هدایت شده از این عمّار
-نقش مهم حجاب
-پیامد های منفی بد حجابی
-نقش دشمن در گسترش فساد👆👆
#ضرورت_برخورد _با_هنجار_شکنان
✍🏻علی اکبر صیدی
هدایت شده از این عمّار
ماشاءالله! حزب الله!🌹
اصلا رفراندوم و اینارو ولش کنید!
هر وقت براندازا تونستن ۶ صبح یک صدم این جمعیت رو هم از زیر لحاف بکشن بیرون ما کل مملکت رو بهشون واگذار میکنیم 😃
هدایت شده از سلام علیکم
24.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم درگیری و سنگ پراکنی زنان بی حجاب و همراهانشون به اتوبوس زائرین حاج قاسم در باغ شازده کرمان که منجر به فوت یکی از زائرین شد.
اقایون مماشات در برخورد با این اراذل و بی حجابان تا کی؟؟ یقینا شما بیشترین نقش را در وقیح شدن این هرزه گان دارید.
هدایت شده از این عمّار
🔕#شش_گام (مرحله) شیطانی برای #گمراهی انسان از ازبان قرآن کریم:
✅با استناد به آیات قرآن کریم، شیطان (انسی یا جنی) برای گمراه کردن انسان، به ترتیب و به تدریج، 6 مرحله را طی می کند. امروزه در #جنگ_نرم، نیز دشمن، #اینگونه عمل می کند👇:
1️⃣القاء:
قدمِ اولِ شیطان، انداختن (القاء ِ) گناه، از راه دور، به انسان است (حج/52)
2️⃣تماس (مسّ و برخورد):
درگام دوم، شیطان سعی می کند که تماس و رابطه مستقیم (تنگاتنگ) داشته باشد (اعراف/201).
3️⃣ورد به ققلب (وسوسه و پنهان کاری):
در این مرحله، شیطان، با صدای آرام، (خیلی پنهانی) انسان را به سوی گناه فرا خوانده به قلب (فکر) او نفوذ می یابد، به تعبیر قرآن، وسوسه می کند (ناس/5؛ اعراف/20؛ طه/120).
4️⃣-دوست شدن (همراهِ همیشگی) با انسان:
در مرحله چهارم، شیطان، با انسان دوست (همراهِ همیشگی) می شود. (زخرف/36؛ نساء/38؛ ق/27).
5️⃣همگروهی با شیطان: در گام پنجم، پاره ای از انسان ها که از یاد خدا غافل می شوند، عضوِحزب (گروه) شیطان می گردند (مجادله/19 ، فاطر 6 )
6️⃣تسلط شیطان:
در گام نهایی، شیطان، بر اعضای حزب خودش كه او را به سرپرستى خود برگزيدهاند؛ تسلط داشته آنها را به انواع گناه، مبتلا می سازد (فاطر/6 و...)
❌لذا قرآن کریم دستور می دهد از گام های شیطان پیروی نکنید زیرا او شما را به منکر (انواع گناه) وادار می کند؛لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّيْطانِ وَ مَنْ يَتَّبِعْ خُطُواتِ الشَّيْطانِ فَإِنَّهُ يَأْمُرُ بِالْفَحْشاءِ وَ الْمُنْكَر (نور/22).
🔻نمونه بارز این مراحل شیطانی (#جنگ_نرم) در طول نظام جمهوری اسلامی کاملا نمایان است. مانند #حجاب، به گونه ای که امروزه برخی با عبور از چادر و مانتو به برهنگی حیوانی-شیطانی تن می دهند تا جامعه را به فساد بکشانند.
✅اما نمی فهمند که خدای متعال، این نظام الهی، را یاری میکندَ كانَ حَقًّا عَلَيْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنين(روم/47).
✍🏻علی اکبرصیدی
هدایت شده از معیار
🇮🇷
🖼 جوان ترین و پیرترین استان های کشور کدامند؟!
🍃🌹🍃
❌ زنگ خطر جدی ....
#بحران_جمعیت
🆔 http://eitaa.com/meyarpb
🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
با عرض سلام
متاسفانه صفحه رسمی حضرت آقا در ایرانی ترین سکوی مجازی، از صفحه بعضی سلبریتیهای مجازی، دنبال کننده کمتری دارد.
نشر معروف کنید و این صفحه را به همه معرفی نمایید و برای حضرت آقا ولو سیاهی لشکر هم که شده، یارگیری کنید.
