eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
ماموریت اربعین سرمایه اجتماعی پلیس را ارتقاء داده است معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با قدردانی از یکایک کارکنان انتظامی کشور که جانانه در ماموریت اربعین خدمت رسانی می کنند گفت: هیچ اقدام و ماموریتی، نمی تواند بیشتر از ماموریت اربعین سرمایه اجتماعی پلیس را تقویت کند. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
به گزارش روابط عمومی پلیس، سرتیپ دوم پاسدار "محمد ابراهیم ساور" ظهر امروز سی ام مردادماه با حضور در پایانه مرزی تمرچین استان آذربایجان غربی در جمع کارکنان دخیل در برپایی موکب الحسین(ع) شهدای انتظامی ضمن قدردانی از تلاش های مقدسی که در این مسیر نورانی انجام می شود، گفت: بدون تردید راهپیمایی اربعین بزرگترین راهپیمایی مذهبی تاریخ است که هرسال با ابهت و شکوه بیشتری برگزار می گردد، تلالو این حرکت بزرگ مردمی به قدری گسترده و چشمگیر است که سانسورهای فراوان دشمنان هم نتوانست شکوه و عظمت آن را مخفی کند. این مقام مسئول با بیان اینکه شکوه و عظمت این حرکت معنوی، نشان می‌دهد شیعه، در مسیر ظهور قرار دارد، گفت: ان شاء الله زمینه های ظهور حضرت حجت(عج) با این لبیک هایی که لشکر عظیم اربعین می گویند و در عمل آن را نشان می دهند، محقق می گردد و خداوند به برکت این قدم های مقدس، تعجیل در ظهور منتقم کربلا فرماید. وی با قدردانی از یکایک کارکنان انتظامی کشور که جانانه در ماموریت اربعین خدمت رسانی می کنند گفت: هیچ اقدام و ماموریتی، نمی تواند بیشتر از ماموریت اربعین سرمایه اجتماعی پلیس را تقویت کند. سردار ساور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایت های رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، تصریح کرد: امروز پیاده‌روی اربعین حسینی به نماد ترویج فرهنگ حسینی و همچنین نماد استکبارستیزی تبدیل شده است و شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی و حامیانش از چنین رویدادی‌های بزرگی در دل جهان اسلام هراس دارند. معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه گفت: اربعین قدرت‌نمایی جهان اسلام و شیعه است، سرشار از مکارم اخلاقی است و به همگان درس انسانیت و آزادگی را تعلیم می‌دهد. شایان ذکر است "سردار عسگری" معاون طرح و برنامه و بودجه ساعس نیز در این بازدید حضور داشتند. 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
🔻مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) 🔻این چهل روزی که از عاشورا تا اربعین اتّفاق افتاده، یکی از مقاطع بسیار مهمّ تاریخ اسلام است. روز عاشورا در اوج اهمّیّت است و ‌این چهل روزی هم که بین عاشورا و اربعین هست، تالی‌تلو روز عاشورا است.
💢 اعزام کاروان زائرین و خانواده های محترم کارکنان فراجا به استان تهران توسط نماینده عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام جناب ستوانیکم مالک توحیدی 📌زائران گرامی توجه داشته باشید ستوان مالک توحیدی مسئول اعزام کاروان زیارتی و خانواده های محترم فراجا مستقر در موکب الحسین شهدای فراجا پایانه مرزی مهران می باشند جهت هماهنگی و اعزام با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید. ۰۹۱۸۶۱۴۲۰۹۵
🔻حکمت ۲۵۳ نهج البلاغه ؛ روش سوگند دادن ستمکار (سیاسى، اعتقادى)🔻 أَحْلِفُوا الظَّالِمَ ـ إِذَا أَرَدْتُمْ یَمِینَه ـ بِأَنَّهُ بَرِیءٌ مِنْ حَوْلِ آللّهِ وَقُوَّتِهِ؛ فَإِنَّهُ إِذَا حَلَفَ بِهَا کَاذِباً عُوجِلَ آلْعُقُوبَةَ، وَإِذَا حَلَفَ بِاللّهِ آلَّذِی لاَ إِلهَ إِلاَّ هُوَ لَمْ یُعَاجَلْ، لاَِنَّهُ قَدْ وَحَّدَ آللّهَ تَعَالَى. امام علیه السلام فرمود : هرگاه خواستید ظالمى را سوگند دهید این‌ گونه سوگند دهید که از حول و قوه الهى برى است (اگر فلان کار را انجام داده باشد) زیرا اگر این قسم دروغ باشد مجازات او به سرعت فرا مى‌رسد (یا به درد سختى مبتلا مى‌گردد و یا مى‌میرد) ولى هرگاه چنین سوگند یاد کند: به خدایى که جز او خدایى نیست (این کار را نکرده‌ام) در کیفرش تعجیل نمى‌شود؛ زیرا خدا را به یگانگى ستوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشه ای از خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) در قرارگاه فرهنگی پنج تن آل عبا یگان ویژه پاسداران استان خراسان جنوبی مستقر در پایانه مرزی شلمچه
📸گزارش تصویری ♦️بازدید میدانی هئیت رئیسه انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان 🔹 فرمانده انتظامی استان سردار "محمدرضا اسحاقی " و " حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه گیر"رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین امام حسين(ع) را صادر کردند.
📸گزارش تصویری ♦️بازدید میدانی هئیت رئیسه انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان 🔹 فرمانده انتظامی استان سردار "محمدرضا اسحاقی " و " حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه گیر"رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین امام حسين(ع) را صادر کردند.
📸گزارش تصویری ♦️بازدید میدانی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان 🔹 " حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه گیر"رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان از پایانه مرزی ریمدان شهرستان دشتیاری بازدید و دستورات لازم جهت تسریع در خدمات رسانی مطلوب به زائرین اربعین امام حسين(ع) را صادر کردند.
💢برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به امامت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان نماز جماعت ظهر و عصر به امامت " حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی خانه گیر"رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان در نقطه صفر مرزی ریمدان برگزار گردید.
بازدید سردار ساور معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور از گیت های ورودی و خروجی مرز باشماق استان کردستان