eitaa logo
سایه‌بان 📻
72.1هزار دنبال‌کننده
531 عکس
460 ویدیو
15 فایل
گروه علمی ـ رسانه‌ای مشارکت در هزینه تبلیغات و معرفی کانال سایه‌بان : 6037997750012545 ارتباط با ما : @Radiosayeban_a
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام وقتتون بخیر 🌱
‌ رضا پهلوی چندبار یک ادعایی رو مطرح کرده که اگه انقلاب نمیشد ما الان مثل کره بودیم!! هرچند این آدم و حرفاش پختگی خاصی ندارن، اما به عنوان یک سوال، خوبه که پاسخش رو بدونیم. 🔥 تو ادامه پادکست های به بررسی این موضوع رسیدیم که برشی از این پاسخ، امشب داخل کانال قرار میگیره ‌ ‌
@Radiosayebanداشتیم کره می‌شدیم؟.mp3
زمان: حجم: 10.9M
🌀 داشتیم کره می‌شدیم؟! (پاسخی مستند به ادعای ربع پهلوی) ➖ ریل‌گذاری اقتصادی ایران در دوره پهلوی به چه سمتی بود؟ ➖ سیاست‌گذاری های غلطی که تا امروز گریبان‌گیر کشور است!! ✂️ برشی از مجموعه 🔻🔻عضویت رادیو سایه‌بان 👇 https://eitaa.com/joinchat/1211891780C9bcda86b7d
‌⭕️ دو کتابی که استاد قربانی تو برش اخیر (لینک) اشاره کردند: 📔 معمای فراوانی، رونق‌های نفتی و دولت‌های نفتی (تری‌لین کارل) 📔 تجربه توسعه آسیای شرقی (جون چانگ) مطالعه‌شون مفیده👌🏻 ‌ ‌
هدایت شده از بذل الخاطر
ولیعهد اتریش و مجارستان وقتی توسّط جوانی صرب کشته شد جنگ جهانی برایش به راه انداختند! اتريش به صربستان اعلان جنگ داد و روسیه برای حمایت صربستان اعلان جنگ داد و آلمان برای حمایت اتریش اعلان جنگ داد و فرانسه برای حمایت روسیه اعلان جنگ داد و بریتانیا در حمایت بلژیک که آلمان از طریق آن به فرانسه حمله کرده بود اعلان جنگ داد و...! اگر میبینید ده‌ها سال است اینگونه با امنیّت و آقایی در دنیا زندگی کردند چون اینگونه پای کار بزرگانشان و اهدافشان ماندند! یک چیز است که درکش نمی‌کنم! برخی مسئولان روابط خارجی هنوز که هنوز است ادبیّات حرف زدنشان در برابر دشمن شبیه ادبیّات چند ماه پیش است! انگار نه انگار رهبرمان و آقایمان را این رذلهای کثیف بود که آنگونه در میانه مذاکرات شهید کردند. ادا و اطوار دیپلماسی را در این شرایط درک نمیکنم! لااقل در ظاهر هم شده نباید از ادبیّات انتقام کوتاه بیایند. دیگر باید چه میکردند که نکردند؟! دیگر کدام حرمت باید شکسته میشد که پای انتقامش تا انتها میماندیم؟! دیگر از چه چیزی باید بترسیم؟! نکند آنها بر روی غیرت ما قمار کرده باشند و ما بازنده و شرمنده باشیم! @bazlekhater
👤استاد موسوی: ⭕️ در نظم آمریکایی بی‌طرفی معنا ندارد؛ یا با آمریکا هستی یا علیه آمریکا. ❗️وقتی در تیم او هستی، در جنایت‌های او هم باید شریک باشی. مثلا در جنگ ایران و عراق، کویت عراق را تامین مالی می‌کرد. قطر حمایت مالی از برخی افراطی‌های سوریه را بر عهده داشت. ✍🏻 قسمت چهارم 👈🏻 لینک 🎙️ رادیو سایه‌بان @radiosayeban
@radiosayebanAudioCutter_آناتومی آشوب-۴ کم حجم.mp3
زمان: حجم: 1.6M