در فصولی که به راحتی به رهبری تهمت میزنند، اهانت میکنند و وقیحانه حرمت نائب الحجه را میشکنند، ما مرده باشیم که بگذاریم اهانت کننده ها نفس راحتی بکشند.
یک یا علی بگیم و این صفحه را تا آخرین توان تکثیر و تبلیغ کنیم تا ان شاء الله عدد دنبال کننده های این کانال را تا قبل از 14 خرداد بتوانیم به یک میلیون برسانیم.
ولله، اعتقادا عرض میکنیم همین نشر معروف از مصادیق #جهاد_تبیین است.
از قافله خیر عقب نمانید.
https://eitaa.com/khamenei_ir
هدایت شده از این عمّار
حجاب طبق گزاره های یاد شده واجب و لازم است.
پس لطفا همه این موارد را با دقت بخوانیم و نشر دهیم.
هدایت شده از این عمّار
عکس نوشت:
چند نمونه از #سازه_های_امید به آینده روشن نظام جمهوری اسلامی ایران 👆
✍🏻علی اکبر صیدی
هدایت شده از این عمّار
هدایت شده از این عمّار
عکس نوشت:
جایگاه و اهمیت فرزند و تولید نسل در کلام پیامبر گرامی اسلام(ص)
✍🏻علی اکبر صیدی
هدایت شده از این عمّار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نمونه ای از جنایت داعش و قتل عام جوانان شیعه در عراق👆😭😭
✅قدر دان امنیت و تامین کنندگان آن ،هستیم. از جمله شهید سردار سلیمانی ها و...👏
قابل توجه همه ایرانی ها، مخصوصا برخی از نا آگاهان❗️ 🙈
تعامل و تقابل در روابط بینالملل از منظر قرآن کریم، با تأکید بر «تعاند دائمیِ» استکبار (آمریکا) با اسلام و انقلاب اسلامی ایران.pdf
784.1K
تعامل و تقابل در روابط بینالملل از منظر قرآن کریم، با تأکید بر «تعاند دائمیِ» استکبار (آمریکا) با اسلام و انقلاب اسلامی ایران
علیاکبر صیدی
چکیده.
امروزه، تضاد گفتمانهای سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بین دو جریان سیاسی اصلاحطلب و اصولگرا، پیامدهای منفی به دنبال داشته، نپذیرفتنِ وجودِ دشمن دائمی، مانندِ آمریکا، از سوی جریانِ غیرانقلابی، باعثِ غفلت از دشمن شده و برای جمهوری ایران، آسیب جدی بشمار میرود (مسئله). تحقیق حاضر، برای تبیین تقابل و تعامل، بین کشور اسلامی با غیرمسلمان در روابط بینالملل از منظر قرآن کریم با تأکید بر «عناد دائمیِ» استکبار با اسلام و انقلاب اسلامی ایران، به روش توصیفی- تحلیلی و اسنادی انجامشده، (روش) به پرسشهای ذیل پاسخ داده است: نگاه قرآن به تعامل و تقابل در روابط بینالملل بین کشور اسلامی با غیرمسلمان چگونه است؟ آیا از منظر قرآن بین استکبار با اسلام عناد دائمی وجود دارد؟ (سؤالات پژوهشی). قرآن کریم، در روابط بینالملل، تعاملِ مطلق با مستکبرین را مطرود میشمارد. رویکردِ این کتاب مقدس در سیاست خارجی مبتنی بر مقابلهبهمثل است. از سوی دیگر، خداوند متعال، دشمنیِ دائمی استکبار (مثل آمریکا)با اسلام و مسلمین را یادآوری کرده جریان الهی را برای مقابله با مستکبرین فرامیخواند (نتیجه). بنابراین، در سیاست خارجیِ جمهوری. اسلامی ایران، باید به رهنمودهای قرآنی توجه شود، چراکه غفلت از آن، خسارتهای فراوانی به کشور تحمیل میکند که نمونههای آن در حاکمیت جریان لیبرال (اصلاحطلبان) قابلمشاهده است، مثل برجامِ نافرجام و غیره (یافته).
کلید واژگان: تعامل، تقابل، روابط بینالملل، استکبار، قرآن.
هدایت شده از یوسف خان محمدی
noormags-امنیت_صلح_مدار_از_دیدگاه_قرآن-1755845.pdf
726.1K
Emailing noormags-امنیت_صلح_مدار_از_دیدگاه_قرآن-1755845.pdf
در قرآن اصالت صلح با دشمن نداریم.
اصالت صلح بین مومنین است.
در طول تاریخ ،ازجمله عصر نبوی، دشمن اکثرمعاهدات را شکسته و یک طرفه نقض کرده است.
