eitaa logo
صعود 🇮🇷
528 دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
6.9هزار ویدیو
80 فایل
سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران بیان برخی اخبار مهم و تحلیل و تبیین مسائل روز https://eitaa.com/joinchat/3138060557C9c8e873d02 *اللّهُمَّ اجْعَلْ زَعیمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ* @saberiansari
مشاهده در ایتا
دانلود
▪️بسم الله الرحمن الرحیم▪️ 🏴 🍃آیت‌الله مجتهدی هر سال ظهر عاشورا در مراسمی که در مدرسه خودشان داشتند، داستانی را تعربف می‌کردند که در رابطه با خوابی بود که مقبل کاشانی یکی از شاعران اهل بیت(ع) نقل می‌کنند که به این شرح است:(برگرفته از سایت snn.ir محتشم دارای مقام و رتبه بلندی بوده است و لهذا اشعار او را در بالای ایوان طلای مولی الکونین حضرت مولانا الحسین(ع) نوشته اند. مرحوم حاج اسماعیل سبزواری در کتاب عددالسنه کیفیت خواب مقبل را از حزن المؤمنین نقل نموده و فرموده که خود احقر در اصفهان در خانواده مقبل کیفیت خواب را به خط او نیز دیدم که خوابش را چنین نقل نموده: در سالی که زوار بسیاری، از اصفهان به جهت زیارت عاشورا عازم کربلا شدند و من مرد تهی دستی بودم، به یکی از دوستان خود گفتم که میترسم بمیرم و آرزوی زیارت سیدالشهداء روحی له الفداء در دلم بماند، پس او دلش بر من سوخت و بر حال من رقت برد. پس به اتفاق همه و این رفیق شفیق، روانه شدیم ولی در نزدیکی گلپایگان جمعی از قطاع الطریق (راهزنان) ، شبانه بر سر زوار ریختند و همه را غارت نمودند و ایشان برهنه و عریان وارد گلپایگان شدند. بعضی قرض کردند و رفتند و من همانجا ماندم، نه اسباب رفتن داشتم و نه دل برگشتن، تا آنکه ماه محرم شد، حسینیه ای در آنجا بود که شبها، شیعیان در آن مشغول عزاداری بودند، من هم در آنجا به سر بردم و شب و روز میگریستم. در اواخر شب خوابم ربود، و در عالم واقعه دیدم وارد کربلا شدم، و رفتم به جانب حرم که مشرف شوم و اذن دخول میخواستم. شخصی مرا مانع شد و به دست اشاره کرد که برگرد، که الآن وقت زیارت کردن تو نیست، گفتم بنا نبود حرم جناب ابی عبدالله الحسین(ع) حاجب و مانع داشته باشد. هر که خواهد گو بیا و گو برو کبر و ناز و حاجب و دربان در این درگاه نیست گفت ای مقبل در این لحظه، حضرت زهرا(س) و مادرش خدیجه کبری(س) و مریم و حوا و آسیه و جمعی از حورالعین، با جمعی از انبیاء به زیارت آمده اند. قدری تأمل کن، آن ها که فارغ شدند نوبت تو میشود. گفتم تو کیستی؟ گفت من ملکی هستم از جمله حافٌین حول حرم مطهر، که دائم برای زوار استغفار میکنم. پس در این لحظه دست مرا گرفت و در میان صحن گردش میداد، جمعی را در صحن مقدٌس میدیدم که شباهت به اهل دنیا نداشتند تا اینکه رسیدیم به موضعی که در آنجا محفلی بود آراسته، و جمعی موقٌر با خضوع و خشوع نشسته بودند، آن ملک پرسید: آیا اینها را میشناسی؟ گفتم نه، گفت اینها حضرات انبیاء هستند، که به زیارت حضرت سیٌدالشٌهداء(ع) آمده اند. آنکه بر همه مصدٌر (و مقدٌم) نشسته، حضرت آدم ابوالبشر صفیٌ الله علی نبینا و آله و علیه السٌلام است و آنکه در طرف راست او نشسته، حضرت نوح نجیٌ الله است و در طرف چپش حضرت ابراهیم خلیل الله است و آن یکی شیث است و دیگری ادریس است و آن هود و آن صالح و آن اسماعیل و آن اسحاق و آن داود و آن سلیمان و آن کلیم الله و آن روح الله است. در این اثناء دیدم بزرگواری از حرم بیرون آمده، در حالتی که دو نقر زیر بغلهای او را گرفته بودند، پس همه انبیاء برخاستند و تعظیم او نمودند و آن بزرگوار رفت و در صدر مجلس نشست و بعد از لحظه ای سر بلند کرد و فرمود محتشم را بیاورید. پرسیدم این بزرگوار کیست؟ گفت خاتم الانبیاء محمٌد مصطفی(ص) است. لحظاتی نگذشت که محتشم را آوردند و او مردی خوش سیما و کوتاه قد و عمامه ژولیده بر سر داشت، و چون وارد شد تعظیم کرد و ایستاد. حضرت رسول اکرم(ص) فرمودند: ای محتشم امشب شب عاشوراء است، پیامبران برای زیارت فرزندم حسین(ع) آمده اند و میخواهند عزاداری کنند، برو بالای منبر و از اشعار دلسوز خود بخوان تا ما بگرییم. به امر پیامبر اکرم(ص) منبری گذاشتند، و محتشم رفت در پلٌه اول آن ایستاد، پیامبر(ص) اشاره کرد بالاتر برو، و در پلٌه دوم ایستاد فرمود بالاتر برو تا آنکه در پلٌه نهم منبر ایستاد حضرت فرمودند بخوان. مقبل میگوید حواسم را جمع نمودم ببینم محتشم کدام بند مرثیه را میخواند که از همه دلسوزتر است، شروع کرد به خواندن این بند:(ادامه در پیام بعد)
کشتی شکست خورده طوفان کربلاء در خاک و خون فتاده به میدان کربلاء گر چشم روزگار بر او فاش می‌گریست خوش داشتند حرمت مهمان کربلاء از آب هم مضایقه کردند کوفیان خوش داشتند حرمت مهمان کربلاء عرض کرد یا رسول‌الله بودند دیو و دد همه سیراب و می‌مکید خاتم زقحط آب، سلیمان کربلاء صدای پیامبر (ص) به ناله بلند شد و رو به انبیاء کرد و فرمودند: ببینید امت من با فرزند من چه کرده‌اند، آبی را که خدا بر کلاب و ذئاب و کفار مباح کرده، امت من، بر اولاد من حرام کرده‌اند. پس محتشم شروع کرد به این مرثیه: روزی که شد به نیزه سر آن بزرگوار خورشید سربرهنه برآمد زکوهسار موجی به جنبش آمد و برخاست کوه کوه ابری به بارش آمد و بگریست زار زار چون محتشم به این شعر رسید پیامبران همه دست بر سر زدند، محتشم رو به پیامبران کرده و گفت: جمعی که پاس محملشان بود جبرئیل گشتند بی‌عماری و محمل، شترسوار پیامبر (ص) فرمود بلی این جزای من بود، که دختران مرا در کوچه و بازار مثل اهل زنگبار بگردانند. محتشم سکوت کرد و ایستاد که پیامبر (ص) او را مرخص فرماید و از منبر به زیر آید. حضرت پیامبر اکرم (ص) فرمودند: محتشم هنوز دل ما از گریه خالی نشده است بخوان، محتشم شوقی پیدا کرد و به هیجان آمد که پیامبر (ص) میل دارد از اشعار او بگرید عمامه را از سر برداشت و بر زمین زد و با دستش اشاره نمود، به طرف قبر سیدالشهداء و عرض کرد: یا رسول‌الله منتظری من بخوانم و بشنوی؟ اینجا نظر کن این کشته فتاده به هامون حسین توست وین صید دست و پا زده خون حسین توست خاموش محتشم که دل سنگ آب شد مرغ هوا و ماهی دریا کباب شد ملکی صدا زد، محتشم پیامبر غش کرد، لذا محتشم از منبر پایین آمد. چون رسول خدا (ص) به هوش آمد، ردای مبارک خود را به عنوان خلعت به او عطا فرمود. مقبل می‌گوید با خود گفتم خاک بر سرت، ای بی‌قابلیت، این همه شعر و مرثیه گفته‌ای، حال معلوم شد که پسند نشده، تو حاضر بودی و