⚰ اسرائیل؛ میخی به تابوت کشورهای اسلامی 🔎 بررسی اسرائیل با ذره‌بین نظم جهانی ✂️ برشی از پادکست «آناتومی آشوب ۴» (لینک) 🎙️ رادیو سایه‌بان @radiosayeban
سلام به همگی👋 عادت‌مون نیست بیاییم از سختی‌های کار بگیم، از محدودیت‌ها و کمبودهایی که واقعا اذیت کننده است و بعضی وقت‌ها آدم رو تا مرز تعطیلی می‌بره چون هم لطف دوستانی که محبت می‌کنند خیلی زیاده و هم امیدوار به فضل خداوند هستیم که روز به روز بیشتر و بیشتر میشه 🤲 ولی واقعا ما هم یه ظرفیتی داریم و گاهی به ما خیلی سخت می‌گذره، اینها رو از این جهت میگیم که در ذهن داشته باشید اگه گاهی کمیت و کیفیت کار میاد پایین، به خاطر اینه که مجبوریم به جای «مطالعه» و «تحقیق» و «کار روی سناریو» و «ضبط» وقت مون رو بذاریم برای کارهایی مثل پیدا کردن یک مکان مناسب به عنوان استودیوی ضبط و بعد هم کار پر مشغله و وقت‌گیر تجهیز اون 😔
ما بیش از دو سال هست که به سبب لطف خانواده بسیار محترم و فرهیخته آقای در منزل ایشان مشغول ضبط هستیم. ایشون و خانواده محترم و فرهیخته‌شان بدون هیچ چشم‌داشتی و بلکه با محبت و لطف فراوان بخشی از منزل خودشان را در اختیار ما گذاشتند که برای ما هیچ چیزی جز شرمندگی نگذاشتند❤️ اما بالاخره به دلایل مختلف لازمه که استودیویی رو تجهیز کنیم،، این رو هم عرض کنم که خانواده محترم آقای دکتر هیچ (تأکید می کنم هیچ) مسأله‌ای با ماندن ما در منزل‌شان ندارند، و بلکه محبت و لطف‌شان هم چنان مستدام است اما گروه سایه‌بان به دلایل مختلف فنی و غیرفنی به این نتیجه رسیده است که لازم است مکانی را به شکل فنی به صورت استودیو تجهیز کند. ‌
ولی گفت "که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکلها" برای پیدا کردن یک مکان مناسب که هم محله خلوت و بی سر و صدایی باشه و هم امکان عایق کردن و آکوستیک کردن استودیو فراهم باشه جاهای مختلفی رو دیدیم هر جا یه مشکلی داره: یا محله خوبه ولی سر و صدای همسایه ها زیاده، یا جای مناسبیه ولی هزینه اجاره بالاست؛ یا مشکلات فقهی حقوقی مثل وقف مانع کار ما میشه، یا همه چی خوبه ولی ساعتش به کار ما نمی‌خوره، یا محله ساکته ولی امنیت قابل اعتمادی نداره😩😄 یا بعضی افراد و مجموعه ها در ازای کمک، توقع های نابجا دارند!! خلاصه این که پیدا کردن مکان مناسبی که کیفیت مطلوب کار رو تضمین کنه مقدار زیادی طول کشید
بالاخره بعد از مدت‌ها مکانی رو پیدا کردیم که نسبتا از جاهای دیگری که تا کنون پیگیری کرده‌ایم مناسب‌تره اما باز هم مشکلاتی مثل آکوستیک کردن و نیاز زیاد به تجهیزات وجود داره.. شاید بیش از دو هفته انواع و اقسام عایق‌های صوتی که امکان استفاده‌شان فراهم است را بررسی کردیم ولی متأسفانه هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم. مشکل عایق صوت هم که برطرف شود تجهیز این مکان نیازمند هزینه زیادی است که تاکنون بخشی از نیازها به سبب لطف بعضی دوستان به صورت «امانتی» فراهم شده است.