eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از H.G
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👏👏برگرداندن کیف و مدارک گم شده شهروند هرمزگانی توسط عوامل گشت انتظامی کلانتری در بندرعباس
ديدار با خانواده شهدا 🔹 سردار "سلمان آدينه وند" فرمانده يگان امداد پايتخت با خانواده معظم سردار شهید "يوسف رضا ابوالفتحي" و سردار شهيد "بهرام آريافر" دیدار و از آنان دلجویی کرد. 🔹 سردار آدينه وند مقاومت، ایستادگی و صبر و بردباری را مهم ترین درس خانواده معظم شهدا برشمرد و گفت: برای ادامه راه شهدا، درک درس های خانواده های معظم آنها ضروری است. شجاعت، غیرت و عزت را نماد دلاورمردی شهدا خواند و گفت: روحیه شهادت طلبی مجاهدان فی سبیل الله رمز قدرشناسی مردم از خادمان نظم و امنیت است.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔻کشف 540 ميليارد تومان کالاي قاچاق در کردستان 🔰سردار(علي آزادي)فرمانده انتظامي استان کردستان گفت: امنيت مردم خط قرمز پليس است و پليس از اين مهم  با تقديم جان، حراست و پاسداري مي کند. وي به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در طول سال گذشته پرداخت و افزود: بي‌ترديد حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي, تأمين نظم و آسايش عمومي و برخورد با مخلان امنيت جزو برنامه‌هاي اولويت‌دار انتظامي در کردستان بوده و در اين راستا از هيچ تلاشي دريغ نخواهيم کرد. 📌فرمانده انتظامي استان کردستان با بيان اينکه هرگز به بدخواهان و مخلان نظم و امنيت اجازه نمي‌دهيم امنيت مردم را خدشه‌دار کنند، بيان داشت: پليس با تمام توان در خدمت آرامش و امنيت مردم است. وي از کشف 540 ميليارد تومان کالاي قاچاق در سال گذشته در استان خبر داد و افزود: در همين زمينه اولويت برخورد با پرونده‌هاي کلان بوده که در کشفيات بالاي 500 ميليون تومان 180 فقره پرونده و 100ميليون تومان 455 فقره پرونده تشکيل شده است.  📌سردار آزادي در ادامه به سازش 85 درصدي پرونده‌ها  در مرکز مشاوره و مددکاري در انتظامي استان اشاره و خاطرنشان کرد:  طرح جامع کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي و اقدامات پيشگيرانه از جرائم  در پليس استان با الويت در دستور کار قرار دارد. فرمانده انتظامي استان کردستان از کشف يک تن 266 کيلوگرم انواع  مواد مخدر در سال گذشته در استان خبر داد، و گفت: مبارزه با مواد مخدر و جمع آوري معتادان متجاهر با اولويت در دستور کار قرار دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻زمين گير شدن اراذل و اوباش مسلح رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات تهران از دستگيري شرور محله شميران نو خبر داد. 🔻سرهنگ "سعيد راستي" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس با هشدار به مخلان نظم و امينت، اخلال در نظم عمومي و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامي اعلام کرد و اظهار داشت: پليس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش برخورد قانوني مي‌كند. وي در ادامه گفت: در راستاي برخورد با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي و افراد شرور، ماموران مرکز عمليات سازمان اطلاعات پليس تهران با اشرافيت اطلاعاتي و انجام اقدامات فني، هويت اراذل و اوباشي که در پي کرخواني اقدام به درگيري، قدرت‌نمايي، ايجاد رعب و وحشت با سلاح گرم، در محله " شميران نو" کرده بود را مورد شناسايي قرار دادند. 🔻رئيس مرکز عمليات سازمان اطلاعات تهران گفت: پس از شناسايي مخفيگاه جديد متهم با هماهنگي قضائي، متهم در مخفيگاهش در يک عمليات پليسي دستگير و در بررسي هاي بيشتر از او يک قبضه سلاح گرم و 4 فشنگ جنگي کشف شد. 🔻اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم سابقه دار بوده و با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت. سرهنگ راستي در پايان با تاکيد بر اينکه فعاليت‌ و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد مي‌شود، خاطرنشان کرد: افرادي که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانوني مجموعه انتظامي مواجه خواهند شد
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 چادر ، حجاب کهن ایرانیان است ...
هدایت شده از H.mohseni
🔻 امام خامنه ای(مد ظله العالی): روز قدس یکی از آن جلوه‌ های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است.
هدایت شده از ایران بصیر🤚
هدایت شده از سرباز امام زمان (عج)
امام خمینی (ره): زن ها باید در میدان زهد و تقوا و عفاف و تحصیل و مجاهده و دفاع از اسلام، از حضرت زهرا علیها السلام تبعیت کنند.
