eitaa logo
روابط عمومی پلیس
4.9هزار دنبال‌کننده
41.8هزار عکس
12.6هزار ویدیو
180 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت ۲۰۳ نهج البلاغه
🌹یک شهید؛ یک خاطره 🌹عادت نماز شب و زیارت عاشورا خواندن شهید مدافع حرم حسین جمالی هرگاه صدای اذان به گوشش می رسید بلافاصله وضو می گرفت و به نماز می ایستاد . این عادت همیشه ی حسین بود. یک شب که همه خواب بودند از رختخواب برخواستم  تا یک لیوان آب بخورم .  نور ضعیفی را در آشپزخانه دیدم . به سمت آشپزخانه رفتم . حسین را دیدم که با صدای زیبایش زیارت عاشورا می خواند . گفتم: مادر چرا چراغ را خاموش کرده ای ؟ گفت می خواستم شما بیدار نشوید. زمزمه های زیبای حسین هنوز در خانه به گوشم می رسد.
89.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستندات تصویری ۲۱ (پایانی) گوشه ای از اقدامات انجام شده در برپایی ، اسکان ، پذیرایی ، برنامه های فرهنگي وجمع آوری موکب الحسین (ع) شهدای انتظامی تهران بزرگ در اربعین حسینی در پایانه مرزی مهران توسط عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
🔻 حکمت ۲۰۲ نهج البلاغه ؛ وَ قَالَ عَليهِ السَّلامُ و قد قال له طلحة و الزبير: نُبايِعُکَ عَلى أَنّا شُرَکاؤُکَ في هذَا الأَمْر: لا، وَ لکِنَّکُمَا شَرِيکَانِ فِي آلْقُوَّةِ وَ آلإِسْتِعَانَةِ، وَ عَوْنَانِ عَلَى آلْعَجْزِ وَ آلأَوَدِ. امام (عليه السلام) در پاسخ طلحه و زبير، که به آن حضرت پيشنهاد خلافت شورايى کردند و گفتند: با تو بيعت مى کنيم به اين شرط که در حکومت شريک باشيم، فرمود: نمى شود، (زيرا شرکت در خلافت معنا ندارد) شما در تقويت و کمک شريک شويد و يار و ياور به هنگام ناتوانى و سختى و مشکلات باشيد.
🔻 امام خامنه‌ ای، کشور رو با این شرایط حفظ کردند! بودجه نظامی آمریکا ۶۰ برابر ایران! بودجه نظامی عربستان ۵ برابر ایران! بودجه حامیان اسرائیل تقریبا ۲۰۰ برابر بودجه ایران ایران بدون جنگ مستقیم و تنها با جنگ روانی و فرسایشی در حال از بین بردن اسرائیل در منطقه هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : اگر مادران و همسران شهداء بی صبری نشان می دادند ... یاد خیراولسون " به یاد شهید جمال الدین حاجی میری "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 زن، عامل تنظیم جامعه 🔻 زن یک حقیقت خیلی مهمیه برای تنظیم جامعه؛ اگر زن حق محور باشد، جامعه حق محور است، اگر زن عیاش باشد، جامعه عیاش می‌شود. 🔹 از هر دو طرف زن فوق العاده استعداد دارد. یعنی اگر زنی حق محور باشد، تجلی حق محوری در زن یک بلوغی دارد که شاید آن تجلی را در مرد به راحتی نبینید. از آن طرف هم اگر زن عیاش باشد همین جور است. تجلی دارد که در مرد به این راحتی نمی‌توانید ببینید. ✳️ لذا رفتار زنان در حوزه فرد و خانواده و جامعه فوق العاده تعیین کننده است و این خیلی انتخاب هوشمندانه‌ای بود از جانب دشمن که روی مسئله حجاب، اغتشاشات را ایجاد کرد.
💢 حجاب بالاتر از مقام شهید شهید احمد رحیمی حاجی آبادی: 🍃 ای خواهر؛ اول حجابت را رعایت کن و بعد حمایت از اسلام و قرآن که حجاب تو بالاتر از مقام من شهید است.
