eitaa logo
کتابخانه مرکزی دانشگاه قم
1.5هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
45 ویدیو
896 فایل
تلفن : 02532103324 ایمیل: @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">lib.qom.university@gmail.com ارتباط با ادمین : @amirdadgar آیدی بخش امانت: @libmoradi تلفن بخش امانت: 02532103325 پایان نامه ها: ؛ 02532103327 @Pnuamani مدیر کتابخانه: @aa_ahmadloo
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
BeSoyeNoor.apk
12.9M
افزار به سوی نور (نسخه ) متن کامل دوره ٢٢ جلدی صحیفه نور منتشر شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی مطالعه ی بدون نیاز به اینترنت در تمامی جلدها و متون امکان جستجو در متن تمامی جلد ها و نمایش لیست نتایج امکان مطالعه بر اساس شماره جلد کتاب درج تاریخ و شماره صفحه اصلی کتاب به منظور ارجاع صحیح آدرس کتابخانه دیجیتالی در شبکه اجتماعی ایتا https://eitaa.com/dl_islamicdoc_com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📗کتاب صوتی "آداب، سنن و روش رفتاری پیامبر اکرم(ص)" اثر گرانقدر (ره) قسمت 1️⃣ تولید اختصاصی کانال کتابخانه صوتی 🎤گوینده
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📗کتاب صوتی "آداب، سنن و روش رفتاری پیامبر اکرم(ص)" اثر گرانقدر (ره) قسمت 2️⃣ تولید اختصاصی کانال کتابخانه صوتی 🎤گوینده
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📗کتاب صوتی "آداب، سنن و روش رفتاری پیامبر اکرم(ص)" اثر گرانقدر (ره) قسمت 3️⃣ تولید اختصاصی کانال کتابخانه صوتی 🎤گوینده
🔴اطلاعیه🔴 ✅با توجه به لزوم انجام تمهیدات برای کاهش حضور دانشجویان جهت امور اداری در دانشگاه و از آنجاییکه یکی از مراحل دانش آموختگی دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تحویل پایان نامه یا رساله به کتابخانه های دانشگاه است، این ایمیل libqom99@gmail.com از طرف کتابخانه مرکزی برای ارسال فایل PDF وWord پایان نامه های دفاع شده در دانشگاه اختصاص داده شده است. 🔻لازم به ذکر است در ایمیل ارسالی علاوه بر فایل پایان نامه به دو فرمت pdf و word بهمراه صورتجلسه و برگه تعهدنامه اصالت پایان نامه ، کد رهگیری ایرانداک، شماره دانشجویی و تلفن تماس دانشجو نیز باید ارسال گردد. 🔻 مراحل ثبت در ایرانداک 1. ثبت پیشینه 2. ثبت پروپوزال 3. ثبت پایان نامه انجام مراحل بالا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت تسویه حساب بخش پایان نامه کتابخانه مرکزی الزامیست. 🔻 گفتنی است سه روز کاری پس از ثبت پایان نامه در ایرانداک https://sabt.irandoc.ac.ir/ امکان مشاهده آن توسط کتابخانه مرکزی وجود دارد و قبل از سپری شدن زمان ذکر شده امکان تسویه حساب دانشجویان وجود ندارد. مسئول بخش پایان نامه: آقای امانی شماره تماس: ۰۲۵۳۲۱۰۳۳۲۷
محمدعلی جمال زاده نخستین اثر خود را با نام «گنج شایگان» یا اوضاع اقتصادی ایران در مجله ی کاوه منتشر کرد، بعدها این اثر وی به عنوان بهترین اثر درباره ی اقتصاد ایران معرفی شد. این ادیب معاصر از آن پس به نوشتن مقاله های علمی و انتقادی در مجله ی کاوه ادامه داد تا آن هنگام که اثر بی نظیر دیگری را با نام «یکی بود، یکی نبود» که شامل داستان های کوتاه بود، در آخرین شماره ی این مجله انتشار داد. مجله ی کاوه در ویژه نامه یی این کتاب را به عنوان نخستین مجموعه ی داستانی