eitaa logo
قـــلم‌دار
9 دنبال‌کننده
4 عکس
4 ویدیو
2 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کانال حمید کثیری
جنگ تمام نشده! لااقل در رسانه که واضح است جنگ تمام نشده! اما برخی برگشته‌اند به تنظیمات کارخانه‌ای؛ برگشته‌اند به دعواهای سیاسیِ نچسبِ یک ماه قبل؛ برگشته‌اند به زمان انتخابات و پساانتخابات؛ برگشته‌اند به غُر زدن به خودی‌ها ... توپ و تفنگ‌شان را از روی برداشته‌اند و گرفته‌اند سمت جلیلی و قالیباف و پزشکیان! گرفته‌اند سمت ایتا و صدا و سیما ... رفقا جنگ تمام نشده! واضح و شفاف، هنوز در جنگیم! برگردیم به انسجام سه روز قبل ... برگردیم به ایران ... @hamidkasiri_ir
هدایت شده از علیرضا زادبر
تحلیل های غلط و احساسی حتی اگر از سر دلسوزی باشند خطرشان از موشک دشمن بیشتر است. یک دلیل تحلیل های این چنینی اعتماد به داده ها و اخبار خود دشمن و بی اعتمادی و بی خبری از میدان بنا به روایت خودمان است. اینجا مقاماتی که باید زود و درست اطلاع رسانی کنند مسئولیت دارند. سامانه تحلیل و نظام محاسبات خودمان را براساس داده و خبری که خود دشمن به ما میدهد تنطیم نکنیم. https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از استاد عابدینی
💢 پیام مهم به مردم و فعالین فرهنگی کشور سلام علیکم دوستان عزیز! این پیروزی اولیه است. مراقب باشیم برای جمع آوری غنیمت برای قبیله فکری خود، تنگه احد را که وحدت است، خالی نکنیم تا دشمن از پشت خنجر نزند و پیروزی به شکست منجر نشود. خداوند بقای پیروزی را در هر صورتی تضمین نکرده است. سیلی به روی هم نزنیم و تا اینجا شاکر خدای سبحان باشیم. امری را که رهبری صلاح دانستند مسکوت بگذارند، محل دعوا قرار ندهیم و ما هم مسکوت بگذاریم. پیروزی قطعی را که ایشان تصریح کردند قدردان باشیم و روایت الهی آن را بپرورانیم. ارادتمند همه مجاهدان محمدرضا عابدینی ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
با پیاده‌نظام دشمن باید چه‌کار کرد؟ هنگامه جنگ، آنجا که دست برتر را داری، زمان مناسبی برای سنجش آدم‌ها نیست. خیلی از رفتارهای ما بازتاب این اصل پذیرفته‌شده است که "خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو". می‌دانید، ابوسفیان هم بعد از فتح مکه مسلمان شد. وقتی قاطبه مردم ایران سر یک موضوع مشترک به اتحاد رسیده‌اند، منافقین و الذین فی قلوبهم مرض برای اینکه خباثت‌شان و - احیانا - وطن‌فروشی‌شان ظاهر نشود، چاره‌ای ندارند جز این‌که‌ ذات درونی‌شان را با همراهی با مردم و گفتمان غالب بپوشانند. بعد از جنگ مشخص می‌شود چقدر از شعارهای عده‌ای درمورد اتحاد و ارزش‌هایی شبیه به این، عقیده باطنی‌شان بوده پیاده‌نظام دشمن فقط کسی نیست که زمان جنگ از پشت خنجر بزند؛ کسی که وقتی فتنه‌ها خوابید، دست‌آوردهای جبهه حق را به نابودی می‌کشاند هم پیاده‌نظام دشمن است؛ بداند یا نداند با پیاده‌نظام دشمن باید چه‌کار کرد؟