پیامبر (ص) اعتنا نفرمود به تو، محتشم را احضار فرمود و اضعار خود را خواند و پیامبران گریستند و به خلعت مفتخر گردید. پس خود را بسیار ملامت نمودم و راضی بودم که زمین شکافته شود و من بر زمین فرو روم و خواستم زودتر از صحن بیرون روم که مبادا آشنایی مرا ببیند و خجالت بکشم. چون روانه شدم، و نزدیک درب صحن رسیدم، دیدم حوریه سیاه‌پوش، از حرم بیرون آمد و دوان‌دوان رفت خدمت پیامبر (ص) و عرض کرد یا رسول‌الله (ص) دخترت فاطمه (س) می‌گوید: چرا دل مقبل را شکستی او هم برای فرزندم حسین (ع) مرثیه گفته است. در این هنگام فرمود مقبل بیا، دخترم فاطمه (س) میل دارد تو هم اشعار خود را بخوانی، مقبل می‌گوید بدین شعف چیزی نمانده بود، که جانم از بدنم برود، آمدم تعظیم کردم و رفتم بالای منبر، در پله اول ایستادم، حضرت نفرمود بالاتر برو فرمود بخوان. پس دانستم که میان من و محتشم، چه قدر فرق است، با خود خیال می‌کردم که در مقابل آن مرثیه‌های دلسوز و پر گریه محتشم چه بخوانم، یادم آمد که واقعه شهادت را از همه بهتر به نظم آورده‌ام سه شعر خواندم و عرض کردم یا رسول‌الله روایت است که چون تنگ شد بر او میدان فتاده از حرکت ذوالجناح از جولان نه ذوالجناح دگر تاب اسقامت داشت نه سید الشهدا (ع) بر جدال طاقت داشت هوا زباد مخالفت چه قیرگون گردید عزیز فاطمه از اسب سرنگون گردید بلند مرتبه شاهی زصدر زین افتاد اگر غلط نکنم عرش بر زمین افتاد چون این شعر را خواندم، صدای شیون بلند شد، و پیامبر اکرم (ص) بر سر می‌زد و می‌گفت واولداه، که یک مرتبه حوریه‌ای صدا زد، مقبل بس است. فاطمه زهرا (س) روی قبر حسین (ع) غش کرد. مقبل می‌گوید از منبر فرود آمدم در دلم گذشت کاش مرا هم خلعتی مرحمت می‌کردند، که در نزد امثال و اقران، و نزد محتشم سرافراز می‌شدم. که ناگاه دیدم از حرم مطهر، جوانی بی‌سر، و با بدن پاره‌پاره، بیرون آمد، و از حلقوم بریده فرمود: مقبل دلت نشکند، خلعت تو را هم خودم می‌دهم. 🇮🇷@progress2
🔺نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم ✍پیام عاشورایی رئیس‌جمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس: 🔹أمّا بعد؛ دنیا چنان است که گویی هرگز نبوده و آخرت چنان که گویی همواره بوده است 🔹امام حسین(ع) به ما آموخت در برابر ظلم، وسوسه قدرت و منفعت‌طلبی بایستیم؛ می‌شود جان را داد، اما آزادگی را نه؛ می‌توان تنها ماند، اما حقیقت را رها نکرد. نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم https://eitaa.com/PadDolat/76039
Seyed Majid BanifatemehMajid Banifatemeh - Yara Delbaro Deldara Mahe Jahanara.mp3
زمان: حجم: 15.5M
مداحی ماندگار حاج سید مجید بنی فاطمه می کشد عشق تو آخر سر ما را... 🇮🇷@progress2
باطن این پیام بوی طراحی موساد می‌دهد. با این پیام خیلی ریز فرماندهان سپاه و اعضای شورای عالی امنیت ملی را از سپاه امام حسین جدا کرده است. همان فرماندهانی که در فهرست ترور شمر زمان [ آمریکا و متحدینش] هستند توسط به ظاهر خودی ها ترور شخصیتی می‌شوند. ‌گویا ابن زیادها با لباس حسین در میان کوفیان رخنه کرده اند و خود را حسینی جلوه می دهند. نمی دانم این پیام ابتدا توسط کدام سرویس امنیتی دشمن طراحی شده اما این پیام هوشمندانه‌ی دشمن توسط عده ای هموطنان ناآگاه ضریب می خورد. 📝بر اساس متنی از جناب رضا خانعلی زاده(با کمی ویرایش) 🔴مطلب مرتبط جناب بهرام زاده: https://eitaa.com/GoftarGah/1035 🇮🇷@progress2