فارسی با سبک جدید، به مردم ایران معرفی کرد. او با نوشتن این اثر، گام به عرصه ی نوینی گذاشت، به این دلیل که داستان نویسی تا پیش از ظهور آثار نویسنده ی بنامی چون محمدعلی جمال زاده انسجام خاصی نداشت و نویسندگان از سبک ویژه یی پیروی نمی کردند، بنابراین وی با داستان های انتقادی، ساده، طنزآمیز و سرشار از ضرب المثل ها و اصطلاحات عامیانه توانست به نابسامانی سبک های نگارشی در داستان های معاصر پایان دهد و این گونه عنوان پیشوای نوول(رمان کوتاه) یا پدر داستان نویسی را برای همیشه از آن خود کند. مجموعه یکی بود، یکی نبود داستانی برخلاف سنت های رایج داستان نویسی آن زمان بود، به گونه یی که پس از انتشار این داستان، نویسندگان بسیاری به مخالفت با سبک نوشتاری وی پرداختند و فن نویسندگی او را بسیار عامه پسند تلقی کردند. اما آنان نمی دانستند که سبک نویسندگی محمدعلی جمال زاده، مکتب نوینی از داستان نویسی را در ایران پایه گذاری خواهد کرد. چایگین خاورشناس روس در مورد جمال زاده و اثر معروف او «یکی بود، یکی نبود» چنین آورده است: «تنها با یکی بود، یکی نبود است که مکتب و سبک واقع گرایی در ایران آغاز یافت و همین سبک و مکتب است که در واقع شالوده ی جدید ادبیات داستانی در ایران شد و فقط از آن روز به بعد می توان از پیدایش نوول، قصه و رمان در ادبیات هزارساله ی ایران سخن راند.» محمدعلی جمالزاده پس از انتشار این داستان به اقامت خود در برلین به مدت 10سال ادامه داد و در طول این سال ها در کنار نگارش چند مقاله و داستان کوتاه، سردبیری مجله ی علم و هنر را بر عهده گرفت و همزمان در دفتر بین المللی کار، وابسته به جامعه ی ملل به اشتغال پرداخت. آثار به یادگار مانده از این نویسنده چیره دست شامل دارالمجانین، راه آب نامه، صحرای محشر، غیر از خدا هیچ کی نبود، سر و ته یک کرباس، تلخ و شیرین، کهنه و نو و شور آباد است. کتاب قصه ما به سر رسید، آخرین اثر داستانی وی محسوب می شود که در 1357 هجری خورشیدی در ایران منتشر شد. محمدعلی جمال زاده در کنار نگاشتن اثرهای ارزنده ی خود به ترجمه ی کتاب های ماندگاری چون قهوه خانه ی سورات یا جنگ 72 ملت، ویلهلم تل و داستان بشر پرداخته است. بیشتر داستان های وی رنگ و بوی خاطره و خاطره نویسی دارد، خاطراتی که از دوره ی کودکی در ذهن نویسنده باقی مانده است. از ویژگی های برجسته ی نثر داستان نویسی این ادیب توانا، مردمی و عامه پسند بودن آن به شمار می رود. او به نزدیک کردن زبان نوشتار به زبان گفتار بسیار تاکید کرده است. وی در همه ی داستان هایش نقش خیر و شر، عواملی نظیر سرنوشت، بخت و اقبال را برجسته کرده و از سبک انشای حکایتی بهره برده و زبان او در اثرهایش گزارشی، شوخی آمیز و وابسته به سنت حکایت پردازی و اندرزگویی کلاسیک ایرانی است. طنز در کلام وی صریح، روشن و دلنشین دیده می شود. شهرت وی در این نوع از سبک داستان نویسی سبب شد تا سال ها بعد او به همراه صادق هدایت و بزرگ علوی به عنوان سه بنیانگذار اصلی ادبیات داستانی معاصر فارسی معرفی شوند. پس از گذشت چند سال، محمدعلی جمال زاده به سوییس بازگشت و تا پایان عمر به تدریس زبان و ادبیات فارسی در ژنو پرداخت. این نویسنده ی بزرگ سال های پایانی عمر خود را در آسایشگاه سالمندان گذراند و سرانجام محمدعلی جمال زاده در هفدهم آبان 1376 هجری خورشیدی دیده از جهان فروبست و برای همیشه دنیای علم و ادب را ترک کرد.
