eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5هزار دنبال‌کننده
42هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
حجاب در جامعه ایران اسلامی، خون بها و یادگار گرانسنگ هزاران شهیدی است که در دامان پاک ترین و عفیف ترین زنان جهان پرورش یافتند. ‎
🌐رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: حجاب تکلیف الهی، شرعی، عقلی و قانونی است حجاب_محدودیت_نیست
🔻رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔹حجاب؛ بزرگ میراث خاندان اهل بیت و دخت پیامبر اکرم، فاطمه زهرا (س) را باید یکی از تجلیات و نمادهای درخشان تمدن اسلامی ایرانی به شمار آورد که رعایت آن به قوام عفاف و پاکدامنی به عنوان دستاوردهای بلند و متعالی معنوی و فرهنگی در جامعه می انجامد.
🔻گزارش تصویری از برپایی ایستگاه صلواتی موکب الحسین (ع) در آموزشگاه شهید چمران فراجا ✅در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، ایستگاه صلواتی مزین به نام امام مظلوم با جمع آوری نذورات از عزاداران حسینی پذیرایی می‌نماید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻گزارش تصویری اجرای و توزیع غذای نذری ✅به مناسبت ماه محرم الحرام و پیروی از سنت حسنه ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) در اطعام مردم، آموزشگاه شهید چمران با جمع آوری نذورات اقدام به اجرای طرح مواسات و توزیع غذای گرم در بین مردم محرومِ مناطق کم‌برخوردار نمود.
حفظ حجاب همچون جهاد در راه خداست
𖣔﷽𖣔 🔻رهبر انقلاب: ملتی که محرم را دارد، مجاهدت و شهادت را دارد و ملتی که مجهز به ابزار مجاهدت و متکی به خداست، هرگز مغلوب نخواهد شد. ۱۳۸۳/۰۸/۲۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️شما دانشجویان آینده سازان انتظامی جمهوری اسلامی هستید.