سلام و عرض ادب تذکر به ریاست محترم جمهور - مرکز حفظ و نشر آثار آیت الله سیفی مازندرانی(حفظه الله) https://seyfimazandarani.com/akhbar/peygham/%d8%aa%d8%b0%da%a9%d8%b1-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d8%b1%d9%85-%d8%ac%d9%85%d9%87%d9%88%d8%b1/ در خصوص نامه تذکر آمیز یکی از مراجع بزرگوار تقلید؛ سخنان دکتر پزشکیان، عالی و به سبک همیشه همراه با کمک گرفتن از آیات و روایات برای تفهیم بیشتر اتحاد و انسجام و پرهیز از نقد عمومی و توهین آمیز بود و حقیقتا مفید بود؛ و لذا احتمالا این تذکر عالم گرامی، بیشتر معطوف به برداشت نادرست از بخشی از بیانیه رهبر معظم انقلاب حفظه الله انجام شده است، در ادامه عنایت کنیم جایگاه علمای دین همواره رفیع و محترم است، اما گاهی اوقات به دلیل کمبود اطلاعات دقیق یا شنیدن شایعات، ممکن است توسط اطلاعات نادرست برخی اطرافیان ناآگاه دچار سوءتفاهم شده و نظراتی نادرست درباره‌ی مسئولین ابراز کنند. این موضوع ناخواسته سبب می شود دیدگاه‌های نادرست، به جای افراد، به آن مقام‌های معزز نسبت داده شود. لذا خاکسارانه از محضر اطرافیان علما، استدعا می‌شود پیش از هرگونه قضاوت، از صحت اطلاعات اطمینان حاصل گردد.. قبل‌تر نیز هشدارهایی از سوی دیگر افراد دلسوز، بر مبنای عواقب تجمعات برخی افراد و فشارهای عده ای از هموطنان عزیز در قالب تحمیل نظرات خود به علمای دین داده شده بود امیدواریم این مسائل بیش از قبل مورد توجه این عزیزان دلسوز قرار بگیرد و با توجه به اینکه مستندات و فرمایشات بزرگان نظام اعم از سرداران سپاه و ارتش همگی صحه گذاری برای پای کار مقاومت بودن ، این سرباز انقلاب دکتر پزشکیان است، و از یکپارچگی جبهه میدان نظامی و دیپلماسی همواره سخن گفته اند، محتوای این نحو انتقادات صحیح به نظر نمی رسد و بویژه نشر در قالب نامه سرگشاده حاصل و نتیجه خوبی جز تحقیر و یا اتهام بیشتر به این مقام عالی کشور نخواهد داشت. کاش این عالم بزرگوار نامه خود را به صورت شخصی ارائه می دادند؛ و قطعا که همگی می دانیم توصیه های علمای دین جز از روی دلسوزی نیست و بویژه در خفا تذکر دادن، ضمن امکان رد و بدل نظرات و از بین رفتن ابهامات بویژه در این زمینه که بزرگواران بسیاری متاسفانه دچار تردید و دور شدن از حقیقت شدند، حس مطلوب دو طرفه و اثرگذاری بیشتری را هم روی جان برکفان مسئول ما خواهد گذاشت و مصمم تر پای کار رهبر و پیشبرد اهداف جبهه مقاومت خواهند ماند. 🔴مطالب مشروح مرتبط زیر را لطفاً مطالعه بفرمایید: 🔴امام شهید از ما خواستند در جهت اعتلای آبروی ملت و کشور سخن بگوییم: https://eitaa.com/progress2/35189 🔴تکالیف راهبردی امام شهید چیست؟ وظیفه روحانیت معظم در تبیین تکالیف راهبردی امام شهید: 🔴روحانیون معظم در جهت افزایش سکینه و آرامش در قلوب مردم سخن بگویند: https://eitaa.com/progress2/35194 🔴من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیس‌جمهور و دیگران در یک‌چنین شرایط مهمّ بین‌المللی و داخلی اهانت بشود بشدّت پرهیز میکنم و نمی‌گذارم و منع میکنم، نهی میکنم کسانی را؛ حالا ممکن است در مجلس باشد، ممکن است بیرون مجلس باشد، ممکن است هر جا باشد. قدر اینها را بدانیم ما، قدر مسئولینی که وقتی یک‌چنین حادثه‌ای برای کشور پیش می‌آید، از مردم کناره نمی‌گیرند. گاهی داشتیم ما در گذشته، مردم وسط میدان بودند، مسئولین تماشا میکردند، گاهی هم علیه مردم یک حرفی میزدند. این دفعه، نخیر، مسئولین در کنار مردم بودند، توی مردم بودند، با مردم حرکت کردند، با همان هدف تلاش کردند، کار کردند. این قدرشناسی باید بشود. این خیلی مهم است: https://eitaa.com/khamenei_ir/44131 🔴🔴🔴پیوست محتوایی در باب نقد و تذکر این عالم بزرگوار: 🔴 نظراتی مستدل و با احتمال منطقی در باب فرمایشات رهبر معظم انقلاب حفظه الله در بیانیه اخیر ایشان پاسخها در : 🔴 تصاویر مستند: https://eitaa.com/progress2/35420 🔴متن اول: https://eitaa.com/progress2/35421 🔴ادامه در متن دوم: https://eitaa.com/progress2/35422 🔴ادامه در متن سوم: https://eitaa.com/progress2/35423 🇮🇷@progress2
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فرمانده نیروی قدس خطاب به صیونیست‌ها: اگر امروز با اختیار خود عقب‌نشینی نکنید، فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهید شد سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: بسم الله الرحمن الرحیم ▪️صهیونیست‌ها بدانند؛ آنانی که با شما یزیدیان،با روحیه عاشورایی و ایمان حسینی ایستاده‌ و‌ جنگیده اند، همان باور جاودانه را در جان دارند که "کلُّ یومٍ عاشورا و کلُّ أرضٍ کربلا" ▪️شما باید سراسر لبنان را ترک کنید؛ چرا که این سرزمین، میدان ایستادگی و مقاومت است، نه جولانگاه اشغالگران. ▪️اگر امروز با اختیار خود عقب‌نشینی نکنید، فردا با خواری و شکست ناگزیر به فرار خواهید شد. ▪️سال ۲۰۰۰ میلادی و وصیت تاریخی شهید سید حسن نصرالله در بنت جبیل را از یاد نبرید؛ آن وعده هنوز زنده است و تردیدی نیست که، بار دیگر همان صحنه تکرار خواهد شد. https://eitaa.com/tasnimnews/339385 فرمایش اخیر فرمانده سپاه قدس: 🔴تقدیر مثال زدنی فرمانده سپاه قدس ایران: https://eitaa.com/progress2/34945
🔴چند خبر رئیس‌جمهور پزشکیان در ادامه سفر به تبریز و همزمان با روز عاشورای حسینی با حضور در مسجد انصار (هیات انصار الحسین)، در جمع عزاداران این شهر به سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت. 🔴مشارکت اعضای بریکس برای دستیابی به امنیت انرژی محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس: 🔹امروز، نظام جهانی انرژی بیش از هر زمان دیگری با چالش‌ها و نااطمینانی‌های فزاینده‌ای روبه‌رو شده و تأمین انرژی پایدار در بیشتر کشورها، به نگرانی اصلی دولتمردان و سیاست‌مداران تبدیل شده است. افزایش تقاضای انرژی، مخاطره‌های ژئوپلیتیک، نوسان‌های غیرقابل پیش‌بینی بازار، گرمایش جهانی، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری و نیاز فوری به تضمین دسترسی جهانی به انرژی مقرون‌به‌صرفه از جمله چالش‌های جهانی است که پرداختن به آن‌ها تنها از عهده یک یا دو کشور برنمی‌آید، بلکه نیازمند همکاری بین‌المللی و اتخاذ رویکردهای سیاست‌گذاری عمل‌گرایانه و واقع‌گرایانه در سطح جهانی است. 