🔴 به مناسبت سالروز درگذشت محمدعلی جمال زاده، پدر داستان کوتاه ایران هفدهم آبان سالروز درگذشت نویسنده و مترجم معاصر محمدعلی جمال زاده است؛ پدر داستان نویسی کوتاه ایران که با داستان های انتقادی، ساده، طنزآمیز و سرشار از ضرب المثل ها و اصطلاح های عامیانه، آغاز گر سبک واقع گرایی در ادبیات فارسی شد. هفدهم آبان سالروز درگذشت نویسنده و مترجم معاصر محمدعلی جمال زاده است؛ پدر داستان نویسی کوتاه ایران که با داستان های انتقادی، ساده، طنزآمیز و سرشار از ضرب المثل ها و اصطلاح های عامیانه، آغاز گر سبک واقع گرایی در ادبیات فارسی شد. سید محمدعلی جمال زاده در بیست و سوم دی 1274 هجری خورشیدی در شهر اصفهان دیده به جهان گشود. پدر او سید جمال الدین واعظ همدانی روحانی مبارز و از رهبران مشروطه خواه در اصفهان بود. وی درس های مقدماتی را نزد میرزاحسن صحاف یکی از بزرگان زادگاهش فراگرفت. او در نوجوانی به سبب اختلافی که میان پدرش و ظل السلطان حاکم اصفهان پدید آمد، به همراه خانواده راهی تهران شد. پدرش به دلیل شرایط نابسامان کشور در دوره ی محمدعلی شاه قاجار، سید محمدعلی جمال زاده را در 16 سالگی برای ادامه تحصیل به لبنان فرستاد. محمدعلی جمال زاده پس از 2 سال به فرانسه رفت و رشته ی حقوق را برای تحصیل در دانشگاه دیژون برگزید. این نویسنده ی بزرگ پس از مدتی با دعوت گروهی از مخالفان حکومت قاجار راهی برلین شد و در انتشار مجله ی سیاسی- فرهنگی کاوه با آنان همکاری کرد. پدر داستان نویسی کوتاه ایران، در این مجله مقاله هایی را در زمینه ی سیاست، اقتصاد، ایران شناسی، فرهنگ و ادب با سبک نگارش بسیار ساده نوشت. م
🔴فهرست کتبی که از محمدعلی جمال زاده در کتابخانه مرکزی موجود است❇️ داستانهاي برگزيده از چند نويسنده خارجي/ [گردآوري و] ترجمه محمدعلي جمال‌زاده.- تهران: شرکت انتشارات علمي و فرهنگي، ‎۱۳۷۸. آسمان و ريسمان/ محمدعلي جمالزاده؛ به کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن: شهاب ثاقب، ‎۱۳۷۹. تلخ و شيرين/ محمدعلي جمالزاده؛ به کوشش علي دهباشي.- تهران: شهاب ثاقب؛ سخن، ‎۱۳۷۹. خاطرات سيدمحمدعلي جمالزاده/ به‌کوشش ايرج افشار، علي دهباشي.- تهران: شهاب ثاقب؛ سخن، ‎۱۳۷۸. قصه‌نويسي/ محمدعلي جمالزاده؛ به کوشش علي دهباشي.- تهران: شهاب ثاقب؛ سخن، ‎۱۳۷۸. يکي بود و يکي نبود/ نوشته محمدعلي جمالزاده؛ به کوشش علي دهباشي.- تهران: شهاب ثاقب: سخن، ‎۱۳۷۹. خسيس/ مولير؛ ترجمه م. ع. جمال‌زاده.- تهران: شرکت انتشارات علمي و فرهنگي، ‎۱۳۷۵. لحظه‌اي و سخني: ديدار با سيد محمدعلي جمالزاده/ ويرايش، تنظيم فني و يادداشتها مسعود رضوي.- تهران: شرکت همشهري، ‎۱۳۷۳. آشنايي با حافظ/ محمدعلي جمال‌زاده؛ به کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۷۹. کهنه و نو/ محمدعلي جمال‌زاده؛ به کوشش علي دهباشي.- [تهران]: سخن، ‎۱۳۸۰. هفت کشور/ محمدعلي جمالزاده؛ به‌کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۰. قصه‌هاي کوتاه براي بچه‌هاي ريش‌دار/ محمدعلي جمالزاده؛ به‌کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۰. يونانيان و بربرها [روي ديگر تاريخ]/ نوشته اميرمهدي بديع؛ ترجمه احمد آرام؛ با پيشگفتاري از محمدعلي جمال‌زاده.- تهران: پرواز، ‎۱۳۶۴. فرهنگ لغات عاميانه/ محمد علي جمالزاده؛ به‌کوشش محمدجعفر محجوب.- تهران: فرهنگ ايران‌زمين‌فرهنگ ايران‌زمين، ‎۱۳۸۲. سر و ته يک کرباس/ محمدعلي جمالزاده؛ به‌کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۱. قصه ما به سر رسيد/ محمدعلي جمالزاده؛ به‌کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۱. قلتشن ديوان/ محمدعلي جمالزاده؛ به‌کوشش علي دهباشي.