eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.6هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘️پليس، فرشته نجات کودک بيمار 🔸به گزارش خبرنگار پليس، ماموران گشت يگان امداد شهرستان شوش حين گشت‌زني يک دستگاه خودرو که به دليل نقص فني در کنار جاده پارک شده بود را مشاهده و براي بررسي موضوع و کمک‌رساني وارد عمل شدند. 🔸با حضور ماموران پليس مشخص شد راننده خودرو قصد انتقال فرزندش که به دليل بيماري آسم و ريه حال او وخيم شده بود به بيمارستان را داشت که در مسير خودرو خراب مي شود. 🔸ماموران وظيفه شناس بدون هيچ گونه درنگي در اقدامي خداپسندانه کودک بيمار را با خودروي سازماني به بيمارستان شهرستان شوش منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌🔺رئیس جمهور من کسی که برا وجب به وجب خاک این مملکت دلش بسوزه 🔹مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا
26.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رهبر انقلاب خطاب به جوانان و دانشجویان آمریکا:حقیقت در حال آشکار شدن است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 🚨 🚨 🚨 🔻صرفا جهت یادآوری؛ وقتی این یک تیکه کوچولو رو برای ملت نشربدید مطمئنا غلط می‌کنه از طیف این وطن فروشان کسی کاندید بشه....
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: خدمتگزاری به خانواده معظم شهدا هم یک تکلیف و هم از بزرگترین توفیقات الهی است .
🔰سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد رحلت حضرت امام خمینی 🔸مراسم سی‌وپنجمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله‌علیه) با حضور و سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد. 🔹این برنامه صبح روز دوشنبه چهاردهم خرداد ۱۴۰۳ در حرم مطهر امام خمینی(ره) ساعت ۸ صبح آغاز میشود. 🔸سخنرانی در مراسم ۱۴ خرداد از مهمترین دیدارهای سالیانه رهبر انقلاب با عموم مردم ایران  اسلامی و علاقمندان انقلاب اسلامی و امام خمینی در جهان است که بصورت معمول در این بیانات، مبانی و اصول مکتب امام خمینی (رحمةالله‌علیه) و مسائل مهم داخلی و بین‌المللی تبیین می‌شود.
دستگیری ۳۵ عضو شبکه شیطان‌پرستی در دزفول 🔹 فرمانده انتظامی دزفول: ۳۵ عضو شبکه شیطان‌پرستی از استان‌های مختلف با اقدامات فنی پلیس دزفول در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخهای قدیمی امام راحل به گستاخی های جدید احمدی نژاد. دم سازنده این کلیپ گرم. خوب مسئله رو مطرح و جمع کرده. https://eitaa.com/PR_Police
🔻دیپلماسی دولت رئیس جمهور شهید تا ابد بعنوان بزرگترین دستاورد دکترین مقاومت در تاریخ ایران خواهد درخشید. 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
هدایت شده از Mobaleq313
🔻 نامه ای به وجدان های بیدار 🔹شما اکنون در طرف درست تاریخ ایستاده اید    
هدایت شده از Mobaleq313
🔻دستاوردهای_دولت_سیزدهم 🟢 مسکن و اشتغال 💠 خود کفایی اشتغالی بیش از ۱۴ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی    
هدایت شده از دیده بان سمنان
🔻 حکمت شماره ۹۷🔻 نَوْمٌ عَلَى يَقِينٍ خَيْرٌ مِنْ صَلاةٍ فِي شَکٍّ خوابیدن همراه با یقین، برتر از نمازگزاردن با شک و تردید است.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
🔷 اصول هفتگانه حضرت امام خمینی (ره) در بیانات رهبر معظم انقلاب 👆✌️
هدایت شده از شرق تهران
🔹بخشی از های 🔻رشد 60 درصدی خرید گندم 🔻تا پایان سال 1401 حجم گندم خریداری شده گندم کاران به 7 میلیون و 200 هزار تن رسید که نسبت سال ماقبل رشد 60 درصدی را تجربه کرد همچنین تمام مطالبات تا پایان سال ذکر شده پرداخت شد.
هدایت شده از شرق تهران
🔹بخشی از های 🔻کاهش نرخ رشد نقدینگی 🔻روند رشد دوازده ماهه پایه پولی با آغاز به کار دولت سیزدهم و متاثر از رویکرد انضباط گرایانه دولت و سیاست‌های پولی و نظارتی فعال بانک مرکزی به طور قابل ملاحظه‌ای کاهشی بوده و از 42.8 درصد در پایان تیرماه 1400 به 39.6 درصد در پایان مهرماه سال 1402 رسید.
هدایت شده از شرق تهران
🔹بخشی از های 🔹جهش صادرات نفت خام و میعانات گازی 🔻دولت رئیسی توانست فروش نفت را به 3 میلیون بشکه برساند و جایگاه سوم اوپک را مجدد ازآن خود کند. 🔻 دستیابی به این هدف در حالی رخ داد که کشور این حجم از فروش نفت را پس از سال 97 و آغاز تحریم های ظالمانه تجربه نکرده بود. 🔻وزیر نفت اذعان دارد که صنعت نفت ایران هم‌اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و بالاترین تحریم‌ها بر این صنعت اعمال شده است.