🔹با توجه به این واقعیات، جمهوری اسلامی ایران معتقد است که در چارچوب گذار عادلانه، منظم و فراگیر انرژی، برای دستیابی به شرایط پایدار در تأمین انرژی و مقابله با گرمایش جهانی، سرمایه‌گذاری جهانی در صنعت نفت و گاز و فناوری‌های کربن‌زدایی باید به‌سرعت افزایش یابد. 🔹جمهوری اسلامی ایران آماده است نقشی فعال در همکاری‌های انرژی کشورهای عضو بریکس ایفا کند. ما منابع عظیم انرژی، تخصص فنی در سطح جهانی، موقعیت راهبردی خود و از همه مهم‌تر، تمایل به همکاری سازنده برای شکل‌دهی به یک نظم جهانی انرژی عادلانه و امن را در بستر بریکس به اشتراک می‌گذاریم. 🔴تأکید وزیران نفت ایران و هند بر تقویت همکاری نفتی و تجاری 🔹محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در حاشیه یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، در دومین روز سفرش به گوروگرام، با هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت و گاز طبیعی هند، دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های نفت و گاز تأکید کرد./خبرگزاری دولت https://eitaa.com/PadDolat/76045 🔺واکنش غریب آبادی به اظهارات دبیرکل ناتو درباره نقش رومانی و ایتالیا در حمله به ایران معاون وزیر خارجه: 🔴اظهارات دبیرکل ناتو درباره استفاده آمریکا از پایگاه‌های ایتالیا و رومانی در حمله به ایران، موجب مسئولیت بین‌المللی این کشورهاست. 🔵طبق قطعنامه ۳۳۱۴ مجمع عمومی، در اختیارگذاشتن سرزمین توسط یک دولت در جهت استفاده دولت ثالث برای انجام تجاوز علیه کشور دیگر، تجاوز محسوب می‌شود. https://eitaa.com/tabnak/238682 🇮🇷@progress2
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب: ▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست ▪️ پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است https://eitaa.com/tasnimnews/339389 🔴مرتبط: 🔴 نظراتی مستدل و با احتمال منطقی در باب فرمایشات رهبر معظم انقلاب حفظه الله در بیانیه اخیر ایشان پاسخها در : 🔴 تصاویر مستند: https://eitaa.com/progress2/35420 🔴متن اول: https://eitaa.com/progress2/35421 🔴ادامه در متن دوم: https://eitaa.com/progress2/35422 🔴ادامه در متن سوم: https://eitaa.com/progress2/35423 🔴پاسخ به مجموعه شبهات در باب احتمال و کیفیت واردات در پی آزاد شدن بخشی از اموال مسدود شده: https://eitaa.com/progress2/35372
38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴🔴پیام قیام امام حسین فراسوی مذهب جاوادنه شد 🔴🔴من از کشوری می‌آیم که یکی‌ از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد 🔴🔴حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در زینبیه استانبول: 🔴🔴روز عزای سید الشهدا (ع) را به همه شما تسلیت عرض می‌کنم. من از کشوری می‌آیم که یکی‌ از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد و هنوز پیکر او روی زمین است. شهید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای! https://eitaa.com/PadDolat/76064