eitaa logo
خبرفوری سراسری
139 دنبال‌کننده
81.8هزار عکس
56.2هزار ویدیو
764 فایل
خبرفوری سراسری بی طرف ترین کانال خبری در ایتا آخرین خبرها همه خبرهاب داغ #سیاسی #فرهنگی#دفاعی #ورزشی #جنگی #اقتصادی شبانروز دراین کانال خبری منتشرمیشود مارا تبلیغ کنید #خبرفوری #اخبارفوری #شهیدسیدابراهیم_رئیسی مارا تبلیغ کنید https://eitaa.com/raaesi
مشاهده در ایتا
دانلود
✡ نقش روچیلدها در اشغال فلسطین (١) 🌐 حوادث سال ١٩١۶: 1⃣ اواسط جنگ جهانی اول است. آلمان با حمایت مالی بیش‌تر از سوی نسبت به فرانسه، ایتالیا و انگلستان، در حال پیروزی در جنگ است. 2⃣ این حمایت گسترده‌تر فقط به این خاطر است که روچیلدها تمایلی به پشتیبانی از تزار روسیه ندارند و البته روسیه در همان جبههٔ فرانسه، ایتالیا و انگلستان است؛ کمی بعد حادثه‌ای مهم اتفاق می‌افتد. 3⃣ در ١٢دسامبر، آلمان گرچه در حال پیروزی در جنگ است و حتی پای یک سرباز خارجی به خاک این کشور باز نشده، بدون شرط دریافت غرامت، به انگلستان اعلام آتش‌بس می‌دهد. 4⃣ روچیلدها مشتاق هستند تا مطمئن شوند انگلستان این آتش‌بس را قبول نمی‌کند؛ چرا که آنان در ارتباط با علتِ به‌راه انداختنِ این جنگ هیچ برگ برنده‌ای در دست ندارند. 5⃣ عامل روچیلدها یعنی قاضی هیئتی صهیونیستی را از آمریکا به انگلستان اعزام می‌کند تا به آنان وعده دهد آمریکا به طرفداری از انگلستان وارد جنگ خواهد شد؛ به شرط آن‌که انگلستان موافقت کند سرزمین را به روچیلدها واگذار کند. 6⃣ روچیلدها به‌منظور محافظت از منافع عظیم تجاری‌شان در شرق، نیازمند سرزمینی مثل فلسطین بودند. 7⃣ آنان همچنین تمایل داشتند تا کشور خود را همراه با نیروی نظامی مستقل در آن سرزمین بر پا نمایند تا از آن نیروی نظامی به‌عنوان نیروی متجاوز در برابر هر کشوری که منافعشان را به خطر می‌اندازد استفاده کنند. 8⃣ کمی بعد، انگلستان معامله در ازای فلسطین را می‌پذیرد و صیهونیست‌ها در لندن با همتایان خود در آمریکا تماس می‌گیرند و این خبر را به آنان اطلاع می‌دهند. 9⃣ ناگهان تمام روزنامه‌های اصلی آمریکا که تا آن زمان به طرفداری از آلمان مطلب می‌نوشتند، در چرخشی ١٨٠ درجه، تبلیغاتی را به‌راه انداختند تا افکار عمومی را بر ضد آلمان‌ها تحریک نمایند؛ تبلیغاتی مثل این که: «سربازان آلمانی در حال کشتار پرستاران صلیب سرخ هستند» و «سربازان آلمانی دستان کودکان را قطع می‌کنند»! 📚 منبع: كتاب صهیونیسم در مسیر سلطه، نوشته: اندرو کارینگتن هیچکاک ✅منبع:اندیشکده مطالعات یهود
✡️ نقد فیلم تل‌ماسه (٢) 💥 «منجی موعود» به روایت گوساله‌پرستان نوین! 1️⃣ در فیلم، «پائول» به‌عنوان کسی که آینده است، تحت‌الحمایه خود جسیکا است که خود او نیز تحت‌الحمایه خواهران (سازمان در امپراتوری) قرار دارد. 2️⃣ پائول در «رؤیاهای صادقه»اش توسط دختری از بادیه‌نشینان موسوم به «فِرِمن» هدایت می‌شود. حتی معروف مسیحیت (پدر، پسر، روح القدس) در فیلم، تبدیل به (مادر، پسر، لسان‌الغیب) می‌شود. 3️⃣ بنی‌جزریت هم یک نهاد کاملاً است که هیچ مردی حق عضویت در آن را ندارد. طبق داستان، قرار بود طبق تعلیمات