- تهران: سخن، ‎۱۳۷۹. داستان بشر/ به قلم هندريک ويلم وان‌لون؛ ترجمه محمدعلي جمالزاده.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۸. نامه‌هاي جمالزاده در کتابخانه مرکزي دانشگاه تهران/ به کوشش سوسن اصيلي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۷. نامه‌هاي ژنو از سيد محمدعلي جمال‌زاده به ايرج افشار/ با همکاري محمد افشين‌وفايي، شهريار شاهين‌دژي.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۸. آزادي و حيثيت انساني/ محمدعلي جمالزاده.- تهران: سخن، ‎۱۳۸۴. [مثنوي. برگزيده] بانگ ناي (داستانهاي مثنوي مولوي)/ بانتخاب محمدعلي جمال‌زاده؛ با مقدمه بديع‌الزمان فروزانفر.- تهران: راد، ‎۱۳۷۸. خلقيات ما، ايرانيان/ بقلم محمدعلي جمال‌زاده.- تهران: کتابفروشي فروغي، ‎۱۳۴۵.
يازدهمين دوره آموزشي غير حضوري مديريت اطلاع رساني پزشکي و منابع علمي دانشگاه علوم پزشکي بيرجند با عنوان وبینار آشنایی با علم سنجی و شاخص های سنجش علم با تدریس جناب آقای دکتر بهروز رسولی؛ دانش آموخته علوم کتابداری و اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ به صورت رایگان برگزار خواهد شد. براي کليه افرادي که در وبينار ثبت نام کنند و بيش از نيمي از زمان وبينار را حضور داشته باشند گواهي الکترونيکي از سوي معاونت تحقيقات و فناوري دانشگاه علوم پزشکي بيرجند صادر خواهد شد. در این وبینار سرفصل های زیر در کانون توجه خواهند بود: - مفهوم علم‌سنجی - تاریخچۀ علم‌سنجی - اهداف علم‌سنجی - ضرورت علم‌سنجی - انتشارات - استناد - شاخص «اچ» H-index - شاخص «آی ۱۰» i۱۰-index - شاخص «جی» G-index - ضریب تأثیر Impact Factor - وب آو ساینس - اسکوپوس - گوگل اسکالر - سایمگو - آی.اس.سی - ابزارهای جدید مانند ریسرچ‌گیت، آکادمیا، ای.دی.یو. و غیره لطفا براي کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام در وبينار به آدرس ذيل مراجعه نماييد: https://mim.bums.ac.ir/page-mim/fa/116/dorsaetoolsnewsm/37602-G0/
امروز ۲۳ربیع الاول؛ سالروز ورود حضرت معصومه (سلام الله علیها) دختر گرانمایه امام موسی کاظم (ع) و خواهر ارزشمند امام رضا(ع) به شهر مقدس قم می باشد، روزی که آن حضرت با قدوم مبارک خود این شهر را متبرک گردانیدند و به در خواست موسى بن خزرج پسر سعد اشعرى که از بزرگان قم بود، منزل او را منور و در آنجا اقامت نمود... ماجر از این قرار است که در سال 201 قمری در پی انتقال اجباری امام رضا (علیه السلام) به خراسان، حضرت معصومه (س) بعد از یک سال تحمل دوری برادر بزرگوارش از مدینه منوره عازم خراسان گردید. از آن جایی که حضرت فاطمه معصومه (س) پیام آور فرهنگ و معارف اهل بیت (علیهم السلام) و مدافع مظلومیت امامان شیعه و تداوم بخش راه پدر بزرگوارش در مبارزه با طاغوت های زمان بود، عوامل حکومتی بنی عباس، در شهر ساوه به کاروان حامل آن حضرت حمله کرده و همراهان آن حضرت را به شهادت رساندند. حتی طبق نوشته استاد محقق شیخ جعفر مرتضی عاملی در کتاب حیاة الامام الرضا (علیه السلام)، آن حضرت را نیز مسموم نمودند، در شهر ساوه بیمار گردید و فرمود: مرا به شهر قم ببرید، زیرا از پدرم شنیدم که می فرمود: شهر قم مرکز شیعیان ماست. برای همین حضرت معصومه (علیها السلام) در 23 ربیع الاول سال 201 قمری به شهر قم وارد شده و مورد استقبال عده زیادی از مردم مشتاق و شیفته اهل بیت علیهم السلام قرار گرفت. آن بزرگوار بعد از 17 روز اقامت در منزل موسی بن خزرج که به «بیت النور» شهرت یافت، در دهم ربیع الثانی سال 201 هجری دیده از جهان فرو بسته و در «باغ بابلان » محل فعلی مزار آن حضرت دفن گردید...
