eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷امام عزيز را تنها نگذاريد و هميشه گوش به فرمان او باشيد. همانا فرمانش فرمان قرآن و اسلام و ائمه معصومين است. سخنی چند با شما خواهران مكتب فاطمه، شما زينب زمان هستيد بايد حجابتان را منطبق كنيد با حجاب زينب، و حجابتان كوبنده تر از خون سرخ من است. "شهید علیرضا دیودار"
مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان بندرعباس با حضور حجت الاسلام غفاری ریاست محترم عقیدتی سیاسی انتظامی استان با حضور فرمانده انتظامی و رئیس حفا شهرستان بندرعباس برگزار گردید.
در این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی افضل تقدیر و تشکر بعمل آمد و هدایایی به رسم یاد بود تقدیم ایشان گردید. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین خسروی به سمت رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان بندرعباس منصوب گرديدند.
✅️اثر تربیتی نماز خواندن والدین بر فرزندان
🚨 🔻 قابل توجه دستگاه های امنیتی-اطلاعاتی احسان موحدیان: برایم سوال بود برچسب‌های پلاک خودرو با پرچم برای حذف پرچم ایران از پلاک خودرو توسط پانترکها از کجا تهیه میشود؟ دوستی خبر داد دیجی کالا این کالای ضدملی را به فروش می رساند! زنجیره اقتصادی-فرهنگی خائنان پانترک بی سروصدا مشغول فعالیت است! تحقیق درمورد تولیدکننده ابهام گشاست! 🔻از مسئولین زحمت کش و وطن پرست تقاضا میشود هر کجا چنین خودرو هایی را مشاهده کردند خودرو را برای توقف در پارکینگ توقیف و راکب را به اتهام فعالیت علیه امنیت ملی به دادگاه کیفری معرفی نمایند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻یکی از بهترین کلیپیایی که دیدم... دشمن فرعون کی بود؟ دشمن نمرود کی بود؟ دشمن معاویه که بود؟ دشمن یزید که بود؟ در زمان ما اگه از اسرائیل و امریکا و داعش و عربستان و تکفیری ها وهابیت و ... بپرسیم دشمن شما کیه؟ چه میگویند؟
سرتیپ پاسدار محمدرضا مدحی توانسته بود به گروه‌های اپوزسیون ایران و سازمان‌های اطلاعاتی غربی نفوذ کند و در میان مقامات غربی توانسته جلسه‌ای محرمانه با هیلاری کلینتون و جو بایدن داشته باشد. سردارمدحی خود را به اپوزسیون با عنوان تاجر الماس و مقام بلندپایه اطلاعاتی سابق نظام معرفی کرده بود و با ادعای اینکه بسیاری از دوستانش آماده‌اند از نظام بریده و به وی ملحق شوند توانسته بود توجه دولت‌های خارجی را به خود جلب کند. مدحی وقتی به اسرائیل رفت و در پادگانی در اسرائیل وظیفه فرماندهی کودتا و عملیات در ایران را داشت، وزارت اطلاعات ایران برای نجات وی وارد عمل شد و او را به ایران بازگرداند. سرانجام شهید «محمدرضا مدحی» روز یکشنبه ۱۷ مرداد بر اثر عوارض جانبازی به شهادت رسید.
هفته دولت وشهادت شهیدان رجایی وباهنر را گرامی می داریم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺ایران در مرزهای شرقی(افغانستان) در حال کشیدن دیوار به طول ۹۳۰ کیلومتر است
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️افتخار مجموعه انتظامی خدمتگزاری به مردم است.
🌹حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻یکی از تلاش های دشمن برنامه ریزی برای دور کردن حیا و گرفتن حجاب از زنان مسلمان ما است.
