eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5هزار دنبال‌کننده
42هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
تصمیم فرمانده کل انتظامی را قدر بدانیم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: همگان باید تصمصم و دستور سردار رادان را در اولویت قرار دادن ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه در سطح انتظامی کشور را قدر بدانیم و برای تحقق کامل آن، همه توان، ظرفیت ها و امکانات انتظامی را بسیج نماییم. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
به گزارش روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" در جلسه شورای عالی قرآن انتظامی کشور با بیان اینکه باید خداوند را با همه وجود شکر گفت که توفیق خدمت در نظام مقدس اسلامی را به ما ارزانی داشت و در بهترین عصرها تحت زعامت نائب برحق امام عصر(عج) امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) زندگی می کنیم، تصریح کرد: رهبر عظیم الشأن انقلاب شغل نظامی را از حساس ترین و مهم ترین مشاغل دانستند و مایه مباهات همه ما کارکنان نیروهای مسلح این است که مستقیماً تحت فرمان ایشان کار می کنیم و چه افتخاری بالاتر از این که نایب امام عصر(عج) عمل ما را تضمین فرموده اند و حقیقتا خدمت زیر پرچم ولایت سعادت و توفیق بزرگی برای ماست. این مقام مسئول در ابتدای سخنان خود با تحسین عملیات وعده صادق که توسط همرزمانمان در سپاه پاسداران صورت گرفت گفت: این عملیات غروز آفرین باعث عزت اسلام و مسلمین گردید و دل های همه آزادگان جهان را شاد کرد و همه دوستان از این اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی ایران خرسند هستند. وی با تاکید بر ارتقاء صیانت در انتظامی کشور گفت: برای ارتباط با قرآن و انس بیشتر با آن باید سطح صیانت را بالا ببریم زیرا کسانی که نتوانسته اند از خود صیانت کنند قادر به انس با قرآن نیستند. ادیانی با تاکید بر اینکه فرصت ها زودگذر هستند و باید تا زمانی که توفیق خدمت داریم نهایت بهره معنوی را از آن ببریم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی فرماندهان زیادی در سمت های نیروهای مسلح حضور داشتند خوشا به سعادت آن عزیزانی که از این فرصت برای خود یک دوره حسنه درست کرده اند. نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با قدردانی از فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: همگان باید تصمصم و دستور سردار رادان را در اولویت قرار دادن ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه در سطح انتظامی کشور را قدر بدانیم و برای تحقق کامل آن، همه توان، ظرفیت ها و امکانات انتظامی را بسیج نماییم. وی با تاکید بر اجرای نهضت ترویج قرآن و نهج البلاغه گفت: من دست آقای رادان را برای اهتمام خاصی که به این حوزه دارند می بوسم و می دانم هرکاری که بتواند برای قرآن انجام می دهد و همه فرماندهان و مسئولان بدانند اگر کاری از دست کسی برمی آمد و برای قرآن انجام نداد خسارت می بیند. حجت السلام ادیانی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات انس با قرآن، راه اندازی مدارس و مهدهای قرآن برای فرزندان کارکنان و شناسایی و پرورش نخبه های قرآنی گفت: خداوند متعال قرآن خود را عظیم خوانده است و ده مرتبه به آن قسم یاد کرده است و این نشانه های روشن همگی عظمت و بزرگی این معجزه را به ما یادآور می شود، انس با این معجزه الهی به انتظامی کشور برای تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی و پرورش مجاهدان فی سبیل الله کمک اساسی می کند. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه با بیان اینکه از همه ابزارهای نوین برای ترویج و تعمیق قرآن و نهج البلاغه استفاده کنید تصریح کرد:همه با انسجام و وحدت، مصمم هستیم، می خواهیم و می توانیم یک انقلاب معنوی در انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم. 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
🔻سپهبد سیدمحمدولی قرنی که امام خمینی (ره) محل دفن او را تعیین کردند، با مشاهده ظلم‌ها و دزدی‌های ارتش شاهنشاهی از بیت‌المال، با محمدرضا پهلوی به مبارزه برخواست و سرانجام به دلیل روحیه ظلم‌ستیزی، بعد از انقلاب توسط گروه فرقان به شهادت رسید.
