eitaa logo
آزادی قدس Freedom of qods
12.1هزار دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
8.4هزار ویدیو
359 فایل
💠لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِينَ آمَنُوا الْيَهُود: همانا دشمن‌ترین مردم نسبت به مومنان یهود است. 🔷️اینجا در مورد رژیم صهیونیستی بیشتر خواهید دانست. 🔶ارتباط با ادمین🔶 @ashena11
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجاهم شعار اعدام برای تروریستها سر میدن تروریست از خودتون مگه داریم؟ بیاید اعدامتون کنیم دنیا راحت شه
حزب الله چه پاسخی به اسرائیل می‌دهد؟.mp3
35.42M
🎙 حزب الله چه پاسخی به اسرائیل می‌دهد؟ ◾️بررسی آخرین تحولات روز ۳۰۶ جنگ غزه در برنامه میدان 📆 ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی ایران به برنامه های تفریحی شبکه های اسرائیلی هم وارد میشه یکی از برنامه های پرطرفدار شبکه ۱۳ اسرائیل که کپی Big Brother غربی با عنوان هااخ هاگادول در بخشی از قسمتی که امشب پخش خواهد شد شرکت کنندگان ترانه ای رو میخونن با این مضمون: وای وای ایران دیوانه شده ایران شلیک نکن وگرنه بایدن بهت شلیک میکنه ایران شلیک نکن وگرنه ارتش اسرائیل بهت شلیک میکنه اسرائیل برای کاهش بار روانی انتظار حمله ایران و حزب‌الله هرکاری از دستش برسه داره انجام میده که نشون میده بار روانی این وعده انتقام چقدر سنگینه برای جامعه متزلزل اسرائیل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پس از سیف القدس سال 2021 ، همان جنگی که حماس در حمایت از شیخ جراح و مسجدالاقصی شروع کرد و البته 12 روز بیشتر طول نکشید؛ سران اسرائیل و شخص نتانیاهو بارها گفتند یحیی سنوار رهبر حماس در نوارغزه پیداش شود قطعا ترور خواهد شد. دو روز پس از جنگ سنوار اعلام جلسه عمومی کنفرانس خبری کرد. از منزلش تا کنفرانس پیاده قدم زد و پیاده برگشت. بخشی از آن کنفرانس را ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ مغز متفکر عملیات طوفان الاقصی و کسی که توانست نهادهای اطلاعاتی اسرائیل را فریب دهد کیست؟ 📍 "او گوینده این جمله معروف است: کاری با نتانیاهو میکنم که بگوید ای کاش زاده نمی‌شدم؛ به زبان عبری مسلط و کارشناس مسائل داخلی اسرائیل است و کسی بهتر از او رژیم اسرائیل، سیاست و رسانه های آن را نمی‌شناسد!"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ سرتیپ یوسی کوپر واسر: همیشه بهتر است که هوشیار باشیم، ایران توانایی‌های نظامی بسیار چشمگیری دارد 🤯 همانطور که در اواسط آوریل دیدیم، آن‌ها به ما حمله کردند و توانستند از توانایی‌های همه نیروهای نیابتی خود استفاده کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاتم قادری، نویسنده سرشناس علوم سیاسی و استاد سابق دانشگاه تربیت مدرس در این ویدیو می‌پرسد جمهوری اسلامی به جز موشک و تونل چه کمکی به فلسطین کر‌ده؟ ایا ایران توانسته در غزه یک سیلیکون ولی یا سنگاپور یا هنگ کنگ بسازد تا رشک جهان شود؟ و بعد ادامه می‌دهد اخیرا با یک عرب که با فلسطینی‌ها ارتباط دارد صحبت میکردم گفت مردم دیگر با حماس نیستند چون رهبرانشان فاسد هستند. چه می‌شود یک استاد دانشگاه که بیست و چهار ساعته هم در رسانه‌ها مشغول تولید دانش (یا بازتولید ایدئولوژی) است و قاعدتا انگلیسی هم باید بداند زحمت یک جستجوی ساده اینترنتی به خود نداده تا ببیند براساس نظرسنجی‌های غربی اکثریت مطلق عددی در غزه و تعداد بیشتر در کرانه باختری حامی حماس هستند. آنهم برغم سیصد و شش روز بمباران و نسل‌کشی. اینکه یک استاد دانشگاه به جای فکت و عد و رقم براساس گفتگوی شفاهیش با یک دوست عرب که چند فلسطینی می‌شناسد صحبت می‌کند باورکردنی نیست. براستی چه میشود مواضع یک استاد دانشگاه سرشناس علوم سیاسی تا این حد غیرعقلانی و غیرعینی و غیرمستند می‌شود؟
داستان قومی از یهودیان که خداوند میمونشان کرد! 🔹خداوند در قرآن نام گروهی از یهود را اصحاب شنبه نامیده است. ماجرا از این قرار است که این گروه در دهكده‌اى نزديک دریا بودند و دستور الهی بر این بود که غیر از شنبه‌ها هر روز می‌توانستند ماهیگیری کنند. 🔹اما این یهودیان در روزهای هفته به‌سختی می‌توانستند ماهی بگیرند اما شنبه‌ها ماهیان به امر خداوند به روی آب آمده و حتی خود را از طریق رودها خود را نزدیک خانه‌های این گروه می‌کردند. 🔹این قوم با یک کلاه شرعی حوض‌هایی درست کردند تا وقتی ماهیان شنبه‌ها خودنمایی می‌کنند داخل این حوض‌ها بیفتند و بعد از شنبه ماهی‌ها را صید کنند. 🔹بعد این جریان این قوم ۳ گروه شدند؛ عده‌ای که این خلاف را انجام می‌دادند؛ عده‌ای که درباره‌ این موضوع ساکت بودند و گروهی که بقیه را از این خلاف نهی می‌کردند. در آخر ۲ گروه اول به عذاب الهی دچار و به میمون مسخ شدند و تذکردهندگان نجات یافتند. 🖼 تصویر با استفاده از هوش مصنوعی تولید شده است.
