2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ظهر عاشورای ۴۸ , حرم علی ابن موسی
برای اون ممبری که پرسیده بازم ناشناس میزارم یا نه
خوشگلم اگه دوباره سکرت از کلماتی مثل پیکمی و تاکسیک پر نشه چرا که نه؟💆🏻♀
📬 | وای ستارهی قشنگم مشهدهههه😭 خیلی دعامون کن جیگر😭💜
🔅: چشم عزیزم حتمن😭🫂
*کلن مشهد زندگی میکنم:)
📬 | خانوم خوشگله دیل نزنیااا هنوز اولشه قراره حالا حالا ها با هم خاطره بسازیم اینجااا
🔅: چی بگم والا اینجا که جز دراما و دردسر چیزی نداشته
📬 | https://eitaa.com/puddings/2232 پشمام نمیدونستم🤡😂
به رو خودت نیار
تازه الان بدتره که😏
هی باید هر وقت میری حرم دعام کنی چون من به یبار قانع نیستم😠🫵😂😭
🔅: چشمم حتمن خالهه😭✨😂🫂