❇️فهرست کتب موجود در کتابخانه مرکزی با موضوع کریمه اهل بیت عنوان - پديدآور - وضعيت نشر ✅پرتوي از روي دوست: کرامات حضرت فاطمه معصومه عليهاالسلام در کلام علماي دين/ اسماعيل کرمانشاهي.- قم: زائر، ‎۱۳۸۴. ✅تاريخ قم/ تاليف محمدحسين ناصرالشريعه؛ با مقدمه و تعليق و اضافات بقلم علي دواني.- [بي جا: بي نا]، ‎۱۳۴۲ (چاپخانه حکمت :قم). ✅تاريخ قم/ تاليف محمدحسين ناصرالشريعه؛ با مقدمه[وتعليقات و اضافات] علي دواني.- قم: دارالفکر، [‎۱۳۵۰]. ✅حضرت معصومه (ع) و شهر قم/ محمد حکيمي.- قم: حوزه علميه قم، دفتر تبليغات اسلامي، مرکز انتشارات، ‎۱۳۷۶. ✅در آستان کرامت ‎۳: مجموعه محتواي قابل استفاده در ايام دهه ي کرامت/ دبيرخانه کارگروه محتوايي شوراي هماهنگي بزرگداشت دهه ي کرامت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها.- قم: زاير آستان مقدس، ‎۱۳۹۶. ✅در عصمت نگاهي بر زندگاني حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌عليها/ علي اشرف‌عبدي؛ با مقدمه آيت‌الله احمد عابدي..- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۹۳. ✅زندگاني کريمه اهل بيت/ تاليف علي‌اکبر مهدي‌پور.- [ويرايش ‎۲].- قم: نشر حاذق، ‎۱۳۸۴. ✅شفيعه محشر: حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله عليها)/ حسين گنجي.- قم: مهدي‌جويان، ‎۱۳۹۰. ✅شناختنامه حضرت فاطمه‌معصومه عليهاالسلام و شهر قم/ به کوشش علي‌اکبر زماني‌نژاد.- قم: آستانه مقدسه قم. انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅فاطمه (س) طريقي در تحقق ولايت الهيه/ نويسنده محمد گيتي (يقطين)، رضيه کشتکاران.- قم: فجر ولايت، ‎۱۳۸۹. ✅فاطمه معصومه عليهاالسلام مهمان هفده روزه: زندگاني حضرت معصومه عليهاالسلام و پيوستگي آن با سرزمين قم/ فريد مسعودي.- قم: دليل ما، ‎۱۳۸۸. ✅فاطمه معصومه عليهاالسلام و تاريخ و فرهنگ قم/ علي صدرايي خويي.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅فروغي از کوثر: زندگينامه حضرت فاطمه معصومه(ع)/ مولف الياس محمدبيگي.- قم: زائر، ‎۱۳۸۰. ✅فرهنگ و تمدن اسلامي در قم قرن سوم هجري: به ضميمه هجرت حضرت معصومه عليهاالسلام به قم و بررسي علل آن/ محمدرضا پاک؛ [به‌سفارش] کنگره بزرگداشت شخصيت حضرت فاطمه معصومه عليهاالسلام و مکانت فرهنگي قم..- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅قم حرم اهل‌البيت عليهم‌السلام و مهد ثقافتهم/ تاليف محمدعلي الانصاري.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅قم در منابع و مراجع فارسي: از قرن چهارم تا قرن چهاردهم هجري/ محمدرضا انصاري‌قمي.- قم: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهي؛ قم: جهاد دانشگاهي واحد استان قم: بنياد قم پژوهي، ‎۱۳۹۲. ✅قم و رسالت آن در کلام معصومين عليهم‌السلام/ عباسعلي قضايي.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۵. ✅کتاب‌شناسي قم و کريمه اهل‌بيت عليهم‌السلام/ نويسنده مهدي رضواني‌پور.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۳. ✅کرامات معصوميه: شامل ‎۳۰۰ [سيصد] کرامت از کرامتهاي .../ تاليف علي‌اکبر مهدي‌پور.