بنی‌جزریت، جسیکا یک دختر به دنیا بیاورد که در آینده تبدیل به مد نظر بنی‌جزریت شود، لیکن جسیکا به عشق شوهرش، پسری به دنیا می‌آورد. 4️⃣ قوم موسوم به «فِرِمِن» در نوول و فیلم ، به‌شدت به اعراب بادیه‌نشین شباهت دارند و به‌خاطر زیست در شرایط صعب بیابان، خشن و زمخت و بیگانه با تمدن هستند. آن‌ها پرستندگان کِرم‌ عظیم‌الجثه‌ای به‌نام [شیءالخلود (شیء جاودانه)] هستند که سلطان واقعی سیارهٔ «آراکیس» است. ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡️ نقد فیلم تل‌ماسه (١) 💥 «منجی موعود» به روایت گوساله‌پرستان نوین! 1️⃣ بالاخره بعد از چند ماه تبلیغات مستمر دربارهٔ حماسهٔ علمی-تخیلی ، فیلم (Dune) اکران شد و توجهات بسیاری هم از سوی تماشاگران و هم نویسندگان سینمایی دریافت کرد. 2️⃣ دومین اقتباس سینمایی از رمان معروف «تل‌ماسه» اثر ، همان‌طور که از بودجه و لجیستیکی که صرف ساخت آن شد و طبق انتظار از سوابق کاری دنیس ویلنوو، از لحاظ سینمایی چشمگیر از کار درآمده و به لحاظ محتوایی هم بسیار جذاب است. 3️⃣ «تل‌ماسه» فیلم مهمی است و به‌طور خاص برای ایرانی‌ها به‌عنوان قطب ، بسیار قابل توجه است. این مسأله، البته ربطی به برخی تفاسیر ساده‌دلانهٔ داخلی ندارد که اثر ویلنوو را فیلمی در تقدیس مفهوم و با نمادها و دلالت‌های دینی پنداشته‌اند! 4️⃣ «تل‌ماسه» مهم است چون یکی از استراتژیک‌ترین آثار سینمایی یا «مسیحاستیز» (آنتی‌کرایست) دو دههٔ اخیر است و البته رندانه و هوشمندانه نعل وارونه می‌زند و خود را «منجی‌گرایانه» و در جبههٔ «حق» می‌نمایاند! ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter
✡️ نقد فیلم تل‌ماسه (٣) 💥 «منجی موعود» به روایت گوساله‌پرستان نوین! 1️⃣ بازیگر نقش منجی، از طرف مادر است. در داستان فیلم هم او بیش از پدر، به وابسته است و توسط مادر تربیت می‌شود. در ، بر اساس وراثت خون یهودی از مادر اصل است. 2️⃣ خاندان آتریدیس به حکم «امپراتور» به سیاره‌ای سراسر بیابانی و لم‌یزرع منتقل می‌شود. یکی از مهم‌ترین اسطوره‌های دینی ، سرگردانی در بیابان (وادی تیه) به امر «یَهُوَه» است. 3️⃣ خط الحادی فیلم دنی ویلنوو دقیقاً همین‌جا عیان می‌شود. طبق روایت ، و تأیید قرآن کریم، خداوند به‌خاطر نافرمانی‌ها و بهانه‌گیری‌های مستمر ، ورود به را تا ۴٠سال بر آنان ممنوع می‌کند و سرگردانی آن‌ها در بیابان آغاز می‌شود. 4️⃣ در روایت الحادی فیلم ، امپراتور، خاندان آتریدیس را به حکمرانی «آراکیس» (که بیابانی بی آب و علف و سوزان است) مأمور می‌کند و خیلی زود درمی‌یابیم که این در واقع تنبیهی از جانب امپراتور بوده است. 5️⃣ یکی از بزرگ‌ترین گناهان بنی‌اسرائیل که خشم الهی را برانگیخت، گرد آمدن این قوم در غیاب موسی (ع) حول و پرستش آن بود. این‌جاست که تصویر «گاو» روی قبر بزرگ خاندان آتریدیس و تأکید بر سر گاو که در بالاترین ارتفاع در مقر حکمرانی لتو آتریدیس نصب شده و همچنین مجسمهٔ گاو خشمگین متعلق به پائول، معنا پیدا می‌کند. ✍️ نویسنده: سهیل صفاری ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 👉 @jscenter