظام وظیفه مراجعه نمایید ویا با شماره تماس 05821823443 تماس حاصل فرمایید.
🌱اگر مردم انتخاباتی با مشارکت بالا را رقم بزنند، مسلما اعتبار ایران در دنیا بالا می رود و اگر مردم بهترین ها را انتخاب کنند و بهترین ها در مجلس حضور یابند، ریل گذاری کشور عالی خواهد بود.
🚨📸جزئیاتی از نحوه دستگیری چندین تروریست‌ از سوی پلیس 🔴فرمانده فراجا جزئیاتی از چند عملیات اخیر پلیس برای برخورد با اعضای گروهک‌های تروریستی را شرح داد. 🔷 در روزهای اخیر شاهد آن بودیم که ماموران جان بر کف انتظامی کشور با همکاری سپاه و سربازان گمنام امام زمان طوفان برخورد با تروریست‌های جیش الظلم را در سیستان و بلوچستان اجرا کردند. 🔷وی با بیان اینکه امروز امنیت در سیستان و بلوچستان با لطف خدا و تلاش‌ها و اقدامات مأموران انتظامی و امنیتی برقرار است، گفت: همان‌طور که به مردم ایران قول داده بودیم، تک تک متجاوزان در حادثه راسک را تعقیب کردیم. همکاران ما در نتیجه این اقدامات توانستند با لطف خدا و اشراف اطلاعاتی تعدادی از این افراد را دستگیر کنند که اعترافات آنها دال بر حضور در آن عملیات تروریستی بوده و همچنین گفتند که طراحی کرده بودند که پایگاه را کاملاً تصرف کنند که با مقاومت جانانه ماموران پلیس مواجه شده بودند. 🔷سردار رادان افزود: همچنین در چند روز گذشته در حوزه سراوان هم بچه‌های ما را تهدید کرده بودند که مأموران ما چند روز طوفانی را با اشراف عملیاتی به مرحله اجرا گذاشته و تعدادی تروریست را دستگیر کردند. 🔷سردار رادان در پایان بار دیگر تاکید کرد که امروز امنیت در سیستان و بلوچستان امن است و پلیس تلاش دارد تا با هماهنگی با سپاه و ... تمام تهدیدات را رفع کند.
🚨شناسایی و برخورد با عامل کشف حجاب و انتشار تصاویر غیراخلاقی در اینستاگرام 📌مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کرمان 🔹گرداننده صفحه اینستاگرامی با بیش از 79 هزار نفر دنبال کننده که اقدام به انتشار محتوای هنجارشکنانه، تبلیغات نامتعارف و کشف حجاب کرده بود را شناسایی و دستگیر گردید. 🔹ضمن پاکسازی و حذف صفحه مربوطه، متهم با تشکیل پرونده تحویل مقام محترم قضایی گردید.
47.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پخش زندگی نامه شهدای انتظامی استان کردستان بصورت روزانه از رادیو نمای استان
هدایت شده از مرزبانی گیلان
💐رهبر معظم انقلاب: 🇮🇷چهار خصوصیتِ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات باید انجام بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 استوری موشن | 🔺️قرارمون همراه شناسنامه هامون یازدهم اسفند ... ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسه دیگه هی میگید «مرگ بر آمریکا» حالمون بهم خورد دیگه توی یک دقیقه زیباکلام رو تو مناظره
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📲حالا هی از امکانات زمان شاه دم بزنن😁😁😁..یکم مونده بودکه ژاپن بشن 😏😏 عس_کرمانشاه
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای ازدواج دخترِ مأمون عباسى با امام جواد (علیه السلام) از زبان رهبر انقلاب. انتشار به مناسبت سالروز ولادت جوادالائمه علیه السلام .
