eitaa logo
🧏‍♀️🧏تربیت هوشمند💕کودک ونوجوان
5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1هزار ویدیو
161 فایل
اصول روانشناسی وتربیت👨‍👩‍👧‍👦 هوش ویادگیری 🧠 خلاصه هر آنچه برای تربیت فرزند شاد وموفق لازم داری اینجاست😍 خدمات #مشاوره #کارگاههای_تربیتی #تست_هوش #تست_استعداد_سنجی #تفسیر_نقاشی_کودک تبلیغات ارزان پذیرفته میشود ارتباط با ما👇 @Psch_ad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴 داستان اسم من اهداف:👇 1️⃣تقویت هویت شخصی 2️⃣یادگیری اسامی 3️⃣داستان گویی 4️⃣یافتن دوست 5️⃣آموزش مهارت دوست یابی به کودکان 6️⃣معرفی خود 7️⃣معرفی اشخاص دیگر 8️⃣تقویت حافظه ◀️روش بازی  هر بازیکن نام خود را گفته و داستانی در مورد آن نقل می کند: مثال: نام من اردوان است و در مدرسه قبلی که میرفتم به من اردوان خوب می گفتند زیرا یک اردوان دیگر هم در کلاس بود که با دیگران بدرفتاری می کرد بنابراین من اردوان خوب شناخته شده بودم. ✅️پیشنهاد: هر بازیکن شریکی انتخاب کرده و داستان اسم خود را برای او بگوید سپس شریک هر فرد داستان دوست خود را تعریف کرده و او را به جمع معرفی کند. ✴️ارزیابی: ☑️آیا اسم خودت را دوست داری؟ ☑️چه اسم دیگری را برای خودت می پسندی؟ ☑️چه اسمی را دوست نداری؟ ☑️چه داستانی را در مورد اسامی بیش تر دوست داشتید چرا؟ عضویت در کانال تربیت هوشمند👇 https://eitaa.com/joinchat/2595946888C93f545335e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺🌺اسم من چیست؟ اهداف: 1️⃣آشنایی با دیگران 2️⃣معرفی خود 3️⃣آموزش حافظه بصری 4️⃣آموزش مهارت دوست یابی به کودکان 5️⃣کاهش موانع از طریق حرکت 6️⃣تقویت حافظه ◀️روش بازی: این بازی  برای کودکانی مناسب می باشد که یکدیگر را به خوبی نمی شناسند، کودکان با توجه به سن و حافظه  به گروه های هفت تا ده نفره تقسیم می شود. سپس بازیکنان به شکل دایره می ایستند و همزمان با معرفی اسم حرکتی انجام می دهند  و همه آن را تکرار می کنند. پس از این که همه این کار را کردند  به هر نفر نوبت داده می شود که  از دیگران اسم خود را بپرسند و هرکس که به خاطر دارد باید اسم او را همراه با حرکت او تکرار کند، هرکس درست جواب دهد نوبت اوست که اسم خود را از گروه بپرسد با این کار می توانید آموزش مهارت دوست یابی به دانش آموزان را ایجاد کنید. ✅️نکته: پس از یک دور بازیکنان دوباره گروه بندی می شوند تا با هم آشنا گردند. بازیکنان می توانند ژست هایی مانند پریدن، چرخیدن، دست زدن و دست به سینه شدن را امتحان کنند. ✴️ارزیابی: ☑️آیا حرکت کمک می کند تا نام شخص را به خاطر بسپارید؟ ☑️نام هایی بودند که به خاطر حرکتشان آن را بهتر به یاد آورید؟ ☑️آیا می توانید بین نام ها و حرکات ارتباط برقرار کنید؟ @primaryschool
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا