eitaa logo
رادیو تحلیل
76 دنبال‌کننده
46 عکس
1 ویدیو
6 فایل
صوت های تحلیل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی که ارزش شنیدن دارند پخش صوت هایی با سلایق و عقاید گوناگون برای بالا بردن سطح تحلیلی شنوندگان میباشد و این به معنی موافق بودن ادمین با محتوای صوت ها نیست ارتباط با ادمین @Mrezapor
مشاهده در ایتا
دانلود
m7.mp3
45.31M
▪️زمینه های اقتصادی قیام کربلا 📆جلسه اول محرم۱۴۴۵، هیئت حسین جان ع، رامهرمز -چند نمونه از تحریف و تقلیل قیام کربلا تاریخ گویی بجای امتدادگیری تحلیل واقعه در حد کربلا امام حسین ع به روایت لهوف! زمینه های اقتصادی قیام کربلا به صورت کلان و خرد فصل اول:اقتصاد جاهلیت -اقدام های اقتصادی عبدالمطلب -جنبش حلف الفضول 🎙 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
زمینه های اقتصلدی قیام کربلا ج2.mp3
11.62M
▪️زمینه های اقتصادی قیام کربلا 📆جلسه دوم محرم۱۴۴۵، هیئت حسین جان ع، رامهرمز -دفتر دوم مکه، عصر پیامبر ص ملا و مترفین دشمنان مشترک انبیا -شعب ابی طالب و تحریم اقتصادی -عریف حیله ابن زیاد -ادله حق استقلال اقتصادی زنان دو راه درآمد حرام در مکه ۱: کسب با فحشا(صنعت پورن) ۲: ربا انواع ربا، فلسفه حرمت ربا 🎙 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
4_6030553289571961378.mp3
2.25M
🔹چرا برعکس ایران قطر تا 100سال آینده گاز دارد؟ 🔸توتال چه بلایی بر سر پارس جنوبی آورد؟ 🔹فاجعه بزرگ اقتصاد ایران چیست؟ مصاحبه با رادیو اقتصاد - 16 دی 1399 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
4_6030553289571961386.mp3
4.78M
این یک دادخواست است! از دوران خاتمی (حدود 20 سال پیش) پرفسور درخشان و مرحوم دکتر سعیدی پیش بینی کردند که ما در آینده توان صادرات گاز نخواهیم داشت. امروز چه کسی پاسخگوی پنهان کاری مسئولین وقت وزارت نفت است؟ تاریخ مصاحبه 16 دی 1399 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
۵-سه آزادی ، سه انتخاب.mp3
25.15M
💢 سه آزادی؛ سه انتخاب! سخنرانی شب پنجم محرم ۳۱تیر۱۴۰۲ 2⃣ انتخاب لیبرالیستی • آزادی یک عصیان و تمرّد و یک انقیاد و تقیّد می خواهد. ❓انقیاد به چه؟ ❗️ به منافع خود! ⬅️ این می شود توحش / برآیندش هم حاکمیت منافع بزرگ بر همه است • انقیاد به حقایق و ارزشهای مطلق - این ارزشها ذاتی و عقلانی است - حتی مولود امر الهی نیستند بلکه خدا به آنها امر می کند • نظریه رقیب: ارزش، برساخت اراده و میل! - فرهنگِ دلبخواه! • نگاهی به تاریخ اسلام: - اباحی گری آقازادگان اسلام در مرزهای ارزشهای مطلق؛ مشترک المنافعی و انقیاد نسبت به یزید! * این جلسه حاوی نکات مهمی است! عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
final.mp3
47.82M
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «» 👈🏼موضوع: پاسخ به شبهات تاریخی در باب واقعه عاشورا آیا شیعیان به نبرد با امام خود رفته بودند؟! 🔰صوت کامل گفت‌وگو با: 👤/ پژوهشگر تاریخ اسلام کیفیت بالا - 46 مگابایت ◽️ دوشنبه دوم مرداد 1402 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
برنامه ماجرا حجت الاسلام قنبریان.mp3
33.6M
💠 صوت برنامه گفتگو با شبکه چهار سیما / ۴مرداد۱۴۰۲ موضوع: عاشورا؛ رویارویی دو اسلام • نشانه های بیرونی رویارویی دواسلام... • تحلیل مضمونی دو اسلام: - کرامت انسان/ استخفاف - رضایت مردم/ استبداد - عدالت و معیشت/ استضعاف • نهضت، چگونه مقدس می شود؟ عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
4_5920402247606341622.mp3
14.45M
🔊 استاد 📑 تشیع و کار تشکیلاتی (سازمان سری شیعه) - جلسه ۲۰ 🗓 ۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ - تهران 🎧 کیفیت 24kbps عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
low.mp3
11.45M
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «» 👈🏼موضوع: گفتگوی چالشی پیرامون 🔰صوت کامل گفت‌وگو با: 👤/ مستند ساز و پژوهشگر حوزه خانواده 👤/ پژوهشگر حوزه فرهنگ کیفیت پایین - 11 مگابایت ◽️ دوشنبه نهم مرداد 1402 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
۱-عاشورا به وقت شام.mp3
25.54M
🔴 عاشورا به وقت شام! جلسه اول/ شب شام غریبان ۶مرداد۱۴۰۲ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف - اعتماد به نفس دستگاه اموی - گوشه ای از تدابیر اموی درباره عاشورا - معادله را یک زن به هم زد! عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
