لغه امام رضا علیه سلام 💛
دیشب استاد گفتند که که هرجا شد
در حد یکی دو جمله
صحبت کنین....
اصلا میرید حرم
سلام کنین....
+ سلام علیکم
+ س ر د ا ب امام رضا علیه السلام
_ أين؟
+ سردآب امام رضا علیه السلام
یک لحظه در پاسخ در میمانم!
سوالی میپرسه که جوابش رو به فارسی هم درست نمیدونم چی بدم.
قبلتر ها شنیدم، میدونم مسیرشر کجاست. اما برای عموم هم امکان تشرف وجود داره.
خانم عراقی [ شبیه همه مادربزرگ هاست، مهربون و دوست داشتنی ]
دوباره میپرسه.
+ سردآب امام رضا علیه السلام ؟؟
بی فایده است، دست و پا شکسته میگم سردآب نمیتونید برید خانم
_ ممنوع لزیاره
بیا بجاش بریم
دارالحجه
نزدیکترین مکان هست به مضجع شریف علی بن موسی الرضا علیه آلاف تحیه و اثنا
+أين؟
_مستقیم
بعدَ....
بیخیال آدرس دادن به عربی میشم، بیا باهم بریم، چند قدم که بیشتر نیست....
_اتفضلي
موقع نماز ظهر میرسیم
در بست است!
[ خانم ها بفرمایید رواق حضرت معصومه سلام الله علیها، نماز ]
+بعد الصلاة ظهر یفتح هذا الباب....
با دست نشان ش میدهم.
زیاره اقرب المکان الی مضجع شریف
باز تکرار میکنم
_ سرداب، ممنوع!
_فی امان الله
دست ش رو به آرومی و چند بار روی سرش میذاره....
+ تشکر... تشکر
#امام_رضا جان علیه السلام
@raaheaseman | ☁️
مثل نهنگ نفس تازه می کنم.
هنوز تموم ش نکردم.
کم کم میخونم، شاید به خطر طعم گس ش و تلخی اول کتاب باشه....
نمیدونم.
اما اگه فقط اسم و طرح جلد ش واستون جذاب هست، باید بگم تا اینجا، علاوه بر خرمالو، شبیه شکلات تلخ ۸۴٪ میمونه.
حتی اگه تلخ باشه، شیرینی هم داره.
به خاطر شیرینی هاش؛
دوست دارم پایان ش اصلا دیگه تلخ نباشه.
@raaheaseman | ☁️
وَ لَا تَجْعَلُوا فِی أَنْفُسِکُمْ إِلَّا خَیْراً 🌱
#امام_رضا جان علیه السلام
#آیه_جان 💛
@raaheaseman | ☁️
رهِ آسمان ☁️
مثل نهنگ نفس تازه می کنم. هنوز تموم ش نکردم. کم کم میخونم، شاید به خطر طعم گس ش و تلخی اول کتاب باش
" الامام اب الرئوف " 💛
شیرین تمام شد.
نسیم هوای مشهد هرجا که باشه، مگه میشه تلخی باقی بمونه.
مثل بارون شست و رفت.....
نکته:
شاید فکر کنیم مخاطب این کتاب در درجه اول خانم های متأهل هستند، اما خوندنش برای همه ما، هیچ وقت دیر یا زود نیست.
پس اگه تا حالا سراغش نرفتید، با خیال راحت شروع کنین به خوندنش، حتی اگه اولش کند پیشرفتید، تلخ بود یا هرچی ادامه بدید.
در لیست ۱۰۰ کتاب پیشنهادی ۱۴۰۲
از الان میذارمش.
#مثل_نهنگ_نفس_تازه_میکنم
#خواندَنی
@raaheaseman | ☁️ 🐳
برگشتم به تنظیمات کارخانه و دانشجویی
بعد از یکسال و .....
#پایان_نامه📗
#کتابخانه_حرم 💛
@raaheaseman | ☁️
زمان:
حجم:
2.4M
من شرم میکنم که بیایم در این حرم
تو میزنی مرا ز کرامت صدا، رضا
#امام_رضا جان علیه السلام
#هوای_حَرم💛
@raaheaseman | ☁️
سید رضا نریمانی643497456b16f189491cdb45_3928099805547520349.mp3
زمان:
حجم:
3.7M
.
دل تنگت هَستیم
#حسین_جان عليه السلام ❤️
@raaheaseman | ☁️
رهِ آسمان ☁️
وَ لَا تَجْعَلُوا فِی أَنْفُسِکُمْ إِلَّا خَیْراً 🌱 #امام_رضا جان علیه السلام #آیه_جان 💛 @raaheas
به امام رضا (علیه السلام) عرض کردم: «فدایتان شوم! من چندین سال است که از خداوند متعال درخواستی دارم و از تأخیرافتادن آن در قلبم چیزی پدیدار گشته است».
امام (علیه السلام) فرمود: «ای احمد! از شیطان بر حذر باش! نکند که راهی بهسوی تو پیدا کرده و خود را به تو عرضه کند ... به من بگو بدانم اگر به تو کلامی گفتم، آیا تو به سخن من اطمینان داری»؟ گفتم: «فدایتان شوم! اگر به کلام شما که حجّت خدا بر بندگانش هستید یقین نداشتهباشم، پس به چه کسی یقین داشتهباشم»؟
پس فرمود: «بر خداوند مطمئنتر باش که او به تو وعده داده است.
آیا خداوند متعال نفرمود: وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادی عَنِّی فَإِنِّی قَریبٌ أُجیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ
و فرمود: لَا تَقْنَطُواْ مِن رَّحْمَةِ اللهِ
و فرمود: وَ اللهُ یَعِدُکُم مَّغْفِرَةً مِّنْهُ وَ فَضْلًا پس شما باید به خداوند عزّوجلّ بیش از دیگران یقین داشتهباشید
و در وجودتان جز خیر قرار ندهید 🌱
که [در این صورت] مورد بخشش الهی قرار میگیرید.
#امام_رضا جان علیه السلام
#آیه_جان 💛
@raaheaseman | ☁️
10.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سَلام آقا
.
فقط میگم
دوسِت دارم..
#حسین_جان عليه السلام ❤️
@raaheaseman | 🌧
هدایت شده از "«مدیـ ـح»"
سید مهدی حسینی12-maddahi.865.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
.
منم
یک قطره
از بارون🌧
@maadih