🔻فضای مجازی دیگر امروز مجازی نیست، امروز یک واقعیتی است در زندگی مردم 🔻رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با ایشان فرمودند: «فضای مجازی یک دنیای جدیدی است دیگر؛ شماها بیشتر از بنده هم حتماً مطّلعید؛ یعنی فضای مجازی دیگر امروز مجازی نیست، امروز یک واقعیتی است در زندگی مردم که روز به‌ روز هم دارد پیش می رود. آنچه مهم است این است که در فضای مجازی، حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد؛ اینکه بنده گاهی گفته‌ام فضای مجازی رها و ول است، به خاطر این است. حکمرانی بر اساس قانون؛ اگر قانونی ندارید، قانون را به وجود بیاورید و بر اساس آن قانون، زمام کار را به دست بگیرید. همه‌ی دنیا این کار را می کنند؛ ... نقض حکمرانی قابل قبول نیست؛ یک کشور در اختیار شما است که در قبالش وظیفه دارید، در قبالش مأموریت دارید؛ نمی شود حکمرانی شما را نقض کرد، نباید نقض کنند». 🔻رهبر انقلاب فرمودند: «من به این مناسبت فضای مجازی، حرف خودم را و آن مبنای خودم را گفتم، قبلاً هم گفته‌ام، بعضی‌ها جور دیگری تبیین می کنند یا می فهمند یا نمی خواهند بفهمند».
✅ شمول فریضتین در نگاه امام خمینی (ره)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️مَا مَزَحَ امْرُؤٌ مَزْحَةً، إِلَّا مَجَّ مِنْ عَقْلِهِ مَجَّةً. 🌔هيچ كس شوخى بيجا نكند جز آن كه مقدارى از عقل خويش را از دست بدهد. ✍با اين كه مزاح ـ همان گونه كه گفته شد ـ باعث آرامش روح و رفع هموم و غموم و است و به خصوص در مشكلاتى همچون مشكلات سفر، كار را بر انسان آسان مى كند ولى در عين حال اگر خارج از حساب و كتاب باشد ممكن است عظيم ترين مشكلات را به بار آورد.بسيارى از مزاح ها ممكن است موجب دشمنى و عداوت گردد و كينه ها را در سينه ها انباشته كند چراكه شخص مزاح كننده نمى تواند كار خود را سالم انجام دهد، در لباس مزاح بر زخم مخالفان خود نمك مى پاشد و دشنه در پهلوى آن ها فرو مى كند.گاهى مزاح جنبه انتقام جويى و ايذاء و آزار ديگران را ندارد اما مسائل مبتذل و ركيكى در آن مطرح مى شود همان گونه كه بسيارى از مزاح هاى عوام به اين صورت است. اين گونه مزاح ها شخصيت انسان را پايين مى آورد و گاهى مزاح، توأم با غيبت و تهمت است كه آن نيز از گناهان كبيره مى باشد.گاه بعضى از مزاح ها موجب وحشت و شوك هاى سخت روحى مى شود و افرادى در اين گونه مزاح ها جان خود را از دست مى دهند مثل اين كه تلفن را بردارد و از روى مزاح به دوست خود بگويد: مغازه ات آتش گرفت يا اتومبيل تو را دزديدند و يا فرزندت تصادف نمود و اين گونه خبرهاى دروغ و وحشتناك كه در ميان بعضى از افراد بى بندوبار معمول است.گاه بعضى از مزاح ها كه از فردى باشخصيت درباره افراد عادى صادر مى شود زبان آن ها را مى گشايد و او را هتك احترام و به او توهين مى كنند.
🔴 دادستان کل کشور: تمرد از دستور مأموران نیروی انتظامی جرم است 🔹هیچ نیرویی مانند نیروی انتظامی حضوری فراگیر در همه بخش‌های کشور ندارد و در یک سال اخیر ده‌ها شهید تقدیم نظام و اسلام کرده است. تمرد از دستور مأموران نیروی انتظامی جرم است و دادستان‌ها باید در این زمینه در کنار پلیس باشند و وظیفه دارند از نیروی انتظامی حمایت کنند.
نشست صمیمی معاون محترم نیروی انسانی ساع.س انتظامی سردار سپهریان با کارکنان قراردادی مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع) شهر مقدس قم در این نشست صمیمی و چهره به چهره به سوالات و ابهامات آن ها پاسخ داده شد .
نشست صمیمی معاون محترم نیروی انسانی ساع.س انتظامی سردار سپهریان با کارکنان قراردادی مرکز تربیت و تعالی ثامن الحجج(ع) شهر مقدس قم 🇮🇷روابط عمومی ثامن الحجج(ع)🇮🇷 https://eitaa.com/ravabetomomi_samen_qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 هرروز بخوانیم 📖 صفحه ۹۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش تیزر اجلاسیه سراسری نماز(دومین بار) از شبکه استانی مرکز سمنان در ساعت ۲۳۲۰تاریخ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ به مدت۰۱:۲۹