هدایت شده از علی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پدر شهید آقازاده: هر کجا جبهه باشد هم خودم می‌روم هم فرزندانم پدر سردار شهید علی آقازاده که دو فرزند خود را در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و یکی دیگر از فرزندان خود را در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده می‌گوید: هر کجا جبهه باشد هم خودم و فرزندانم می‌رویم و رهبر را تنها نمی‌گذاریم. بعضی وقتا با خودم فکر میکنم روز قیامت با چه رویی میتونیم به چشمای خانواده شهدا نگاه کنیم😭😭😭
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 بازتاب پرتاب موفق ماهواره ثریا در رسانه‌ها انگلیسی‌زبان؛ ایران با این پرتاب همگان را شگفت زده کرد! 🔺تحلیلگر نظامی شبکه آمریکایی فاکس‌نیوز: فرستادن ماهواره در این مدار یعنی اینکه آنها می‌توانند این موشک‌ها را در هر کجای از دنیا که می‌خواهند، فرود بیاورند.
♨️ماهیت حکام عرب 🔺️مگر حمله اسرائیل جنایتکار به سوریه، حمله آمریکا و انگلیس به یمن، نقض حاکمیت یک کشور مستقل عربی نیست؟ 🔸️ پس چرا حکام و اتحادیه عرب اعتراض نمی کنند؟ 🔸️آن وقت اگر ایران، آدمکشان موساد در اربیل و داعش در سوریه را هدف قرار دهد، نقض حاکمیت کرده! «ظاهر عربی و باطن اسرائیلی و آمریکایی» 🔷️ ماهیت حکام عرب است.
🔸دو واکنش متفاوت کربی به کشته‌های اوکراین و غزه ▫️تصویر پایین واکنش جان کربی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی آمریکا به جنگ اوکراین با بغضی نمایشی که می‌گوید: «سخته با دیدن این تصاویر باور کنیم رهبر بالغی اینکار را کرده ▫️تصویر بالا واکنش همان شخص به جنگ غزه است که می‌گوید: «جنگ همینه، بی‌رحمانه و زشت!!
حضور نخبگان قرآنی انتظامی کردستان در برنامه های صداوسیما استانی برای اجرای تلاوت‌قرآن کریم واذان
سواد رسانه‌ای جامعه در زمان انتخابات باید ارتقاء یابد 🔹نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج: پیش از آغاز ایام انتخابات باید سواد رسانه‌ای در میان افراد جامعه ارتقاء یابد. 🔹جنگ روایت‌ها، جنگ تغییرباورها است و باید دراین جنگ سواد رسانه ای را بالا برد چنانچه این نوع جنگ را نه تنها اکنون بلکه در طول تاریخ بشر شاهد بوده ایم‌.
هدایت شده از ستادفراجا
هدیه شهادت را خدا به چه کسی میدهد؟ خدا این هدیه را ارزان نمیدهد؛ به کسانی میدهد که در راه او مجاهدت کنند. ۱۳۸۴/۰۲/۱۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از Mobaleq313
💢 ترویج حضور مردم در صحنه 🔷 حضور مردم در صحنه؛ این باید ترویج بشود. هر کسی صدایی دارد هر کسی زبان گویایی دارد؛ هرکسی مخاطبی دارد، هر کسی می تواند اثر بگذارد باید روی این زمینه کار کند. «وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ» این حق است. تواصی به حق وظیفه همه است. امام خامنه ای مدظله العالی؛ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹.
ملت ایران به فضل پروردگار، با هدایت الهی، با کمکهای معنوی غیبی و با ادعیه‌ی زاکیه و هدایتهای معنوی ولی‌الله‌الاعظم ارواحنافداه خواهد توانست تمدن اسلامی را بار دیگر در عالم سربلند کند و کاخ با عظمت تمدن اسلامی را برافراشته نماید. این، آینده‌ی قطعی شماست. جوانان، خودشان را برای این حرکت عظیم آماده کنند. نیروهای مؤمن و مخلص، این را هدف قرار دهند
پرسیدند: فرق کریم با جواد چیست؟ فرمودند: شخص کریم همین که چیزی از او درخواست کنید به شما عنایت می‌کند. ولی شخص جواد به دنبال نیازمند می‌گردد تا به او عطا کند. میلاد‌ مبارک باد🍃❤🌹