eitaa logo
رادیو عَقیق ؛
342 دنبال‌کننده
84 عکس
3 ویدیو
0 فایل
به نامِ خدایِ بابا علی ؛ لحظه‌ئ آخرمان اولِ مجنونی ماست ، یَرنی لذت مرگ است ، به لبخند علی :) __ _ __ _ از حَنجرهٔ ما به نوازشِ گوش هایِ شما . پادکست ها هدیه به مولا علی ؛ ___ _ __ _ سنت حسنه فوروارد . قرار دادن پادکست بدون لینك کانال مجاز نیست !
مشاهده در ایتا
دانلود
@radio_110 .- بوی‌نان -(3).mp3
زمان: حجم: 5M
و پدر کسی‌ست که خم شد کمرش ، تا خم نشود خنده‌ی تو ! _ _ _ _ * 🖊 باقلم ِ؛ محنا . * 🎙 وَ با نوای ِروح‌نواز ِ؛ فاطمه . * 📼 وَ تدوین ِ؛ اسرا . * 📠 وَ کاور : نیا . _ _ _ _ ‹ کاری ‌از رادیو عَقیق📻
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🌷 رهبر انقلاب: ان‌شاء‌الله به زودیِ زود، خداوند احساس پیروزی را در دلهای همه‌ی مردم ایران رواج بدهد. ۱۴۰۴/۱۰/۱۹ 📥 نسخه قابل چاپ | استوری 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 پیام تجلیل رهبر انقلاب اسلامی از ملت عظیم‌الشان ایران در پی اجتماعات گسترده امروز ۲۲ دی‌ماه ✍️ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تجلیل از کار بزرگ ملّت عظیم‌الشأن ایران در اجتماعات گسترده امروز و روز تاریخی‌ای که آفریده شد، تأکید کردند: ملّت ایران، خود را و همّت و هویت خود را به رخ دشمنان کشید و این هشداری به سیاستمداران آمریکا بود که فریبکاری خود را متوقف کنند و به مزدوران خائن تکیه نکنند. 🖼 متن پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملّت ایران به این شرح‌ است: ✍️ بسم الله الرّحمن الرّحیم ✏️ ملّت عظیم‌الشأن ایران! ✏️ امروز کار بزرگی انجام دادید و روزی تاریخی آفریدید. این اجتماعات عظیم و سرشار از عزم راسخ، نقشه‌ی دشمنان خارجی را که قرار بود به دست مزدوران داخلی پیاده شود، باطل کرد. ✏️ ملّت بزرگ ایران، خود را و همّت و هویت خود را به رخ دشمنان کشید. این هشداری به سیاستمداران آمریکا بود که فریبکاری خود را متوقف کنند و به مزدوران خائن تکیه نکنند. ✏️ ملّت ایران، قوی و مقتدر است، آگاه و دشمن‌شناس است، و در همه حال در صحنه حضور دارد. ✏️ خداوند رحمت خود را بر همه‌ی شما نازل کند. ✍️ سیّدعلی خامنه‌ای ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۴ 🖥 Farsi.Khamenei.ir
"♥️📻"| . تا دقایقی دیگر وَ انتشار ِپادکست ِ' پاره‌ی‌نور ' ..
@radio_110- پاره‌ی نور -.mp3
زمان: حجم: 7.8M
تا حسین آمد در رحمت به عالم باز شد ، قصه‌ی عشق و عاشقی آغاز شد .. _ _ _ _ * 🖊 باقلم ِ؛ اسرا . * 🎙 وَ با نوای ِروح‌نواز ِ؛ صامد . * 📼 وَ تدوین ِ؛ آسیمه . * 📠 وَ کاور : نیایش . _ _ _ _ ‹ کاری ‌از رادیو عَقیق📻
"♥️📻"| . تا دقایقی دیگر وَ انتشار ِپادکست ِ' سقای‌عشق ' ..
