eitaa logo
قدسیان 🇮🇷 🇵🇸
445 دنبال‌کننده
16هزار عکس
9.8هزار ویدیو
17 فایل
انتشارخاص ترین خبرهای ایران وجهان بویژه خبرهای داغ محور مقاومت
مشاهده در ایتا
دانلود
وفاق ملی، لقلقه ی زبان کدام دولت و راهبرد اصلی کدامین دولت بود؟
هیچی دیگه؛ همین دیگه!
وفاقِ این کلّاش ها چرا فقط برای وطن فروش و ضد انقلاب و برانداز طورها کار میکند؟اگر دولت ۱۶ میلیونی بخواهد از تیم دارای حمایت ۱۸میلیونی شهید رئیسی یا حامیان ۱۴ میلیونی دکتر جلیلی استفاده کند، صدای عربده ضد وفاق شان بلند است... ✍ حسن فیروزشاهیان
🚨🚨جنگنده‌های اسرائیلی دقایقی پیش مجددا ضاحیه جنوبی بیروت را بمباران کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 صدای اعتراض به جنایات اسرائیل حتی در سرزمین‌های اشغالی هم بلند شد! اعتراف مئیر جاودانفر، تحلیلگر صهیونیست: 🔺هیچ شکی در نقض قوانین بین‌المللی از سوی اسرائیل وجود ندارد. علی صدرزاده، تحلیلگر سیاسی: 🔺فاجعه‌ای در غزه در حال رخ دادن است که صدای رسانه‌های مهم اسرائیلی از جمله هاآرتص را هم درآورده که اذعان دارند، انسانیت در اسرائیل مرده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قهر مدیر رادیو اسرائیل در برنامه زنده برای فرار از پاسخ به سوالات چالشی علیه اسرائیل! منشه امیر خطاب به شهرام همایون: 🔺دیگر در برنامه‌ای که ادعای شبکۀ ملی دارد شرکت نخواهم کرد؛ شما سؤالات چالشی از من می‌پرسید؛ قبول دارم که شکست خورده‌ام!
🛑 ۱۵ مرکز اقتصادی حساس اسرائیل
صفحه اول روزنامه معاریو یک معامله "کوچک" که یک معامله "بزرگ" را ترویج می کند پیشنهاد جدید مصر که سعی در شکستن بن بست آزادی ربوده شدگان دارد. یکی از جدی ترین رسوایی های امنیتی تاریخ کشور اجازه انتشار یافت جاسوسان در خدمت ایران هفت اسرائیلی که تعدادی از آنها اعضای یک خانواده هستند به ظن انجام اقدامات مختلف برای یک مامور ایرانی دستگیر شدند ،آنها اطلاعات پایگاه های نظامی و تاسیسات حساس را در ازای مبالغی که به صدها هزار شیکل رسیده بود جمع آوری کردند وزیر کشور موشه آربل در حال بررسی لغو شهروندی آنها است وزیر میکی زوهر خواستار اجرای مجازات اعدام علیه آنها شد.
صفحه اول اسرائیل هیوم حزب الله از بمب های خوشه ای علیه نیروهای ارتش اسرائیل استفاده می کند با هم در زندگی و مرگ سرهنگ احسن داکسا تشییع شد ارتش اسرائیل برای دومین روز متوالی به حمله به ده‌ها مؤسسه مالی حزب‌الله ادامه می‌دهد. دنی زاکان امی، آمریکا اینگونه متقاعد شد که به نفت ایران حمله نکند شبهه: جاسوسی برای ایران وزیر کشور به دنبال لغو تابعیت هفت اسرائیلی مهاجر از آذربایجان به اسرائیل است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥مسئول رسانه‌ای حزب‌الله: حمله به منزل نتانیاهو را ما انجام دادیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قالیباف: ما نیازمند اعمال تحریم‌های اقتصادی و قطع شریان‌های حیاتی رژیم غاصب هستیم 🔹نباید به این رژیم اجازه داد که از امکانات کشورهای اسلامی برای جنایت علیه برادران و خواهران مسلمان بهره بگیرد. 🔹جمهوری اسلامی با خون سرداران و سربازان خود در کنار جبهۀ مقاومت ایستاده است.