بنده در کتاب جنگ نرم از نگاه قرآن صص143-161به آن شاره کرده ام👇
نگاهی به آیه 61 سوره انفال،
* وَ إِن جَنَحُواْ لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لهََا
آیات50تا 71 این سوره یک سیاق است.
1-نخست به عهد شکنی مستمر کفار می پردارزد:
الَّذِينَ عَاهَدتَّ مِنهُْمْ ثمَُّ يَنقُضُونَ عَهْدَهُمْ فىِ كُلِّ مَرَّةٍ وَ هُمْ لَا يَتَّقُونَ(56)
2-در آیه بعد دستور می دهد با آنان بشدت برخودر نظامی سخت کنید
فَإِمَّا تَثْقَفَنهَّمْ فىِ الْحَرْبِ فَشَرِّدْ بِهِم مَّنْ خَلْفَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَذَّكَّرُونَ(57)
3-در آیه بعد دستور می دهد که شما هم پیمان نامه را بسوی دشمن پرت کنید
وَ إِمَّا تخََافَنَّ مِن قَوْمٍ خِيَانَةً فَانبِذْ إِلَيْهِمْ عَلىَ سَوَاءٍ إِنَّ اللَّهَ لَا يحُِبُّ الخَْائنِينَ(58)
4- دستور می دهد که بنیان های نظامی و ... را چنان تقویت کنید که دشمن را وحشت اندازید
وَ أَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَ مِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَ عَدُوَّكُمْ(60)
بعد از این مراحل و مقاومت در برابر دشمن, اگر روزی دشمن در حالت ضعف درخواست صلح کرد؛ بپذیرید.
* وَ إِن جَنَحُواْ لِلسَّلْمِ فَاجْنَحْ لهََا وَ تَوَكلَْ عَلىَ اللَّهِ إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ(61)
اما هوشیار باشید که در پشت این در خواست صلح، بسا نیرنگی نهفته باشد
وَ إِن يُرِيدُواْ أَن يخَْدَعُوكَ فَإِنَّ حَسْبَكَ اللَّهُ (62)
تدوین: علی اکبر صیدی
هدایت شده از حامی ولایت
فراز هایی از خطبه امام #حسن(ع) قبل از #صلح _تحمیلی خطاب به یاران سست عنصر
1️⃣گام نخست دعوت به مبارزه و مقابله با دشمن
أَمَا وَ اللَّهِ مَا ثَنَانَا عَنْ #قِتَالِ أَهْلِ الشَّامِ ذِلَّةٌ وَ لَا قِلَّةٌ وَ لَكِنْ كُنَّا نُقَاتِلُهُمْ بِالسَّلَامَةِ وَ الصَّبْرِ فَشِيبَتِ السَّلَامَةُ بِالْعَدَاوَةِ وَ الصَّبْرُ بِالْجَزَعِ آرى والله ذلت و كمى قدرت ما را از جنگيدن با اهل شام باز نداشت، ولى ما به وسيله سلامت و صبورى با ايشان قتال مينمایيم و سلامت با عداوت و صبورى با جزع و فزع آميخته و مشتبه شد.
2️⃣تصریح به خطای یاران
وَ كُنْتُمْ تَتَوَجَّهُونَ مَعَنَاكُنْتُمْ لَنَا وَ قَدْ صِرْتُمُ الْيَوْمَ عَلَيْنَا ثُمَّ أَصْبَحْتُمْ تَعُدُّونَ قَتِيلَيْنِ قَتِيلًا بِصِفِّينَ تَبْكُونَ عَلَيْهِ وَ قَتِيلًا بِالنَّهْرَوَانِ تَطْلُبُونَ بِثَارِهِ فَأَمَّا الْبَاكِي فَخَاذِلٌ وَ أَمَّا الطَّالِبُ فَثَائِرٌ
شما در حالى متوجه ما بوديد كه دين شما بر دنياى شما مقدم بود، ولى اكنون در حالى هستيد كه دنياى شما بر دين شما مقدم شده است ما با شما بوديم و شما با ما بوديد، ولى امروز شما عليه ما قيام نموده ايد.