radio_110@ .InShot_۲۰۲۶۰۱۲۴_۱۹۵۸۴۳۸۴۲_۲۰۲۶_۰۱_۲۴_۲۰_۰۱_۵۵_۳۰۰.mp3
زمان: حجم: 2.1M
میخواست تا که نشان دهد ادب را ؛ یک روز پس از برادر آمد .. _ _ _ _ * 🖊 باقلم ِ؛ فیرشته . * 🎙 وَ با نوای ِروح‌نواز ِ؛ آسیمه . * 📼 وَ تدوین ِ؛ نیایش . * 📠 وَ کاور : نیایش . _ _ _ _ ‹ کاری ‌از رادیو عَقیق📻
‌به نام عزیز ، به نام حبیب ، و به عشق بوی عاشق‌کُش آن گل که بودنش ، نوید روزهایی خیال انگیز .. و مژده ی باران می‌داد ! و قامتش آن زیبایی دلنواز ، شکوفه‌ی بهار که طراوت را خوش به تن زمین نشانده بود .. تقدیم به آنکه نرگس وارث عطر نگاه مهربانش‌ست ؛ زمین در انتظارت ، قدم‌های تو هر فصل را بی‌قرار سپری می‌کند ؛ با بهار عاشقی می‌کند ! تنش را فرش قدومت می‌کند و لباس سبزش را ، شکوفه‌های گیلاسش را ، نگاه درخشانش را آیینه‌ی ظهورت می‌کند ، که بیایی و نوای آمدنت را در گوش جهان فریاد بزند ؛ بهارها گذشت و نیامدی ! زمین ، دلتنگ و چشمانش خشکیده به راه و آسمان بی قراری‌اش را می‌بارد :) اما نرگس ، میان دل ترک برداشته‌ی زمین و شاخه های مرده‌ی درختان با عشق ایستاده‌ست و نگاهش رو به خورشید و رایحه‌اش را بی‌منت هدیه به آغوش عالم می کند .. عزیز مهربان من ؛ ای انکه نگاهت تصور دلنشین حیات است ، ای تجلی جمال خدا ، وارث عطر گل محمدی ، مظلومیت علی ، مهربانی حسن ، شجاعت حسین ، رخسار عباس(ع) ، جهان با هر تپش حیات شعر عاشقی‌اش را مصراع‌های بلندتری بخشیده .. و با سرودش ، از تو می‌خواند ! خورشید برای تو می تابد .. ماه برای تو و به یاد عموی تو میان سیاهی آسمان می‌درخشد ! و فریادش را در سکوت طنین می‌اندازد که نور همیشه بر ظلمت شب پیروز است .. و من با شاخه های زمستانی نرگس که شمیمش قلبم را بی‌قرار عشق تو و سرمست از نگاهت می‌کند ، برایت از عشق می‌نویسم و امیدی که در گوش قلبم می گوید : " فان مع العسرا یسرا " ان مع العسر یسرای قرآن تویی ! که با آمدنت ، پرده‌ی تاریکی را کنار می‌زنی ، و لبخندت ، درخشان تر از خورشید خانه‌ی دل ما را فروغ می بخشد🤍 .. با قلم : زهرا.ت .
به کوری چشم هرآن کس که نتواند دید ؛ انقلاب اسلامی ایران چهل‌ و هفت ساله شد🇮🇷 !
با اسم آزادی به بچه ت/جاوز می‌کنن ، با اسم آزادی بچه کباب می‌کنن می‌خورن ، با اسم آزادی تو کارتون بچه‌ها همجنس/گرایی یاد می‌دن ، با اسم آزادی لخت می‌شن ، با اسم آزادی جوونی و عشق یکی دیگه رو خاکستر می‌کنن ، با اسم آزادی سخیف‌ترین کارا رو انجام می‌دن ، مگه میشه ازین هشتگ آزادی متنفر نشد و روش استفراغ نکرد ؟
خاک می‌خوریم ، ولی خاک نمی‌دیم !
خدایی که شما می‌شناسید گفته سر پلیس مملکت رو ببرید بذارید رو میلگرد ؟ خدایی که شما می‌شناسید گفته به زن پابه‌ماه خبر بدید که دارید شوهرشو تیکه تیکه می‌کنید ؟ خداتون گفته بچه سه ساله بی‌گناه رو جلوی چشم پدرش شهید کنید ؟ خداتون گفته دختر بچه ۸ ساله رو بکشید و خون به جیگر خانواده‌ش کنید ؟ خداتون گفته به مقدسات اهانت کنید و دستور به قرآن آتیش زدن بدید ؟ خداتون گفته مسجد آتیش بزنید و جوون مردمو جوری بسوزنید که با فرش کف مسجد یکی بشه ؟ از سر بدبختی بود که هر چی فروشگاه بود به آتیش کشیدید و اتوبوس هایی که همین قشر ضعیف اصلی‌ترین استفاده کننده‌هاشون هستن رو تبدیل به آهن پاره کردید ؟ اونایی که به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت رسوندید خانواده نداشتن ؟ از زیر بته به عمل اومدن ؟ تک پسر خانواده نبودن ؟ امید زندگی پدر و مادراشون نبودن ؟ اتفاقاً همین قشر مستضعفی که ازش دم میزنید همیشه با تمام وجود پاکار این انقلاب بودن چون تازه بعد از انقلاب طعم آدم حساب شدن رو چشیدن .. عزاداری‌هاتون هم که بوی کثافت میده ، به اسم عزاداری می‌زنید و می‌رقصید ، به اسم عزاداری با چاقو به طرز وحشیانه به جوونای نخبه حمله می‌کنید و سنگ پرتاب می‌کنید و هیچکس هم کارتون نداره .. اگر خداتون دستور به همچین کاری داده من به خدای شما کافر مطلقم !