eitaa logo
آزادی قدس Freedom of qods
12.2هزار دنبال‌کننده
13.9هزار عکس
8.2هزار ویدیو
356 فایل
💠لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُود: همانا دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان یهود است. 🔷️اینجا در مورد رژیم صهیونیستی بیشتر خواهید دانست. 🔶ارتباط با ادمین🔶 @ashena11
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گریه کرم الاشقر برای مادرش که پس از بمباران بازار کمپ نصیرت توسط ارتش اشغالگر به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل به التماس کردن افتاده و از زنان غاصب صهیونیست میخواد که بیان خودشو مسلح کنند. بن گویر:این دعوتی است به زنان اسرائیل. ما امتحانات را برای شما آسان‌تر کردیم، حتی زنانی که یک سال خدمت ملی را گذرانده‌اند، طبق اصلاحاتی که ما در این هفته انجام دادیم، واجد شرایط هستند برای مجوز اسلحه. به همه شما زنگ می زنم برو خودت را مسلح کن
هیتلر و دیکتاتور زمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حمایت وقیحانه مجری مزدور "اسرائیل‌اینترنشنال" از کشتار زنان و کودکان فلسطینی! طبیعت این جنگ کشتار زنان و کودکان است و اسرائیل چاره‌ای ندارد! 🔸ببینید چطور زمانیکه کارشناس برنامه از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی می‌گوید مجری به حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی می‌گوید طبیعت جنگ این است و اسرائیل چاره‌ای جز این ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نقطه ضعف اسرائیل، بازیچه دست متحدان ایران! محمد منظرپور، تحلیلگر سیاسی: 🔸اسرائیل امروز، اسرائیل دیروز نیست؛ جامعه اسرائیل از درون، بسیار ترک خورده است. 🔸علت لشکرکشی آمریکا به منطقه، ترمیم قدرت بازدارندگی اسرائیل است که به شدت متلاشی شده است. 🔸حکومت‌های متحد آمریکا و اسرائیل در منطقه نیز از ترس افکار عمومی از محکومیت حماس پرهیز کرده‎اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شکست پیمان ننگین صلح ابراهیم و پایانی شوم برای نتانیاهوی جنایتکار! فواز جرجیس، استاد مسائل خاورمیانه در مدرسه اقتصاد لندن: 🔸اکنون کل ایده توافقنامه ابراهیم شکست خورده؛ گرد و خاک هنوز نخوابیده این تازه شروع این کارزار است؛ فلسطینیان نشان دادند که اشغالگری‌های اسرائیل نمی‌تواند ادامه پیدا کند و تا زمانی که تحت ستم هستند به پا خواهند خواست! 🔸وقتی جنگ تمام شود نتانیاهو هم تمام خواهد شد؛ ۷۸ درصد جامعه اسرائیل، شخص نتانیاهو را مسبب بزرگترین ناکامی اطلاعاتی تاریخ اسرائیل می‌دانند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ابراز ناراحتی مجری و کارشناس صهیونیست "اسرائیل‌اینترنشنال" از نفرت جهانی علیه رژیم صهیونیستی! 🔸اسرائیل در یک مخمصه‌ای گیر کرده که نه راه پس دارد و نه راه پیش؛ زمان و افکار عمومی، همگی علیه اسرائیل است! کار برای اسرائیل روز به روز سخت‌تر می‌شود.
لیست کشورهایی که اسرائیل از صهیونیست ها خواسته اگر انجا هستند؛ سریعا ترک کنند.
ارتش اشغالگر او را در حالی که دخترش را در آغوش گرفته بود به شهادت رساند.😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هواپیماهای اشغالگر برج «موسی عرفات» را در محله النصر در غرب غزه منهدم کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با هماهنگی قبلی از چادرهایشان آمدند بیرون و از حدود پانصد متر عقب‌تر شروع کردند به راهپیمایی به سمت همان منصه که جلوی منفذ الحدودی بود راهپیمایی جوانان عراقی جلوی منفذ الحدودی طریبیل مرز عراق و اردن ۲۲ اکتبر ۲۰۲۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۲
