eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟢 شما این سخنرانی ۴۰ سال پیش اقا رو با دقت گوش کنید. اون کسی هم که کنارش ایستاده حاج قاسم هست. تردید دارم اگر بگویم معجزه است، برخی افراد روشنفکر و ضعیف الایمان مسخره کنند. ببینید ۴۰ سال پیش با چه صراحت و قاطعیتی دارد این روزها را می بیند و بیان میکند. 🔻 🌸
آخرین فرمان حاکمان صهیونسیت به سربازان سایبری واداره های رسانه ای خود: حمله موشکی سپاه پاسداران رامنفعل، ناموفق و کوچک نمایش دهید! مراقب اکانتهای فیک توییتری وسایبریها آلبانی صهیونسیتی درکامنتهاباشید! رژیم صهیونسیتی تمام عزم خود رابرای فتح کامنتهای توییتری جزم کرده
📖آشنایی با نهج‌البلاغه 📝خطبه اول نهج‌البلاغه بخش دوم
🔻حمله‌ای نظامی در تراز یک ابرقدرت جهانی... 🔻پریشب حوالی ساعت ۱۱ شب بود که پهبادهای ایران از شهرهای مختلف برخاستند و حدود ۴ ساعت بعد در خاک فلسطین اشغالی فرود آمدند. این یعنی رژیم صهیونیستی ۴ ساعت وقت داشت که با تجهیزات فوق پیشرفته‌ی خود چه در مسیر و چه در آسمان فلسطین اشغالی مهاجمان ما را رهگیری کند اما با یاری خداوند بیش از نیمی از پهبادها و موشک‌های ما به اهداف از پیش تعیین شده برخورد کردند... 🔻از خود پرسیده‌اید چرا نخواستیم اسرائیل را غافلگیر کنیم و خیلی رو و آشکار حمله کردیم؟ چون ما میخواستیم یک مانور نظامی عظیم در جهان به راه بیاندازیم تا حساب کار دست مستکبرین عالم بیاید و بدانند پیشرفته ترین تجهیزات نظامی دنیا هم نمیتوانند جلوی قدرت ایمان و حقانیت جمهوری اسلامی را بگیرند! 🔻در حقیقت دیشب در بامداد ۲۶ فروردین، دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید و در خاطرش ثبت کرد!
هدایت شده از جوان انقلابی
🔻انّامِنَ‌المُجرِمِینَ‌مُنتَقِمُون ✊🇮🇷🇵🇸
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻🔻🔻 ‏شعار نوشته شده روی یکی از موشک‌های ایرانی که به اسرائیل شلیک شد: ‎
هدایت شده از دیده بان سمنان
🔻حکمت شماره۳🔻 الْبُخْلُ عَارٌ، وَ الْجُبْنُ مَنْقَصَةٌ، وَ الْفَقْرُ يُخْرِسُ الْفَطِنَ عَنْ حُجَّتِهِ، وَ الْمُقِلُّ غَرِيبٌ فِي بَلْدَتِهِ. امام علی(عليه السلام) فرمود: بخل ننگ است و ترس مايه نقصان، فقر، شخص زيرک را از بيان دليلش گنگ مى سازد و آن کس که فقير و تنگدست است حتى در شهر خود غريب است.
آیت الله جوادی آملی حجاب زن تنها مربوط به خود او نیست تا بگوید من از حق خودم صرف نظر کردم، حجاب زن مربوط به مرد نیست تا مرد بگوید من راضیم، حجاب زن، حقی_الهی است.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻میدانید چرا غرب اینگونه شد؟ تمدنی که..... غذای مردمش گوشت خوک باشد، نوشیدنی مردمش عقل را زایل کند، هم خانه و همدمش سگ‌ باشد، قوانین و حق من جای ما و حقوق الهی را بگیرد، به بهانه‌ی آزادی زنا تمام جامعه فرا بگیرد، مردان به بهانه اینکه من احساس میکنم زن هستم به تمام فضای اختصاصی زنان دسترسی پیدا کنند، خروجی‌اش چنین جامعه‌ی بی‌هویت و بیماری می‌شود. 🔻و در نهایت این ترسیمی از آرمان شهر لیبیرالیسمی صهیونیستی است، نه آنچه که دانشجویان ما در دانشگاه‌ها به اسم فلسفه مکاتب فکری می‌خوانند و برای خودشان ترسیم می‌کنند. بله صهیونیست بشریت را اینگونه می‌خواهد، احمق، برده، بی‌اخلاق
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻خودشیفته زبان باز کرد! 🔻 ۳۰ هزار تا زن و بچه فلسطینی رو کشتن لال شده بودی! 🤔 سفارت ایران رو که خاک ایران محسوب می‌شه زدن، دهنت بسته بود! حالا به واق واق افتادی؟