هدایت شده از جوان انقلابی
🔻یک ملت انقلابی و زنده حتی یک لحظه هم در دفاع از خودش و تلاش برای به زانو درآوردن دشمن نباید درنگ کند
هدایت شده از شرق تهران
🔻پیغمبر اکرم (صلّی‌اللَّه‌علیه‌واله‌وسلّم) : «الصّوم جنّة من النّار»؛ روزه، سپر آتش است. 
📖 | وَ اسْتَفْرِغْ أَيَّامِي فِيما خَلَقْتَنِي لَهُ 🔻خدایا کائنات را برای پیامبر و پیامبر را برای من و من را برای عبادتت آفریدی. پس یاری‌ام کن تا سرمایۀ عمرم را در مسیر فلسفۀ خلقتم به کار بندم.  
❌️ قتل استاد حوزه علمیه بندرماهشهر توسط سارقان 🔹شیخ حمزه اکرمی از اساتید و کادر حوزه علمیه ماهشهر که به دلیل نیازهای اقتصادی در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می کرد، توسط یکی از مسافرین به قتل رسید. 🔹پیکر ایشان روی پل شهید رجایی (زنجیر) پیدا شده و خودرو و تلفن همراه وی نیز توسط قاتل به سرقت رفته است. 🔹شیخ حمزه اکرمی حدود ۱۵ سال در حوزه علمیه مشغول به تدریس و کار بوده اند. ❗️ با توجه به اینکه هنگام رانندگی کسی لباس نمی‌پوشد باید دید آیا سرقت و قتل جنبه عمومی هم داشته یا اشرار صرفا فقط به دنبال پول بودند
🔻تکمیلی 🔴حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر در حالی که برای امرار معاش در حال مسافرکشی بود توسط سارقین به ضرب گلوله از دنیا رفت. 🔹حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه بندرماهشهر، شب گذشته توسط سارق یا سارقان به قتل رسید. این روحانی برجسته حوزه علمیه بندرماهشهر که برای امرار معاش خانواده خود مسافربری میکرد، پس از سوار کردن مسافر ناپدید و جسد آغشته به خون وی جنب راه‌آهن بندرماهشهر پیدا شد. 🔹این روحانی به ضرب گلوله به قتل رسید و سارقان پس از پرتاب کردن جسد وی به بیرون، خودرو او را به سرقت بردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پشت پرده عجیب بی حجابی‌های اخیر 🔹نقشه‌ای شوم برای حمله به ایران نقشه دشمن با استفاده از تجربه تاریخی علت شکست اندلس و خروج مسلمانان از اسپانیا بعد از 8 قرن فساد و بی بندباری و کشف حجاب ها نقشه دشمن برای ایران اسلامی
تندخوانی جز ۱۳ - استاد معتز آقائی.mp3
3.97M
تندخوانی جز سیزدهم قرآن کریم آیه ۵۳ سوره یوسف تا آیه ۵۲ سوره ابراهیم
امیرالمومنین صلوات الله فرمودند : نه سفیدی بیانگر زیبایی است.. و نه سیاهی نشانه زشتی می باشد.. کفن سفید اما ترساننده است و کعبه سیاه اما دوست داشنتی است.. انسان به اخلاقش هست نه به مظهرش.... قبل از اینکه سرت را بالا ببری و نداشته هات را به پیش خدا گلایه کنی... نظری به پایین بینداز و داشته هات را شاکر باش. انسان بزرگ نمیشود ، جز به وسیله ی فكرش ، شریف نمیشود ، جز به واسطه ی رفتارش ، وقابل احترام نمیگردد جز به سبب اعمال نیكش.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻واکنش جالب ستون نویس چاینا دیلی به حادثه تروریستی مسکو چن ویهوا، رئیس/ستون نویس دفتر اتحادیه اروپا چاینا دیلی در توییتی نوشت: «زمانی که آمریکا سردار سلیمانی ایرانی را که قهرمان مبارزه و شکست داعش بود، ترور کرد، لطف بزرگی به این گروه تروریستی کرد.»
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻دید و بازدید با خانواده رو آوردن تو خیابون تا ما با خیالِ راحت به مهمونی رفتنامون‌ برسیم
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻‏تو دنیایی که همه بچه ها یا آرزو دارن قشنگ ترین عروسک دنیا رو داشته باشند یا خفن ترین ماشین اسباب بازی رو... آرزوی کودکان غزه اینه: «می خواهم زنده بمانم.»
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻قدرت اسلام☝️ 34گل با زبان روزه کایری اورینگ یکی از بهترین بازیکنان NBA که در سال‌های گذشته مسلمان شده است، از تجربه شگفت‌آور خود درباره ورزش و روزه‌داری می‌گوید.