هدایت شده از شوق دیدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وَأَمْطَرْنَا عَلَيْهِمْ مَطَرًا ۖ فَانْظُرْ كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الْمُجْرِمِينَ🔻 و ما بارانى (از سنگ) بر آنان بارانديم. پس بنگر كه سرانجام گنهكاران چه شد؟
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🔻 اطلاع‌نگاشت | طوفان الاقصی، طوفان غیرت 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻 مروری بر نکات مهم بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره حماسه «طوفان الأقصى» فلسطینی‌ها۱۴۰۲/۰۷/۱۸
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻سارقان فرهنگ 🔻رژیم غاصب صهیونیستی از زمان پیدایش جنایات فراوانی را مرتکب شده است اما این جنایت را کم‌تر شنیده‌اید... برگرفته از مقاله «یک سرقت از نوع فرهنگی»، فصلنامه تخصصی پانزده خرداد، شماره40.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
♦️کاسبان جنگ، کاسبان ترس! 🔹اتفاق جالبی در برخی از رسانه‌های بعضا رسمی و غیررسمی کشور درحال رخ دادن است؛ پس از حمله ایران به اسرائیل برخی از رسانه داخلی با پوشش هدف‌دار برخی اظهار نظرهای مقامات اسرائیلی در تلاش هستند که جو ترس را در کشور به وجود بیاورند؛ برآوردها حاکی از این است که عمدتا انتشار این اخبار با هدف جذب مخاطب در این رسانه‌ها صورت می‌گیرد 🔹جالب است بدانید بسیاری از این اخبار اساسا وجود خارجی ندارند و خبرسازی غیرواقعی محسوب می‌شوند. 🔹اما برای آن دسته از اظهار نظرهایی که واقعیت دارد باید گفت طبعا رژیم صهیونیستی پس از شکست اخیرش دنبال این زورآزمایی‌های رسانه‌ای برای بهم زدن جو روانی کشور است و چنین اظهاراتی در این پازل تعریف می‌شود. 🔹نخست وزیر اسرائیل در جمع رهبران حزب لیکود صراحتا گفت: ایرانی‌ها باید تحت فشار روانی قرار بگیرند همانطور که ما را تحت استرس قرار دادند 🔹با این حال پیش‌بینی و رصد شرایط توسط نهادهای نظامی کشور درحال انجام است و این اقدامات جز ایجاد رعب و وحشت کاذب، عایدی دیگری برای کشور نخواهد داشت.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻یک موشک با ده ماخ سرعت به این مکان خورده اما لوله و پلاستیک نه تنها نسوختند، بلکه حتی کنده هم نشدند. آیا ایمان نمی آورید؟
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
سید محمدولی قرنی در سال ۱۲۹۲ در تهران و در خانواده‌ای متوسط زاده شد. او پدرش را که یکی از مدیران اداره مخابرات تهران بود، در ۱۰ سالگی از دست داد و با مادرش زندگی کرد.قرنی بعد از طی تحصیلات مقدماتی در مدرسه نظام، در سال ۱۳۰۹ وارد دانشگاه افسری ارتش شد.یکی از اقداماتی که قرنی را در آن دوران سر زبان‌ها انداخته بود، نقش داشتن در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود. قرنی در آن دوران فرمانده نظامی تیپ گیلان بود و همه جا حرف از دست داشتن قرنی در کودتای ۲۸ مرداد بود که وی در اسفند سال ۱۳۳۶ به اتهام طرح و برنامه‌ریزی کودتا علیه رژیم پهلوی درحالی که در مقام فرمانده رکن دوم ارتش بود. با مشاهده ظلم‌ها و دزدی‌های ارتش شاهنشاهی از بیت‌المال، با محمدرضا پهلوی به مبارزه برخواست و سرانجام به دلیل روحیه ظلم‌ستیزی، بعد از انقلاب توسط گروه فرقان به شهادت رسید.امام (ره) به یکی از مقامات روحانی می‌فرمایند او را یک راست به قم ببرید و در صحن حضرت معصومه (س) در کنار آیت‌الله حائری یزدی (ره) دفن کنید».سوم اردیبهشت در تقویم با عنوان روز شهادت سرلشکر قرنی به ثبت رسید. سرلشکر قرنی نخستین شهید از شهدای ترور در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
انهدام باند سازمان يافته قاچاق سوخت در خراسان جنوبي فرمانده انتظامي استان از دستگيري اعضاي باند 11 نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با 284 هزار ليتر فراورده نفتي به ارزش 110 ميليارد ريال خبر داد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار" حسن شجاعي نسب" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان خراسان جنوبي مستقر در مرز ماهيرود، اخباري مبني بر تخلف و تغيير ماهيت در محموله ها توسط يکي از شرکت ها دريافت کرده و از فعاليت افردي نيز در زمينه قاچاق فراورده هاي نفتي به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي، پس از چندين روز پايش و کنترل خودروهاي ورودي و خروجي از مرز ماهيرود و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضاي شبکه باند قاچاق سازمان يافته فرآورده هاي نفتي موفق شدند در اين رابطه 11 تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسايي کنند. اين مقام ارشد انتظامي گفت: ماموران با هماهنگي اداره گمرک ماهيرود در بازرسي از تانکرهاي حامل سوخت، مقدار 284 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي که بصورت سازمان يافته از مرز به خارج از کشور قاچاق مي گرديد کشف کردند. فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش محموله هاي سوختي قاچاق را 110 ميليارد ريال بر آورد کرده اند، تصريح کرد: در اين راستا 11 متهم دستگير شدند که به همراه پروندهاي متشکله براي سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي گرديدند.
🔻پوستر حجاب زن در حجاب مانند گوهری در صدف است.
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی مهران
🔻کریدور عرب مدیترانه تامین کننده کالاهای صهیونیستا بود. که از این به بعد نمیشه کالا ببرن. و یک تنگنای دیگه برای اونهاست.
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی مهران
🔻 مساله حجاب از جمله ارزش هایی است که از جمله ی ارکان دین، هویت جامعه ایران اسلامی را تشکیل می دهد.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 چرا گمان می‌برید قومی که پس از عبور از نیل ، گوساله‌پرست شدند و خدا را انکار کردند ، حالا خسارت ۵۰۰ پهپاد و ۱۵۰ موشک را انکار نمی‌کنند ؟ !
شاهکار کشورمان در عملیات وعده صادق ۲ تا  نکته خیلی مهم داشت: این حداکثر توان تهاجمی ایران نبود ولی حداکثر قدرت دفاعی ‎ بود...