ما سر مار را در تل آویو میزنیم
زیباست هروقت خوردید این شکلی میشید به قول سیدحسن بله شما میتونید لبنان رو به عصر حجر ببرید اما ازخودتون هم چیزی باقی نمیمونه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هریس خطاب به طرفداران فلسطین که درهنگام صحبت او شعار درمورد نسل کشی در غزه میدادند: اگه میخواید ترامپ برنده بشه ادامه بدید، وگرنه من دارم حرف میزنم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ واکنش طنزپردازان اسرائیلی به وضعیت این روزهای شهرک نشینان: 📍اوضاع جوری شده که مجبورم با کلاه کاسکت دستشویی برم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت شهید هنیه از دورنمای طوفان‌الاقصی ساعاتی پیش از شهادت ▪️این نبرد جز با پیروزی بر دشمن پایان نمی‌یابد اسماعیل هنیه در گفت‌وگو با رسانه (http://KHAMENEI.IR)KHAMENEI.IR: 🔹تکرار دیدار با رهبر انقلاب در اینجا، در ایران، گواه جایگاهی است که مسئله‌ فلسطین در ذهن رهبری و در ذهن مردم مسلمان ایران دارد، با توجّه به اینکه مسئله‌ فلسطین مسئله‌ی اساسی و محوریِ امّت است. 🔹در جلسات، همواره به موضوعات مرتبط با ماهیّت این درگیری و ابعاد این مناقشه، چه در مسئله‌ی فلسطین و چه در منطقه، پرداخته می‌شود. 🔹علاوه بر این، به چگونگی استحکام و پایداری و قدرتمند ماندن مقاومت برای مقابله با این پروژه‌ی صهیونیستی نیز پرداخته می‌شود، چرا که اوّلین خطّ دفاعی منطقه و امّت، مقاومت در فلسطین است. 🔹رهبر انقلاب آگاه هستند که خدای ناکرده هر گونه عقب‌نشینی و شکست برای مقاومت در فلسطین، در منطقه تأثیرگذار خواهد بود و به دشمن صهیونیستی اجازه‌ی نفوذ در این منطقه را می‌دهد. 🔹بنابراین، حمایت از مقاومت در فلسطین بر اساس یک وظیفه‌ی شرعی، اسلامی، انسان‌دوستانه و برادرانه است؛ همچنین، برگرفته از نگاه به ماهیّت درگیری با این پروژه‌ی صهیونیستی است، زیرا خطر آن محدود به فلسطین نیست، بلکه به تمام منطقه گسترش پیدا می‌کند. 🔹شکّی نیست که دیدار با حضرت آقا معنای دیگری هم پیدا کرده است، به‌صورتی‌که هیئت نهضت اسلامی فلسطین ــ یعنی هیئت حماس و جهاد اسلامی ــ یک هیئت مشترک بود و این نشان‌دهنده‌ی ماهیّت این رابطه و این برادری و این اتّحاد ایمانی و جهادی بین فرزندان پروژه‌ی اسلامی در سرزمین فلسطین است.
🔴 سید بدرالدین حوثی:پاسخ ما به حمله رژیم صهیونیستی به مخازن سوخت بندر الحدیده قطعی است و انجام خواهد شد. ♦️تاخیر در پاسخ محور مقاومت به تنش‌آفرینی نظامی رژیم صهیونیستی صرفا مسئله‌ای تاکتیکی و با این هدف است که پاسخ به دشمن موثر باشد. ♦️دشمن می‌داند که پاسخ ما قطعی است و بی برو برگرد است. ♦️ارعاب یا فشار باعث صرف نظر از تصمیم برای پاسخ به تنش‌آفرینی رژیم صهیونیستی نمی‌شود. ♦️موضع‌گیری و بیانیه سازمان های همکاری اسلامی به طور کل تاسف‌بار و شرم آور است. ♦️یک جمعیت خیریه یا موسسه کوچک می‌تواند بیانیه‌ای بهتر از آنچه از سوی سازمان همکاری اسلامی درباره جنایت ترور (شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس) صادر شد، صادر کند. ♦️تائید پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی از سوی بالاترین سطح رهبری صورت گرفت و آنچه اتفاق افتاد هرگز قابل چشم پوشی نیست.