3️⃣صلح پیشنهادی معاویه خار چشم و ذلت و خواری
إِنَّ مُعَاوِيَةَ قَدْ دَعَا إِلَى أَمْرٍ #لَيْسَ_فِيهِ_عِزٌّ وَ لَا نَصَفَةٌ فَإِنْ أَرَدْتُمُ الْحَيَاةَ قَبِلْنَاهُ مِنْهُ وَ #أَغْضَضَنْا_عَلَى الْقَذَى وَ إِنْ أَرَدْتُمُ الْمَوْتَ بَذَلْنَاهُ فِي ذَاتِ اللَّهِ وَ حَاكَمْنَاهُ إِلَى اللَّهِ فَنَادَى الْقَوْمُ بِأَجْمَعِهِمْ بَلِ الْبَقِيَّةَ وَ الْحَيَاةَ
. معاويه مردم را براى امرى دعوت كرد كه عزت و عدالتى در آن نيست. اگر شما اراده زندگى داريد، ما آن را از او ميپذيريم و با ذلت زندگى ميكنيم و اگر اراده موت را داريد ما آن را در ذات خدا بذل ميكنيم و نزد خدا با وى محاكمه مينمایيم. آن گروه عموماً در جواب آن حضرت گفتند: ما بقاء و زندگى را خواهانيم.
أعلام الدين في صفات المؤمنين، ص: 293
🔴لذا صلحِ_تحمیلی به امام حسن(ع) به دلیل #نداشتن#یار و یاورِ بابصیرت است.😭
نه تشخیص و مصلحت اندیشی امام
تدوین : علی اکبر صیدی
هدایت شده از حامی ولایت
همان گونه که امثال حکمیت و... بر امام علی (ع) تحمیل شد. و خود امام ع با چنین صلح هایی مخالف بود
لذا جملات و تعابیر امام علی ع خطاب به یاران سست عنصر و دنیا طلب، جای تعقل دارد
يَا أَشْبَاهَ الرِّجَالِ وَ لَا رِجَالَ، حُلُومُ الْأَطْفَالِ وَ عُقُولُ رَبَّاتِ الْحِجَالِ، لَوَدِدْتُ أَنِّي لَمْ أَرَكُمْ وَ لَمْ أَعْرِفْكُمْ مَعْرِفَةً وَ اللَّهِ جَرَّتْ نَدَماً وَ أَعْقَبَتْ سَدَماً. قَاتَلَكُمُ اللَّهُ لَقَدْ مَلَأْتُمْ قَلْبِي قَيْحاً وَ شَحَنْتُمْ صَدْرِي غَيْظاً وَ جَرَّعْتُمُونِي نُغَبَ التَّهْمَامِ أَنْفَاساً وَ أَفْسَدْتُمْ عَلَيَّ رَأْيِي بِالْعِصْيَانِ وَ الْخِذْلَانِ، حَتَّى لَقَدْ قَالَتْ قُرَيْشٌ إِنَّ ابْنَ أَبِي طَالِبٍ رَجُلٌ شُجَاعٌ وَ لَكِنْ لَا عِلْمَ لَهُ بِالْحَرْبِ. لِلَّهِ أَبُوهُمْ! وَ هَلْ أَحَدٌ مِنْهُمْ أَشَدُّ لَهَا مِرَاساً وَ أَقْدَمُ فِيهَا مَقَاماً مِنِّي؟ لَقَدْ نَهَضْتُ فِيهَا وَ مَا بَلَغْتُ الْعِشْرِينَ وَ هَا أَنَا ذَا قَدْ ذَرَّفْتُ عَلَى السِّتِّينَ؛ وَ لَكِنْ لَا رَأْيَ لِمَنْ لَا يُطَاع.
(خطبه 27 نهج البلاغه)
اى به صورت مردان عارى از مردانگى، با عقل كودكان و خرد زنان به حجله آرميده، كاش نه شما را ديده بودم و نه مى شناختمتان. اين آشنايى براى من، به خدا سوگند، جز پشيمانى و اندوه هيچ ثمره اى نداشت.
مرگ بر شما باد، كه دلم را مالامال خون گردانيديد و سينه ام را از خشم آكنده ساختيد و جام زندگيم را از شرنگ غم لبريز كرديد و با نافرمانيهاى خود انديشه ام را تباه ساختيد. تا آنجا كه قريش گفتند: پسر ابو طالب مردى دلير است ولى از آيين لشكركشى و فنون نبرد آگاه نيست. خدا پدرشان را بيامرزد. آيا در ميان رزم آوران، رزمديده تر از من مى شناسند، يا كسى را كه پيش از من قدم به ميدان جنگ نهاده باشد. وقتى كه من به آوردگاه مى رفتم، هنوز به بيست سالگى نرسيده بودم و حال آنكه، اكنون از شصت سالگى برگذشته ام. آرى، كسى را كه از او فرمان نمى برند چه رأى و انديشه اى تواند بود!