🔺️ سردار نقدی: منتظر کوچک‌ترین خطا برای پاکسازی اسرائیل از منطقه هستیم
🔹پس از بمباران اتمی ژاپن توسط آمریکا تصویر پسر یتیمی که (جنازه) خواهرش را تا گورستان حمل کرد منتشر شد و حالا تاریخ در غزه تکرار میشود این بار با کمک مالی و مشارکت آمریکا...!/ یاس🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸
◾️تفاوت میان مردم کشورهای عربی و حکام سازشکار در مورد فلسطین طرح/ محمدرضا شاه میرولد 🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بمباران یک ساختمان در منطقه الغبيری در ضاحیه همزمان با کنفرانس مطبوعاتی مسئول رسانه‌ای حزب‌الله 🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 لحظه بمباران ساختمان در منطقه الغبيری در ضاحیه 🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدیویی دیگر از تخریب یک ساختمان مسکونی در محله الغبيری در ضاحیه 🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸
فوری | واشنگتن پست به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا: بلینکن با طرف اسرائیلی در مورد چگونگی پاسخ به حمله اخیر گفتگو می‌کند.
فوری | واشنگتن پست به نقل از یک مقام وزارت خارجه آمریکا: بلینکن بر تمایل واشنگتن تأکید خواهد کرد که پاسخ اسرائیل به تشدید بیشتر منجر نشود.
نخست وزیر عراق: سرکرده داعش معروف به والی عراق به هلاکت رسید 🔹محمد شیاع السودانی: 🔹کشته شدن سرکرده تروریست های داعش معروف به "والی عراق" و ۸ نفر از رهبران ارشد این سازمان را که در لانه های تروریستی در کوه های حمرین مخفی شده بودند را در عملیات منحصر به فرد و قهرمانانه سازمان ضد تروریسم و امنیت ملی و تحت نظارت عملیات مشترک را به مردم شریفمان تبریک می گویم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌍 رسانه دست دشمن است این واقعیت راپخش نمیکند 🔹 دیدن این فیلم برای فعالان فرهنگی باغیرت کشور ضروری وپخش کردن آن درفضای مجازی لازم است.
دعوتید به معراج شهدا 💐 آیین وداع با پیکر مطهر شهیده راه قدس معصومه کرباسی ⏰امروز سه شنبه ۱ آبان از نماز مغرب 📍معراج شهدای مرکز
🔹سرلشکر جعفری، فرمانده سابق کل سپاه: "ممکن است اسرائیل حمله‌یِ محدود و کوچک به ایران انجام بدهد/ کار بزرگی بکنند قطعاً چند برابر پاسخ آن را می‌بینند." 🔻درباره‌ی این مصاحبه چند نکته مهم است: ▪️۱. در شرایط فعلیِ منطقه، یک فرمانده بلندپایه‌یِ سابق نظامی بدون هماهنگی در مقابلِ این همه رسانه، مصاحبه نمی‌کند! بنظر سرلشکر جعفری در اتاقِ مشورتِ نهاییِ "کُنش‌_واکنش‌های" مهم نظامی کشور حضور دارد. ▪️۲. با توجه به استقرارِ "سامانه پاد" و "پاتریوت پک ۳" در سرزمین‌های اشغالی، اسناد افشا شده و همچنین پیغام‌های رد و بدل شده خصوصا در عراق توسط آمریکا‌یی‌ها، برآورد ایران این است که احتمالا اسرائیل به کشورمان حمله می‌کند، حتی محدود و اندک! ▪️۳. دقت کنیم، بابِ حمله‌ی مستقیم و رسمیِ نظامیِ اسرائیل به کشور تاکنون باز نشده است؛ اسراییلی‌ها خصوصا در سوریه نشان دادند که اگر احساس کنند که توانِ انجام کاری را بدونِ دریافتِ پاسخ دارند، پلکانی جلو می‌آیند! "واکنشِ احتمالیِ ایران" به "حمله‌یِ محتمل اسرائیل به کشور وَلو محدود"، معادلاتِ آینده را مشخص می‌کند! ➖➖➖➖ 🇮🇷 🇵🇸 @Qodsiyan 🇮🇷 🇵🇸