eitaa logo
سید صمصام الدین قوامی
4.2هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
906 ویدیو
363 فایل
یادداشت‌های روزانه سید صمصام الدین قوامی رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی مسئولیت پیام‌های اعضا متوجه مدیر نیست علامت ✍️ یادداشت مدیر است ارتباط: @qavami_s کانال دروس: @d_bonyadfeghhi1386 کانال بنیاد فقهی مدیریت اسلامی: @madineyefazele توییتر: s_qavami
مشاهده در ایتا
دانلود
از این پس مخاطبین محترم با ارسال عدد 39 به شماره 30001515 به صورت پیام کوتاه عضو این کانال خواهند شد
هدایت شده از سیدرضا اصفهانی
سلام علیکم عرض ارادت شهرک سلام (پرنیان) با پیگیری های فشرده و حمایت ویژه حاج آقا حامدی و همراهی مدیران دولتی همه ی واحدهایش یک طبقه ویلایی است. موضوع جانمایی یک مکان اجتماعی مناسب در همه ی مجتمع ها، در بخش پردیسان جدید(۵۶۰ هکتاری) الحمد لله تایید و مصوب گردید. التماس دعا 🙏 .
هدایت شده از شبکه خبری ایران
تندیس شهید مدرس در اتوبان مدرس تهران همزمان با روز شهادت شهید مدرس و روز مجلس نصب شد @shkhabari
هدایت شده از قم آنلاین
🛑 ادعای رسانه آمریکایی: اسرائیل اوایل سال آینده میلادی مجبور به توقف جنگ غزه می شود 🔹روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از برخی مسئولان آمریکایی نوشت که فشار های بین المللی و حجم قربانیان در نوار غزه اسرائیل را مجبور به توقف جنگش علیه غزه در اوایل سال آینده می شود.(تقریبا یک ماه به پایان جاری 2023 و آغاز سال 2024 مانده است). 🔹این در حالی است که شبکه سی ان ان به نقل برخی مسئولان آمریکایی نوشت که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا با مخالفت روز افزون داخلی به دلیل حمایت از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه رو به روست. @Qomonline قم‌آنلاین، کانون اخبار مهم🔝
✍آماده نماز در قدس هستیم
✍انقلاب اسلامی یک رژیم نیست یک جریان تاریخی و انسانی متداوم و‌متکامل است که در درگیری با مستکبران و کافران ورزیده شده و رشد و شتاب فزاینده پیدا کرده و در ایستگاه ایران ۵۷ با ضربه ای سهمگین به پیکره نظام سلطه اوج‌گیری نموده و غرب آسیا را در نوردیده واهداف خود را درک کرده و ادامه دارد تا ظهور انسان کامل . لذا تصور تغییر یا سقوط نسبت به آن غلط است از جنس طوفان است که تغییر میدهد و جلو میرود . @qavami
✍دوم دسامبر روز لغو برده داری نام گرفته است در حالیکه برده داری مدرن در حال توسعه است .
✍۱۱آذر ۱۳۰۰ شهادت سردار جنگل میرزا کوچک جنگلی است مجاهد بسیجی در ۴۱ سالگی خائنین اورا لو دادند و بدن یخ زده اش را سر بریدند و تحویل رضاخان دادند .انقلاب اسلامی حاصل خون امثال این گیله مرد است. هرچند اوضاع فرهنگی گیلان بویژه حجاب اکنون نگران کننده است و بویژه به مناسبت انتخابات کمتر کنترل میشود ولی خون میرزا پامال نمیشود و شرائط به نفع سردار بهبود خواهد یافت نگران نباشید .
✍️۱۱آذر ۱۳۹۶ در گذشت ریز علی خواجوی شخصیت افتخار آمیز ایرانی در فداکاری معروف به دهقان فداکار است یادش گرامی باد درس او را در مدرسه آموختیم که انقلاب کردیم و جنگیدیم و مقاومت میکنیم. @qavami
✍️ منتظر شگفتی سازی انصارالله در جمادی هستیم.
پیش‌بینی آیت‌الله مدرس درباره سرنوشت رضاخان به رضاخان بگوئید من دخالت در سیاست را وظیفه خود می‌دانم. اینجا جای خوبی است و به من خوش می‌گذرد. تو را هم روزی انگلیسی‌ها به جایی پرتاب می‌کنند. اگر توانستی بیا همین‌جا (خواف) هرچه باشد اینجا بهتر از تبعیدگاه‌ها و زندان‌های خارج از کشور است.
آیت‌الله سید حسن مدرس، مخالف سرسخت رضاخان بود. یک‌بار که رضاخان از سفر بازگشته بود، مرحوم مدرس به او گفت: «من برایت دعا کردم.» رضاخان تعجب کرد؛ چه شده که بزرگ‌ترین مخالفش برایش دعا کرده است. مدرس گفت: «اگر تو مرده بودی اموالی که از مردم غارت کردی و به خارجی‌ها دادی، همه از بین می‌رفت. دعا کردم زنده برگردی تا بلکه بتوانیم مال ملت را پس بگیریم.»
✍️مفتی اعظم عمان از شبکه الجزیره تشکر و از شبکه های دیگر گلایه کرده وآنها را متسصیهنه و عمیله لقب داده است (در نشر واقعیات غزه)
✍️اسراییل از صفحه روزگار محو شده است وشبحی از او در حال بازی و پرسه است
از این پس مخاطبین محترم با ارسال عدد 39 به شماره 30001515 به صورت پیام کوتاه عضو این کانال خواهند شد
✍وزیر دفاع طالبان حین سان دیدن از سربازی که پوشش ابوعبیده داشت تقدیر کرد
✍حمایت صریح جیمی کارتر از مقاومت
✍بلومبرگ:محبوبیت حماس در کرانه باختری به شدت بالا رفته، لذا هرگز نابود شدنی نیست .
✍معاریو:یحیی سنوار در جنگ روانی به شدت برنده شده.
✍️"ابلاغیه رسمی بانوان کارمند قم باید با چادر وبدون آرایش در محیط کار و خدمت حضور یابند
✍آمریکا مجددا تسلیم حماس شد .
✍قهر اسیران آزاد شده اسراییلی با نتانیاهو
✍رییس اسراییل از امارات اخراج شد.
✍۱۲آذر ۱۳۵۸قانون اساسی نظام انقلابی با رای ۹۹٪مردم ملاک عمل قرارگرفت.
مهر : وزیر دفاع جمهوری چک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: برای اینکه تهدیدی برای ظرفیت دفاعی جمهوری چک نباشد، نمی‌توانیم کالاهای بیشتری را از انبارهای خود به اوکراین ارسال کنیم.