eitaa logo
دانشکده علوم قرآنی قم
1.1هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
530 ویدیو
443 فایل
👈 کانال اطلاع رسانی دانشکده‌ علوم قرآنی قم 👉 ارتباط با مسئول روابط عمومی دانشکده: @mahdavi038
مشاهده در ایتا
دانلود
💢درروش خلاق تدریس امروز که یادگیری ویاددهی نام گرفته است بدین ترتیب فرد بدون آن که از تعلیم گرفتن باز ایستد، از صورت مفعول خارج و به فاعل مبدل می شود . دیگر پذیرنده صرف مطالب نیست، بلکه خود در فرآیند یادگیری، به صورت فعال، دخل و تصرف می کند و بر شیوه یادگرفتن خود، استیلا می یابد. چنین چشم اندازی، ضرورت اجتناب ناپذیر عصر فعلی است. @mqurani ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌
دانشمندان معتقدند که هر بار که یک فکر جدید به ذهن انسان خطور می کند یا تصمیم می گیرد یا به دنبال حل مسئله است، یک پیوند عصبی جدید در مغز ایجاد می شود . کودکان را در معرض تصمیم گیری قرار دهید. @mqurani
✅مردی که در زمان کشف حجاب به مکانی بد آب و هوا و دورافتاده رفت تا همسرش حفظ شود.... @mqurani
10.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙🌸 💠 موضوع : عید قربان ✅ بسیار عالی حتما ببینید به دیگران هم ارسال کنید🙏👌 @mqurani
خوش غیرت.mp3
4.11M
بشنو ز من ترانه غیرت فزای را گر مردی ای سپند، نگه دار جای را! سختی پذیر باش گر اهل سعادتی کز استخوان گزیر نباشد همای را 🌹امام صادق علیه السلام: إِنَّ اللَّهَ تَبَارَكَ وَ تَعَالَى غَيُورٌ يُحِبُّ كُلَّ غَيُورٍ وَ لِغَيْرَتِهِ حَرَّم‏ الْفَوَاحِشَ ظَاهِرَهَا وَ بَاطِنَهَا همانا خداوند تبارک و تعالی با غيرت است و مردان غيور را دوست دارد و از همين رو، زشتى ها را چه آشكار و چه پنهان حرام كرده است. كافى(ط-الاسلامیه) ج5، ص 535 و 536 ، ح1 شاعر: صائب تبریزی @mqurani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
انس هر روز با کلام محبوب حقیقی؛ به نیت توفیق عمل و تعجیل در فرج امام مهربانی ها مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه صفحه 283 قرآن @mqurani
🌹امام على عليه السلام: با عقل ها، قله های دانش فتح می شود بِالعُقولِ تُنالُ ذُروَةُ العُلومِ غررالحكم، حدیث 4275 @mqurani
💢افضل الاعمال شیعیان 🔻امام جواد سلام الله علیه فرمود: اَفضَلُ اعمالِ شيعتنا انتظارُ الفَرَج مَن عَرَف هذ الامرَ فقد فُرِّج عَنه بانتظاره برترين عمل شيعيان ما انتظار فرج است. هر كس اين امر را بداند و آن را بشناسد، با همين انتظار در كارش گشايش و فرج مى‌شود. 📚 بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۱۰ @mqurani