eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
44.5هزار عکس
13.4هزار ویدیو
191 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻وقتی در خاورمیانه باد بکاری در قلب امریکا طوفان درو می کنی کلا خدا ‎باد رو برای امریکایی ها افریده که باهاش در طبس و ... دهنشونو اسفالت کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺اختتامیه هفته انتظامی شهرستان قدس با غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا برگزار شد. 🌹پس از پایان آیین گرامیداشت هفته انتظامی، مراسم اختتامیه با همکاری بنیاد شهید، سازمان آرامستان شهرداری، هیأت روضه الشهدا، گروه سرود ثارالله(ع) و حضور خانواده معزز و معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مردم شهید پرور، روحانیون، مادحین، کارکنان ستاد فرماندهی و پلیس راهور و جمعی از مسئولین و روایتگری فرمانده انتظامی شهرستان قدس و جانباز بزرگوار حاج صادق مهماندوست در گلزار شهدای شهرقدس برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : 🔻اقتدار و آرامش امروز در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است و امروز وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست.
🤬 مجری از نتانیاهو میپرسه کابوست چیه؟ جوابی که میده جالبه 👆 👌 برای بقیه هم بفرستید مخصوصا برای خود تحقیرها و خود باخته هایی که ذلیل وخوار وکاسه لیس اونا هستن ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صادق نیوز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴جدیدترین شماره (437)نشریه عبرتهای عاشورا 📝آماده باشید... پیروزی مقاومت قطعی است
❗️ ❗️پیش‌بینی‌های جسورانه درباره آینده تکنولوژی❗️❗️ وینود خوسلا، تاجر معروف و سرمایه‌گذار مخاطره‌پذیر، در سخنرانی TED خود، پیش‌بینی‌های جسورانه‌ای درباره فناوری و تأثیر آن بر جامعه می‌کند. به عنوان یک تکنو-خوش‌بین، خوسلا معتقد است که نوآوری اغلب نه از کارشناسانی که بر گذشته تمرکز دارند، بلکه از کارآفرینان جسور با رویاهای غیرممکن ناشی می‌شود. پنج سال پیش، او به درستی پیش‌بینی کرد که هوش مصنوعی می‌تواند موسیقی تولید کند. 📣 پیش‌بینی‌ها: 🟣 رایانه‌ها همه جا خواهند بود: مانند برق، رایانه‌ها در اشیاء روزمره مانند یخچال، آینه و دوچرخه ادغام می‌شوند و به طور خودکار و تطبیقی ​​عمل خواهند کرد. مردم دیگر نیازی به یادگیری استفاده از رایانه‌ها نخواهند داشت؛ فناوری خود را با ما تطبیق می‌دهد. 🟣 انقلاب حمل‌ونقل: در 25 سال آینده، بیشتر خودروهای شهری جای خود را به وسایل نقلیه خودران سریع‌تر و ارزان‌تر خواهند داد. توسعه‌دهندگان در حال کار بر روی یک سیستم حمل‌ونقل عمومی در سن‌خوزه هستند. 🟣 پروازهای مافوق صوت برای همه: سفرهای هوایی مافوق صوت به طور گسترده در دسترس خواهد بود و افراد را قادر می‌سازد تا در عرض چند ساعت بین قاره‌ها سفر کنند، و دنیا را "کوچک‌تر" می‌کند. 🟣 درمان رایگان برای همه: با کمک هوش مصنوعی، هر فرد در کره زمین به درمان پزشکی رایگان 24 ساعته دسترسی خواهد داشت. 🟣 آموزش رایگان برای همه: هر کودک از معلمان هوش مصنوعی آموزش رایگان دریافت خواهد کرد. 🟣 اتوماتیک شدن کارها: میلیاردها ربات بیشتر از تمام انسان‌های امروزی کار خواهند کرد. این امر مردم را از وظایف روتین و دشوار آزاد خواهد کرد. 🟣 پزشکی پیشگیرانه: سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی بیشتر بر جلوگیری از بیماری‌ها تمرکز خواهند کرد تا درمان آن‌ها. 🟣 پروتئین‌ها و کودهای جدید: پیشرفت‌های فناوری، پروتئین‌ها و کودهای سازگار با محیط زیست را ایجاد خواهند کرد که برای سیاره امن‌تر و کارآمدتر هستند. 🟣 همجوشی هسته‌ای: انرژی همجوشی جایگزین نیروگاه‌های زغال‌سنگ و گاز خواهد شد. 🟣 توسعه پایدار: کارآفرینان راه‌حل‌هایی برای کاهش انتشار کربن پیدا می‌کنند و فناوری‌های جدید به مقابله با تغییرات اقلیمی کمک خواهند کرد. 🟣 فناوری‌های جدید معدن: منابع از کیلومترها زیر سطح زمین جستجو و استخراج خواهند شد. 🟣 خلاقیت و هوش مصنوعی: خلاقیت در سرگرمی و طراحی با ادغام هوش مصنوعی شکوفا خواهد شد.
26.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 پادکست | رهبر انقلاب: حافظ اگر افتخار نمیکرد به حافظ قرآن بودن،تخلص خودش را«حافظ»نمیگذاشت. او جزو حفّاظ قرآن است؛ «قرآن ز بر بخوانم با چهارده روایت».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موشن گرافی / ١۵ مرکز اقتصادی حساس اسرائیل حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : سردمداران اسرائیل بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند، جمهوری اسلامی تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥موشن گرافیک 🔻 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: 🔰در راس جبهه همه مستضعفان عالم، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) وجود دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عاقبت "بدن منه انتخاب منه" مشخصه. وقتی خود غرب فهمید چه بلایی سر جایگاه زن آورده چرا ما باید دوباره این غلط رو تکرار کنیم؟
🔻اینفوگرافی/ابراز حمایت قوی نمایندگان کشورهای اسلامی از فلسطین و عملیات آزادسازی 
🔻اسرائیل ناقض اصل تناسب بین نوع سلاح و هدف تعیین‌شده در جنگ غزه 🔻استفاده از بمب های ممنوعه
🔻 🔺کاری که نیروهای مسلح ما کردند کمترین مجازات برای رژیم غاصب صهیونی خون آشام، گرگ صفت، سگ هار آمریکا در منطقه دربرابر جنایت های حیرت آور آن رژیم بود. 🌿امام خامنه ای مدظله العالی
🔻میلاد یازدهمین امام، و سیزدهمین کشتی نجات آقا امام حسن عسکری (ع) بر شما مبارک باد.
🔻 «جامعه اسلامی باید به سمت جامعه‌ مهدوی حرکت کند. انتظار، یعنی تلاش برای تشکیل جامعه‌ای که قابلیت پذیرش حکومت مهدوی را دارد.»