ژئوپلتیک طوفان الاقصی ۱- از این به بعد آنچه تعیین کننده است ‘ژئوپلتیک جنگ’ است. ماتریس پیچیده ای از محاسبات بازیگران ایجاد شده که اجزاء آن سخت به هم گره خورده است. در مدتی کوتاه حجم پیچیدگی محاسبات و تعاملات ژئوپلتیکی از انتظارات اولیه بسیار فراتر رفته است. ۲- امریکا نگران تبدیل شدن ‘طوفان الاقصی’ به یک نبرد منطقه ای است و می داند که اگر اسراییل پای خود را به درون غزه بگذارد، ماشه کشیده خواهد شد. بایدن در ظاهر برای کمک، اما در واقع برای هشدار به تل آویو رفته بود. ۳- از این مهم تر، امریکا از ۱۵ مهر به این سو، سخت نگران فروپاشی امنیتی-سیاسی رژیم است. امریکایی ها دیدند که پایه های رژیم چقدر سست، چشمان امنیتی آن کم سو، انسجام سیاسی اش نزدیک به صفر و چسبندگی مردم به سیستم در آن بسی ناپایدار است. ۴- منابعی می گویند هدف اصلی امریکا از تجمیع نیرو در منطقه نگرانی از این است که تل آویو در یک درگیری چند جبهه ای، به سرعت هم زمین از دست بدهد و هم جمعیت؛و ناگهان فروبپاشد. یکی از رازهایی که امریکا پنهان نگه می دارد این است که در آن لحظه خاص، ناچار باید در تل آویو نیرو پیاده کند. ۵- امریکا حاضر نیست نه به نیابت از اسراییل و نه در کنار آن بجنگد. ترس از غافلگیری جهانی از سوی روسیه و چین، نگرانی شدید از تبدیل شدن امریکا به هدف نظامی مقاومت در منطقه و تنفر از نتانیاهو، عوامل اصلی است که به راهبرد امریکا شکل می دهد. ۶- با این حال امریکا خود کارگردان اصلی تبدیل اسراییل به ماشین کشتار در غزه، فشار به فلسطینیان برای کوچ اجباری، ‌وادارسازی دولت ها به سکوت و طراحی عملیات ویژه اطلاعاتی برای ترور رهبران مقاومت است. امریکایی ها کارفرما هستند و این فراتر از شراکت است. ۷- دیگر بازیگران، بویژه اعراب متوجه شده اند اسراییل اگر جان به در ببرد در ابعاد وسیعی دست به جنایت و ترور خواهد زد. مصر، اردن و سعودی به دنبال یک اسراییل ضعیف هستند ولی امریکا در پی آن است که تیم نتانیاهو را تسویه کند و در بلند مدت دوستان خود مانند گانتز را بر سر کار بیاورد. ۸- اروپایی ها از همه هراسان ترند. سوال اصلی برای آنها این است که اگر دیوانه های اسراییلی پای امریکا را به یک جنگ منطقه ای باز کنند، روسیه با اوکراین و اروپا چه خواهد کرد؟! از دید اروپایی ها این نزاع منطقه ای می تواند ظرف چند روز جهانی شود. ۹- مقاومت برخلاف برخی تحلیل‌های احساساتی، بسیار سنجیده و قوی عمل کرده است. ایجاد یک ‘تهدید معتبر نظامی’ شعار همیشگی نتانیاهو بوده اما مقاومت آن را محقق کرده است. جبهه های دیگر عملا گشوده شده اما شدت درگیری مدیریت می شود.مقاومت اجازه نخواهد داد اسراییل برای آن راهبرد تعیین کند. ۱۰- حمله به بیمارستان المعمدانی پایان کار نتانیاهو از حیث سیاسی و پایان کار گالانت از لحاظ نظامی بود. ارتش اسراییل نشان داد به بن بست رسیده و این را همه فهمیدند. هدف اسراییل بیش از ده روز است این است که بگوید هیچ جای امنی در غزه نیست و فلسطینیان باید بروند. هیچ کس اما نرفته! ۱۱- حالا اسراییل باید به دنبال یک راه خروج بگردد. برای مقاومت بهترین سناریو تکمیل ضربه ۱۵ مهر با ضربه ای بسیار بزرگ تر پس از ورود اسراییل به غزه است. صهیونیست ها اما ظاهرا هیچ سناریوی خوبی ندارند. ۱۲- در نبردی چنین پیچیده باید صبور بود. خون دل خوردن بخشی از این جنگ مهیب است اما خاطرهامان آسوده خواهد بود اگر توجه کنیم آنها که در این جنگ تصمیم می گیرند، از همه ما شجاع تر و به نابودی اسراییل مشتاق ترند.
تو نمی‌تونی اسم اون چهل بچه‌ای که میگی حماس سر بریده رو ببری اما من اسم اون هفت هزار تا بچه‌‌ای که شماها کشتید رو بلدم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تمسخر بی‌شرمانه هزاران مادر فلسطینی توسط زن اسرائیلی یک زن شهرک‌نشین اسرائیلی در حال تمسخر هزاران مادر فلسطینی در غزه که فرزندانشان در حملات هوایی رژیم جنایتکار اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و فرزندانشان همچنان زیر آوار مدفون هستند. مردم غزه مظلوم هستند هم در میدان جنگ و هم در میدان رسانه.
هجدهمین ویژه نامه عملیات طوفان الاقصی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️در ترکیه مردم روی کالاهای ساخت برچسب میزنن؛ Filistinlilerin kani ile oritilmister 🔹«با خون فلسطینی ها ساخته شده»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تخلیه یک مرکز خرید در رعننا یک شئ مشکوک مشاهده شده
به صحنه ها عادت نکن.. این کشتارها عادی نیست این اعداد عادی نیستند کشتن فرزندان ما عادی نیست به مفاهیم و تصاویر عادت نکنید.. اینها روح، خانواده و مردم هستند این نسل کشی باید متوقف شود