eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41هزار عکس
12.3هزار ویدیو
178 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰پوشش خبری خبرگزاری مهر از برگزاری نشست با گروه های مرجع و اقوام تاثیرگذار در سالن بصیرت ستاد انتظامی استان لرستان 📌حجت‌الاسلام حسینی مازندرانی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان: 📌مشارکت بالای مردم در انتخابات فتنه های دشمنان را خنثی می کند لینک خبر👇 https://www.mehrnews.com/news/6156197
🌿 مقام معظم رهبری مدظله‌العالی اصلح یک تکلیف الهی است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 " انتخابات؛ علاج دردهای مزمن کشور " 👈  جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ ؛ دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انعکاس مسابقات استانی قرآن کریم فرماندهی انتظامی استان گیلان در شبکه باران
✅ وقتی اختلاف سلیقه‌های شخصی رو به واسطه جبهه واحدتون کنار گذاشتید بدونید.......
4_5776152682888698353.mp3
6.67M
🎧 صوت کامل بیانات ظهر دیروز رهبر انقلاب در دیدار مدیران و جمعی از اساتید مدرسه عالی شهید مطهری. ۱۴۰۳/۴/۱۳
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : باید کسی را به عنوان گزینه اصلح انتخاب کنیم که از مبانی و دستاوردهای انقلاب صیانت و حفاظت کرده و عزت و استقلال مملکت را تقویت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرکس که سرنوشتش در گرو ایران است؛ برای تعیین سرنوشتی مطلوب مانند نماز اول وقت؛ اول وقت پای صندوق‌های رأی باشیم.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: حضور در انتخابات شرط لازم است اما کافی نیست باید فرد اصلح را شناسایی کنیم و به فرد اصلح رای بدهیم.
💠حضور رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان (حجت‌الاسلام بابایی )به عنوان کارشناس دینی در برنامه تلویزیونی( به ره و رووناکی_ به سوی روشنایی) مرکز 🔰باموضوع:جنگ شناختی ورسانه ها 📌ساعت وتاریخ پخش:ساعت ۱۲:۰۰مورخه ۳تیرماه ۱۴۰۳ ❇️برنامه 3 تیر 1403 را در تلوبیون ببینید http://www.telewebion.ir/episode/0xdac6df6
🌹شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔻«آن چیزی که در انتخابات مهم است حضور مردم در صحنه است، این حضور به منزله مشتی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی است. ما باید در انتخابات حضور میلیونی داشته باشیم».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مشارکت بهتر؛ فرصت بزرگ تحقق مقاصد کشور 🔹رهبر انقلاب، ظهر امروز: این را مکرّر عرض کرده‌ایم که مشارکت مردم برای نظام جمهوری اسلامی پشتوانه است، مایه‌ی آبرو است، مایه‌ی سربلندی است. اگر چنانچه مردم مشارکت واضح‌تر و بهتر و روشن‌تری داشته باشند، نظام جمهوری اسلامی این توانایی را پیدا خواهد کرد که حرف خودش و نیّات خودش و مقاصد خودش را ــ چه در داخل کشور، چه در مجموعه‌ی امتداد راهبردی کشور ــ تحقّق ببخشد، و این فرصتِ خیلی بزرگی است برای کشور. ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
🔴 *میزان: خبر خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزدهای انتخاباتی کذب است؛ نه سوء قصدی بوده و نه کسی دستگیر شده است* 🔹️از ساعتی پیش یک خبر مشکوک با عنوان خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در سفرش به استان کرمانشاه در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است. 🔹️طبق اعلام روابط عمومی دادگستری کرمانشاه در پی انتشار گسترده این خبر در فضای مجازی که با جزئیاتی همچون دستگیری پنج شرور مسلح در این رابطه همراه بود، موضوع به اطلاع دادستان مرکز استان کرمانشاه رسید. 🔹️کریمی، دادستان مرکز استان کرمانشاه ضمن بررسی دقیق ادعای مطرح شده در فضای مجازی موضوع «طرح عملیات، انجام و خنثی سازی سوء قصد به جان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری» را که منجر به بازداشت پنج شرور مسلح شده باشد را تکذیب کرد. 🔹️کریمی با رد خبر کذب مطرح شده در فضای مجازی که وعده انتشار اخبار تکمیلی آن هم داده شده بود، از آغاز تحقیقات برای شناسایی منشا این ادعای دروغ خبر داد.
🔻مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : 🔻حضورمردم است که دشمنان را از هیبت جمهوری اسلامی می ترساند. 🔻امروز هر برگه رای که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است. با رای خود سرنوشتمان را تعیین کنیم .