🔴پاسخ به تجاوزگری اسرائیل حتمی و تاخیر در این امر یک راهبرد تاکتیکی است ♦️رژیم صهیونیستی اکنون به طور واضح در وضعیت بسیار هراس انگیزی گرفتار شده است. ♦️جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده است که واکنش به این تجاوز حتمی خواهد بود. ♦️بیانیه سازمان همکاری های اسلامی در خصوص ترور شهید هنیه در شأن کشورهای مسلمان نبود. ♦️موضوع تاسف‌برانگیز درباره جهان اسلام و بیانیه سازمان همکاری اسلامی است. به هیچ عنوان این بیانیه نباید سقف واکنش کشورهای اسلامی باشد. ♦️باید پرسید گام های عملی کجاست. حداقل انتظار این است که چهار رژیم عربی که با رژیم صهیونیستی همکاری می کنند این همکاری را متوقف کنند.
🔴 کاهش سرمایه گذاری بزرگترین صندوق بازنشستگی خصوصی بریتانیا در اسرائیل 🔸به گزارش روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز، امروز پنجشنبه بزرگترین صندوق بازنشستگی بخش خصوصی در بریتانیا 80 میلیون پوند از دارایی های خود را فروخت و به موج خروج صندوق های بازنشستگی جهانی از منطقه پیوست. 🔸این روزنامه به نقل از افراد مطلع نوشت که طرح بازنشستگی دانشگاه (USS) که 79 میلیارد پوند ارزش دارد و شامل بیش از 500000 عضو است، سرمایه گذاری در اسرائیل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. 🔸آنها گفتند که USS فروش اوراق قرضه و سبد ارزی را از ماه مارس گذشته آغاز کرده است. 🔸به گزارش فایننشال تایمز، این اقدام پس از فشارهای مداوم اعضای صندوق بازنشستگی صورت گرفت که نگرانی خود را از وضعیت حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین از زمان وقوع طوفان الاقصی ابراز کردند.
نتانیاهو در گفتگو با مجله تایم: من برای حملات هفتم اکتبر عذرخواهی می‌کنم و بسیار متاسفم که چنین اتفاقی افتاد. ما فقط با حماس مواجه نیستیم، بلکه با یک محور ایرانی کامل مواجهیم و باید خودمان را برای دفاع در مقیاس وسیع‌تر سازماندهی کنیم. تا زمانی که فکر کنم می‌توانم به هدایت اسرائیل به سوی آینده‌ای امن کمک کنم، در منصب خود باقی خواهم ماند. گسترش جنگ در غزه و تبدیل آن به یک درگیری منطقه‌ای یک ریسک است که من آن را درک می‌کنم، اما آماده هستم که آن را بپذیرم. هدف ما نابودی کامل توانایی‌های حماس است و هدف بزرگتر و مهمتر، بازیابی عامل بازدارندگی اسرائیل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صدام، حمله اسرائیل به رآکتور هسته‌ای عراق و بی پاسخ گذاشت... بببینید نتیجه کار چی شد!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دومین حمله رژیم وحشی اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای، سال ۲۰۰۷ به رآکتور هسته‌ای در دست ساخت دیرالزور سوریه بود سوریه هم مثل عراق به این تجاوز پاسخ مناسبی نداده بود...
دونالد ترامپ: ما به جنگ جهانی سوم بسیار نزدیک هستیم
کودکان غزه زودتر از زمان خود بزرگ شدند
رسانه های عبری یحیی سینوار، رئیس دفتر سیاسی حماس به میانجیگران قطری اطلاع داد که کسانی که به نمایندگی از حماس مذاکرات را مدیریت خواهند کرد خلیل الحیا و رازی حمد هستند.
نتانیاهو در گفت‌وگو با تایم: همیشه به این فکر می‌کنم که آیا می‌توانست کارها را طور دیگری انجام دهد. نخست وزیر با مجله آمریکایی مصاحبه کرد و به مسائل امنیتی جاری پرداخت. وی در مورد کارزار علیه حزب الله نیز گفت: «آنها باید عواقب حمله به اسرائیل را در نظر بگیرند». وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال معامله گروگان پس از ترورهای اخیر، گفت: به دلیل اینکه برخی از افراط گرایان دیگر در میان ما نیستند، شانس افزایش یافته است.