🌹نماز؛ عامل ریزش گناهان 🔻از امام صادق (علیه السلام) روایت شده است👇👇 🌹آنگاه که مسلمان وضو بگیرد و نمازهای پنجگانه را بخواند، گناهانش فرو ریزد چنانکه برگ از درختان بریزد. (بحارالانوار،ج79،ص235)
🔹هفته دولت یک فرصت مغتنم برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) روح شهدا شاد یادشان گرامی ❇️ آغاز هفته دولت گرامی باد
💢در جنگ شناختی مسخ نشویم! 🚩نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی
🔻قال علیه السلام :إِذَا أَقْبَلَتِ الدُّنْيَا عَلَي أحَدٍ أَعَارَتْهُ مَحَاسِنَ غَيْرِهِ،  وَإِذَا أَدْبَرَتْ عَنْهُ سَلَبَتْهُ مَحَاسِنَ نَفْسِهِ. 📋امیر المؤمنین علیه السلام فرمودند : چون دنيا به کسي روي آورد، نيکيهاي ديگران را به او عاريت دهد، و چون از او روي برگرداند خوبيهاي او را نيز بربايد. 📚حکمت 9  نهج البلاغه ـ ترجمه محمد دشتی
🔻 عملیات اربعین حزب الله و راهبرد دشمن شکن امام خامنه ای ♨️ امام خامنه ای دیروز در مراسم اربعین در حضور دانشجویان در جملاتی کوتاه، ضمن مشخص نمودن اَشکال و محدوه میدان نبرد با ظلم، تکلیف قطورترین پرونده ظلم و ستم جبهه متحد کفر در منطقه را مشخص نمودند فرمودند: إِنِّي سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ، یعنی کارزار بین جبهه حسینی و یزیدی تمام ناشدنی نیست..؛ تمام!! 1️⃣ سر شکل گیری و استقامت محور مقاومت و قدرتنمایی دیروز حزب الله را در این فرمایشات باید جستجو نمود؛ 2️⃣ محاسبات و معادلات نظامی منطقه بر مبنای مورد تصریح امام مقاومت مدتهاست که دگرگون گردیده، چنانکه حزب الله با "عملیات اربعین" ضمن عبور از خط قرمز رژیم صهیونیستی یعنی هدف قرار دادن تلاویو شمال تا جنوب اسرائیل را به تعطیلی کشاند، تنها دفاع موثر اسرائیل هم دروغ پردازی بود؛ 3️⃣ خط دفاعی و گنبد آهنین صهیونیست‌ها تنها با شلیک همزمان سیصد و بیست موشک کاتیوشا فروپاشید و عمق ۱۱۰ کیلومتری سرزمینهای اشغالی با پهپاد مورد تهاجم قرار گرفت اما مهمتر از آن، فروپاشی تخیل شکست ناپذیری "یزیدیان" زمان با عملیات "حسینیان زمان" است؛ 4️⃣ انتخاب زمان اربعین حسینی برای مرحله نخست انتقام از سوی حزب الله در حقیقت حامل یک پیام راهبردی بود: "تاکید بر نقشه راهی که امام خمینی" مشخص نمود که راه قدس از کربلا میگذرد، امری که حوادث و واقعیت های آینده میدان نبرد بیش از پیش آن را به منصه ظهور خواهد رساند؛ 5️⃣ با این عملیات، جنگ روانی و فرسایشی محور مقاومت تشدید گردید؛ از مرزهای شمالی تا گوشدان در عمق سرزمینهای اشغالی حالت فوق العاده امنیتی اعلام گردیده و رعب و وحشت هفته های اخیر ضریب بالایی پیدا کرد و رسما اشغالگران میدان نبرد روانی را باخته اند موج فرار از سرزمینهای اشغالی تشدید گردیده؛ 6️⃣ سید مقاومت با بیان این مطلب که اگر در ضربه به مقر سری ۸۲۰۰ گلیلوت در شمال تلآویو به اهداف خود نرسیده باشیم مرحله بعدی عملیات آغاز خواهد شد، در حقیقت "معادله سیطره وحشت" بر ساکنان غاصب را تثبیت نمود امری که به مرور "فرسایش و فروپاشی" سیاسی و اجتماعی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت. 7️⃣ "مارک دوبوویتز (Mark Dubowitz) استراژیست معروف آمریکائی رئیس اندیشکده صهیونیستی دفاع از دموکراسی ها (FDD) و از معماران تحریم‌های اقتصادی ایران، اخیرا در اظهاراتی صریح ضمن اعتراف به اینکه آیت الله خامنه ای یکی از برجسته‌ترین و متفکرترین و استراتژیک‌ترین رهبران غرب آسیا بلکه دنیا است، تصریح کرد: وی با اجرای سیاست حلقه آتش پیرامون اسرائیل، بدنبال درگیر کردن تلاویو در یک جنگ فرسایشی و اضمحلال درونی آن است! 🔹وقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ ۚ يُخْرِبُونَ بُيُوتَهُمْ بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُوا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ (۲/ حشر)