هدایت شده از KHAMENEI.IR
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📲 نماهنگ | رهبر انقلاب با اشاره به این‌که آمریکایی‌ها فقط به تسلیم ایران راضی میشوند 👈 چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد 🖼متن سومین پیام 🖥 Farsi.Khamenei.ir
1702436608_-1416548276.pdf
حجم: 282.8K
🔻«ناسیونالیسم آغلی» در برابر «ایران‌گرایی تمدنی» 🔹️یادداشت وحید جلیلی درباره فرار به جلوی غرب‌گرایان از پاسخگویی به ملتِ «بیدارتر»
آزمون... فکر کن پهلوان بنی‌هاشم باشی، قد کشیدی یلی شدی تا شمشیر بزنی و از ولیّ خدا دفاع کنی، شاید هم شب‌ها خواب انتقام ماجرای کوچه‌های مدینه را میبینی. حالا که همه رفته‌اند و ولیّ خدا برایش یاوری نمانده، می‌گوید برو آب بیاور... نوشته‌اند وقتی آمد خدمت ابی‌عبدالله (علیه‌السلام) و "قَد ضاقَ صَدری" گفت و اذن میدان خواست، حسین صدای العطش کودکان را نشانش داد و گفت: فَاطلُبْ لِهؤُلاءِ الأطفالِ قَليلاً مِنَ الماء نگفت من پهلوانم. نگفت من بزرگ شده‌ام تا بجنگم. نگفت آمده‌ام اینجا از جان شما دفاع کنم. بی چون و چرا رفت سمت خیمه مشک‌ها. اصلا از اباالفضل (علیه‌السلام) جز این برنمی‌آید. اباالفضل را سه امام تربیت کرده‌اند. می‌داند "امام" یعنی چه. اباالفضل ذوب در ولیّ خداست. درمقابل او اراده‌ای ندارد. جز او نمی‌بیند و نمی‌خواهد ببیند؛ حتی آن لحظه آخر که سرش روی زانوی حسین است. صادق آل محمّد وقتی می‌خواست زیارتش کند، بجای اینکه قربان قد و بالا و روی ماهش برود، با «السلامُ علیک أیها العَبدُ الصالِح المُطیعُ لله و لرسوله و لأمیرالمومنین و الحسن و الحسین» سلامش می‌داد و "نافذ البصیرة و صَلب الإیمان" توصیفش می‌کرد. زین العابدین (علیه‌السلام) اشک می‌ریخت و می‌گفت «رحم الله عمّیَ العباس؛ ایثار کرد و امتحان پس داد و جانش و دستانش را فدای برادرش کرد. خدا هم در عوض دو بال به او داد و منزلتی که همه شهدا به او غبطه میخورند». اباالفضل با خدا بده بستان کرد. دستان پهلوانش را گذاشت زمین، خدا هم دستگیرِ خلائق‌ش کرد و شد باب الحوائج. اباالفضل بودنِ اباالفضل، به قد رعنا و روی همچو ماهش نبود؛ اباالفضل را ولایت‌مداری‌اش اباالفضل کرد.
