خداوندِ من به من
عشق را بخشيده است _كه بعد از خدا از همه چيز عظيم تر است_
توان پرواز روح را بخشيده است
آرامش دل نشين شب ها را بخشيده است
و غزل را.
خدایِ من به من
دل را بخشيده است
و رحمت را
و خنده از اعماق را
و گريه تصفيه كننده روح را
و آواز را
و تولد را.
#سه_دیدار
#نادر_ابراهیمی
#خواندَنی
@raaheaseman | ☁️
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کجا پیدا کنم دیگر
شراب از این طهوراتر؟
بهشت اینجاست
اینجایی که دارم چای مینوشم.
#امام_رضا جان علیه السلام
@raaheaseman | ☁️
Khamenei.ir4_5783138958296747686.mp3
زمان:
حجم:
13.9M
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج | زیارت آلیاسین به همراه بیانات حضرت آقا.
@raaheaseman | ☁️
voice_msg_-7753820806817320872.opus
زمان:
حجم:
144.1K
" گل همیشه بَهارم
خدا کند که بیایی "
#هوای_حَرم💛
@raaheaseman | ☁️
چنان با شوق از همسرش میگوید که دلم نمی خواهد کلامش را قطع کنم دلتنگی اش را با تمام وجودم لمس میکنم.
جرئت ندارم سراغ وَسام ش را از چشمهای منتظرش بگیرم.....
به همین دلیل به یکی از عکسهای خانوادگیشان اشاره میکنم و جمله بی ربطی را تحویل سلما میدهم.
خانواده زیبایی هستین تو و وسام کنار هم و سید علی کوچیک تو بغل تون، اشک حلقه زده در چشمهایش به گلوله ریزی تبدیل میشود و از گوشه چشم چپش پایین میافتد.
پلک محکمی میزند و حلقههای اشک دوباره در چشمهایش ظاهر میشوند.
حالا سرعت پایین آمدن گلولههای ریز از دو چشمش بیشتر شده است و من منتظرم تا سرنوشت و سام را از زبانش بشنوم.
دستش را روی عکس سید علی میگذارد میبینی چقدر شبیه پدرشه؟
حیف که دیگه نمیتونیم از این عکسا با هم بگیریم.
نگاهم به صورتش خیره مانده بغض در گلویم را لقمه میکنم تا اشکهایش به من سرایت نکند.
خیلی آرام و زیر لب سؤال تک کلمه ای ام را که جوابش را میدانم از او میپرسم.
چرا؟
چون خونه ش دیگه روی زمین نیست.... اشکهایش را قورت میدهد لبخند میزند و دستش را سمت چپ قفسه سینهاش آرام میکوبد.
الآن فقط اینجا میتونم پیداش کنم.
دست دیگرش را روی سینه من میگذارد
درست مثل خودت فقط اینجا.
جای دستش میسوزد؛ سوزشی که عمقش از عرض سینه ام بیشتر میشود
و نمیدانم تا کجا ادامه دارد، شاید به اندازه فاصله بعد مکانی ام با داریوش.
#لا_به_لای_درختان_بلوط
#شهید_داریوش_رضایی_نژاد
#خواندَنی
@raaheaseman | ☁️
🇮🇷🇱🇧
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«هم دلتنگم و هم حس میکنم کنارمی.
نشدی خزون من، که هنوزم بهارمی...»
اینها کلمات آغازین سرودی بود که تکخوان گروه با حس و حالی که میبینید در حسینیه امام خمینی خواند.....
🎥 سرودخوانی فرزندان #شهدا در دیدار با حضرت آقا.
@raaheaseman | ☁️
زیارت امین الله.m4a
حجم:
7.6M
“یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا…”
امام باقر(علیه السلام) در تفسیر این آیه می فرمایند: #رابطوا یعنی با امامتان (که انتظارش را میکشید) رابطه داشته باشید.
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
@raaheaseman | ☁️
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#شب_زیارتی اباعبداللهالحسین علیهالسلام 🕊
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ
وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ
وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن
#امام_حسین علیهالسلام
@raaheaseman | ☁️
از روز عرفه برای نزدیک شدن دلهایتان[❤️] به خدای متعال هر چه بیشتر استفاده کنید.
حضرت آقا
@raaheaseman | ☁️
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دِل تَنگت
شُدم.....
یِه عالَمه
@raaheaseman | ☁️