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 رسوایی! 🔻واکنش تند کاربران کشورهای عربی به اقدام شاه اردن در کمک به رژیم صهیونیستی برای رهگیری پهپادهای انتحاری کاربر عرب، علی هاشم ۳۱۳: دروغگویی مثل پدرت خائنی مثل پدرت سگی مثل پدرت سگ اسرائیلی عبدالله دوم تُف بر تو
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 در موشک ها باید بگم که طبق تحقیقی‌که کردم، هر موشکی‌ که معرفی میشه حداقل ۲ تا ۵ سال قبل از معرفی، به تولید انبوه رسیده، در پایگاه ها مستقر شده و سپس معرفی می شود. موشک های شهاب ۳، سال ها قبل تولیدش متوقف شده و‌مستقر شدند و ۳ سال هم هست که بازنشست شدند وقتی یک موشک بازنشست میشه سه کار انجام میدهند: امحا میکنند بازیافت میکنند ارتقا میدهند بازیافت یعنی از قطعاتش مثل فیوزها، ناوبری و ... در موشک های جدید استفاده میکنند. الان شهاب ۳ ها یه سری شون بازیافت شدند ، یه سری هم به موشک‌های قدر و عماد ارتقا پیدا کردند حال شما در نظر بگیرید که عمده موشک های حمله دیشب ، شهاب ۳ بودند ، یعنی با تکنولوژی ۲۸ سال قبل این عملیات انجام شد . هایپرسونیک و خرمشهر و .. اصلا نبود و اینگونه سرصدا کرد 👌
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔻 رحمت‌الله: ⚡️ما آغازگر جنگ نبودیم و نیستیم! لکن اگر کسی تعدی بکند او را خرد می کنیم. 📚صحیفه نور ،جلد ١٣،صفحه ١۶۵
🔴مهم سلام علیکم پیامی که امروز از طریق واتساپ ، از این شماره دریافت کردم. دوستان عزیز ، به این نوع کلاهبرداری ، فیشنگ میگویند. ✅به هیچ عنوان ، تاکید میکنم به هیچ عنوان وارد لینکی نشید که مبادا در دام کلاهبرداران بیوفتید.
👥🚀نظرات كارشناسان نظامی_سياسی جهان درباره عمليات وعده صادق
افشاگری کارمند سابق اطلاعاتی آمریکا از شاهکار موشکی ایران «اسکات ریتر» افسر پیشین اطلاعاتی آمریکا: ایالات متحده یک رادار باند ایکس پیشرفته AN/TPY-2 مستقر در هار قرن، در صحرای نقب دارد. ماموریت آن شناسایی پرتاب موشک‌های ایران و ارسال داده‌های هدف‌گیری به ارو و دیوید اسلینگ اسرائیل و باتری‌های تاد ABM آمریکا است که برای حفاظت از سایت‌های حساس اسرائیل از جمله دیمونا و پایگاه‌های هوایی نواتیم و رامون مستقر شده‌اند. موشک های ایران هر دو پایگاه هوایی نواتیم و رامون را هدف قرار دادند. بهترین رادار جاسوسی دنیا که با پیشرفته ترین پدافند ضد موشکی دنیا کار می کند، در مقابل حمله ایران ناتوان بود. برای همه کسانی که تلاش می کنند وقایع دیروز را به عنوان یک پیروزی اسرائیل بپندارند، این واقعیت را بجوید: بهترین سامانه دفاع موشکی جهان نمی‌توانست از سایت‌هایی که وظیفه حفاظت از آنها را در برابر حملات موشک‌های ایران بر عهده داشتند، محافظت کند. 🔻 چه کسی برتری بازدارندگی دارد؟
🔺کاهش ارزش شِکل پس از عملیات «وعده صادق» 🔹همزمان با روز دوشنبه و گشایش بازارهای سرمایه و ارز افت ارزش واحد پولی رژیم صهیونیستی و افت شاخص بورس تل آویو در سرزمین های اشغالی تجربه می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟧 عالم برجسته الازهر مصر 🟦 خدا ایرانیان را نگهبان اسلام نمود 🟥 پیامبر خدا (ص) در تفسیر آیه ٣٨ سوره محمد (ص) فرمودند: «آن ملتی که در صورت رویگردانی اعراب از دین، خداوند آنها را نگهبان دین می کند، قوم سلمان (ایرانیان) هستند.» 🔺عملیات «وعدهٔ صادق» نشان داد که ایرانیان حق نگهبانی دین را ادا کردند و مانند سایر مدعیان خدمت به اسلام نیستند.