- [قم]: نشر حاذق، ‎۱۳۸۴. ✅کريمه اهل بيت/ تاليف علي‌اکبر مهدي‌پور.- قم: حاذق، ‎۱۴۱۵ق. = ‎۱۳۷۴. ✅مجموعه رسائل/ گروهي از نويسندگان.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅مصابيح‌الانوار قبسات من انوارالنبي و اهل بيته‌الاطهار عليه‌السلام ويليه قبسات من حياه السيده‌فاطمه‌المعصومه عليهاالسلام .../ ايوب الحايري؛ [براي] مديريت پژوهشي آستان مقدس قم..- قم: زائر الروضه المقدسه، ‎۱۳۹۱. ✅مقاله‌شناسي قم و کريمه اهل بيت عليهم‌السلام/ تاليف مهدي رضواني‌پور.- قم: آستانه مقدسه قم، انتشارات زائر، ‎۱۳۸۴. ✅هشتمين امام(ع) زندگاني، شخصيت، ولايتعهدي اجباري و پاره‌ئي از کرامات و سخنان حضرت امام رضا(ع)؛ به‌همراه تحليلي برزندگاني و عظمت خواهرکريمه‌اش حضرت معصومه(س)/ حميد قلندري بردسيري؛ ويراسته‌ي ع مطلق.- [ويرايش ‎۲].- قم: فراگفت، ‎۱۳۸۱.
❇️مشکلات خویشاوندی در پژوهش به چه معناست و چگونه ظهور پیدا می‌کند؟ موضوع بحث این مقاله درباره مشکلات خویشاوندی در پژوهش است. پژوهش یک فرایند است. هر فرایند نیازمند انسجام، ترتیب و توالی است که اگر نباشد فرایند دچار مشکل می‌شود. زمانی که ناهمگونی، ناهمخوانی یا حتی تضاد در بخش‌هایی از کار پژوهش نمود پیدا کند انسجام از هم می‌پاشد. در این مقاله ما ابتدا تعریفی کلی از مشکلات خویشاوندی در پژوهش مطرح می‌کنیم و بعد به سراغ اجزاء می‌رویم. تعریف مشکلات خویشاوندی در پژوهش هر پژوهش دارای اهدافی است. در متون مختلف اهداف پژوهش با عبارت‌هایی متفاوت مطرح شده‌اند. مثلا: • اهداف خرد و کلان • اهداف کلی و جزئی • اهداف اصلی و فرعی یک پژوهشگر در تمامی مراحل فرایند پژوهش باید به این اهداف پایبند باشد و مطابق اهداف کار را پیش ببرد. چنانچه در هریک از مراحل و گام‌های پژوهش این اهداف به فراموشی سپرده یا نادیده گرفته شوند مشکلاتی رخ می‌دهد. قربانی (1398) در کتاب خود با عنوان “روش تحقیق پیمایشی:‌راهنمای عملی” از این موضوع به مشکلات خویشاوندی یاد می‌کند. اطلاعات بیشتر: http://ajilpajoohesh.ir/family-problems-in-research/
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
1️⃣ "یا احمد وَجَبَت مَحَبَّتِي لِلمُتَحَابِّين فِيَّ.." ❤️خدا.. آره خدا... همون که صاحب همه ی عوالمه برای تو...آره برای خود خودت ، یه فرمول ساده فرستاده، که ؛ چیکار کنی، که خودش و همه، عاشقت باشن!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت 2️⃣ آدمای بزرگ ، عاشقی رو خوب بلدند! ❤️عشق یعنی؛ تو برا معشوقت ،هر چی داری بریزی وسط میدون! می تونی به عشق خدا؛ آدمایِ دستسازِش رو غرق محبت کنی یا نه؟
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت 3️⃣ بعضیا از پولشون لذت می برند بعضیا از بچه هاشون بعضا از زیبایی شون اما آدمای بزرگ...💚
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت 4️⃣ ❤️قدرتمندترین انسانها، عاشق ترین آنانند... عشق، به روح ، قدرت میده. و روح، بر بدن سلطه داره... عاشقی رو یاد بگیر... تا بر خودت و قلب دیگران ، سلطنت کنی.🌹