هدایت شده از کانال حمید کثیری
در مورد جنگ یک مشکل جدی که همه فهمیده‌اند، آن است. عموم مردم نگاه درستی به چیستی و چرایی این جنگ ندارند و اگر جنگ به هر دلیلی از سر گرفته شود و یا طولانی شود، نمی‌شود توقع کرد که جامعه در مورد آن درست فکر کند. حتی در مورد چگونگی جنگ هم کمتر اطلاعاتی وجود دارد و اگر روایت ۱۲ روزه علی لاریجانی از جنگ نبود، آن را هم نداشتیم! الان دشمن مشترک و هم‌سرنوشتی از سوی مردم فهم شده اما معلوم نیست اگر اوضاع سخت‌تر بشود، انگیزه‌ها کماکان پابرجا بماند! حاکمیت باید بتواند جنگ را روایت کند وگرنه باید بپذیرد که خط روایی دشمن در میان‌مدت، خط اصلی برای روایت جنگ بشود. @hamidkasiri_ir
پزشکیان میتونست با وسواس بیشتر در انتخاب منصوبینش، قالیباف میتونست در ایستادن محکم‌تر جلوی ناکارآمدی‌های دولت، اژه‌ای میتونست در برخوردهای غیرگزینشی، وفاق حقیقی رو معنا کنند و حسیاست قشر انقلابی رو کم کنند؛ اما نخواستند بله هسته سخت نظام ٩٠ میلیونه؛ اما اون بخشش که مخالف آقایی آقایونه باید حذف بشه
هدایت شده از وحید یامین پور
هدایت شده از علیرضا زادبر
رهبر انقلاب درباره امکان اعتراض به یک مسئول در قضیه‌ای نظامی یا دیپلماسی: نمی‌گوییم اعتراض خود را مطرح نکنند اما اعتراض و انتقاد باید با لحن قابل قبول و پس از تحقیق و اطلاع‌یابی انجام شود چرا که گاهی برخی اظهارات و اعتراض‌هایی که در رسانه‌ها منعکس می‌شود، ناشی از بی‌اطلاعی است. . . رهبر انقلاب دعوت به سکوت و سرکوب نظرات نمی‌کند اما می گویند: با اطلاع و تحقیق بیان کنید! به ویژه آنچه قرار است رسانه ای شود!دو دلیل تحلیل های ناامیدکننده افراد در لحظه بحران و تاکید رهبر انقلاب از پرهیز از این مواضع: ۱. تحلیل ها و اعتراضات بدون اطلاعات دقیق و میدانی است. ‏۲. تحلیل های فوری در حالیکه هنوز ابعاد مساله روشن نیست و اتکا به داده دشمن در تحلیل! . برخی از دوستان دلسوز پاسخ ایران به پایگاه آمریکا در قطر را ضعیف و نمایشی می دانستند، مثل رفتار و مواضع بعد از حمله به عین الاسد، اما امروز رهبر انقلاب برای دومین بار به اهمیت و ابعاد حمله به پایگاه العدید اشاره کردند. این یکی از همان مصادیق صبر در تحلیل است. ترامپ در شب حمله به پایگاه آمریکایی سعی در کوچک نمایی داشت تا جاییکه گفت: کلیه موش‌ک ها رهگیری شد و یک اصابت در منطقه خالی بوده! اجازه دادیم اصابت کند! درباره نابودی فردو هم فورا روایت خود را غالب کرد. به فاصله چند روز مشخص شد هر دو ادعای او مخدوش است و تصاویر ماهواره ای پایگاه العدید نشان داد یک رادار امن ارتباطی آمریکا بطور کامل منهدم شده است. از طرف دیگر پاسخ ایران پیام سیاسی داشت، میزان خسارت در مرحله دوم اهمیت جا داشت. کشورهای کوچک منطقه هم باید پیام دریافت میکردند که کردند‌. تحلیل های فوری و فوتی بدون در نظر گرفتن اطلاعات دقیق و میدانی، آسیب بزرگی در پی دارد. شاید یک راه پرهیز در شرایط بحران، اظهارات دقیق و به موقع مسولان خودی باشد که غایب بودند. اگر مسولان خط روایت اول رسانه را جدی بگیرند راه برای بسیاری از تحلیل های هیحانی بسته خواهد شد. اعتماد ارتقا می یابد. شیوه شهید نصرالله در پیروزی و شکست اینگونه بود. با دقت و سرعت ورود میکرد و فضا را از دشمن میگرفت. . https://eitaa.com/Politicalhistory
هدایت شده از KHAMENEI.IR
Khamenei.ir4_6032796422141647747.mp3
زمان: حجم: 12.5M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه. ۱۴۰۴/۰۴/۲۵ 🎙از طریق یکی از سکوهای زیر بشنوید👇 📥 castbox | shenoto | سایت