🔴 عاشورا به وقت شام! چکیده سخنرانی حجت الاسلام قنبریان/ شب شام غریبان/ ۶مرداد۱۴۰۲/ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف • اعتماد به نفس دستگاه اموی بنی امیه پس از شهادت امیرالمومنین(ع) کل مملکت اسلام -بزرگتر از خاورمیانه کنونی- را یکپارچه در دست گرفتند. - قدرت نظامی برتر منطقه مقابل روم و ایران شدند! - عمده فتوحات در دوره آنان انجام شد (عباسی ها بیشتر صورت تمدنی بر آن افکندند) - آنها توانستند خلافت اسلامی را تبدیل به سلطنت و حتی آنرا موروثی کنند و این کار را بنام اسلام هم کردند! - قدرت و هژمونی تبلیغاتی شان از نظامی شان بیشتر بود آنها توانستند -یعنی علی(ع)- را نه فقط از خلافت محروم بلکه فضایل او را از زبانها جمع کنند و بالاتر سبّ و لعن او را بر زبانها در همه شهرها جاری کنند! تا عاشورا ۲۰ سال از اجرای این سیاست تبلیغاتی می گذشت و کاملا خود را موفق می دیدند! ⬅️ بنظرتان اینها دستگاه اموی را اعتماد به نفسی نمی دهد که ماجرای مخالفت حسین(ع) را خُرد ببیند و به زعم خود از عهده اش برآید❓ - حسین(ع) بیشتر از علی(ع) فضیلت در چشم مردم ندارد وقتی صاحب لیله المبیت و خندق و خیبر را می توان تا مرتبه سبّ و لعن کشاند چرا نوه رسول الله -که خاطرات کودکی با او دارد- را نتوان خارجی و مارق و کافر جا زد؟! این واقعا از دستگاه تبلیغاتی اموی و آنها بر می آمد! • گوشه ای از تدابیر اموی درباره عاشورا - ولایتعهدی یزید را در یک پروژه ۹ساله (۵۱ تا۶۰ق) به تدریج دنبال کردند. سران را خریدند و مخالفان را ترساندند طوری که فقط چند مخالف محدود از جمله امام حسین(ع) ماند! - تدبیر دارالندوه ای خود در مکه برای قتل پیامبر(ص) را درباره حسین(ع) بازتولید و اجرایی کردند⬅️ اینبار جای لیله المبیت ، عاشورا رقم خورد! ❓از خود نمی پرسید برای بیعت گرفتن یا کشتن ۷۰نفر ، ۳۰هزار آدم چرا؟! (بین ۲۲هزار تا ۳۵هزار گزارش شده است) ⬅️ برای این بود که دست همه قبایل کوفه به این خون آلوده شود! اینجور انتقام و خون خواهی هم منتفی بود! کی از کی انتقام بگیرد؟! - لذا حتی سرها را به نسبت قبایل تقسیم و جنایت پیشه گان قبایل در کربلا( شمر، حرمله، خولی و...) را حامل سرها کردند: هوازن ۲۰ سر، بنوتمیم ۱۷ سر، بنو اسد ۶سر، مذحج ۷سر، دیگر قبایل ۹سر! • البته عده ای هم از جنگ گریختند از لشکرهای ۱۰۰۰نفری اعزامی به کربلا ۳۰۰ تا ۴۰۰ می رسیدند و بقیه بخاطر کراهت از قتل حسین(ع) در بیابان متواری می شدند. روز عاشورا همین ها بر تلی جمع شده بر حسین(ع) ندبه و برای پیروزی اش دعا می کردند! این تماشاگران که دو سومِ کل بودند اگر بجای تماشاگری و گریه مذموم یک تکبیر گفته به حسین ملحق می شدند کار تمام بود! کلیشه دوصف در کربلا ، غلط مشهور است! سه صف بود؛ صف تماشاگران در همان کربلا بزرگتر بود! اینها مقصران همیشه تاریخ اند! • معادله را یک زن بهم زد! در چنین شرایطی اعتماد به نفس تبلیغاتی اموی بیجا نبود. او بیرون منطقه کوفه اصلا پنهان کرده بود که اینها خاندان رسول الله اند! مثل اسیران مرزها و کشور گشایی داشت واردشان می کرد! مردم شام اصلا نمی دانستند پیامبر غیر از بنی امیه خویشانی دارد!!! برای کوفه هم آنجور تدبیر کردند که مخالفتی برنخیزد! ❗️همه چیز درست و محاسبه ها دقیق بود اگر زینب(س) نبود! امام سجاد(ع) تا شام در بیماری است و خطبه ای نخوانده؛ همه حماسه این روزها مال زینب و بچه های زیر چتر اوست (مثل فاطمه صغری، امام باقر و...) - در کوفه و شام خطبه هایش و در مسیر تدبیرهایش ، عاشورا را جا انداخت و دستگاه عجیب تبلیغاتی اموی را در هم شکست! وقتی جا زده اند اینها اسیران خارجی بلکه مشرک (مثل ترک و دیلم) اند ، مردم برایشان زکات می ریختند! یک کلمه فریاد می شد: زکات برما حرام است! مسلمانان مفتون شده در دستگاه اموی را میخکوب می کرد که اینها مساله شرعی از کجا می دانند؟! زکات فقط بر بنی هاشم از خاندان رسول الله حرام است! و حالا گوشها تیز بود که بشنوند: اینها دختران و بچه های خودِ رسول الله اند! و طلسم اموی باطل شود! • عبیدالله در مواجهه اول با حماسه زینب(س) گفت:... اکذب احدوثتکم! خدا احدوثه شما را تکذیب و باطل کرد! - احدوثه از حدیث است در سوره مومنون خداوند سلاطین کفر را "احادیث" می خواند. سرجمع یعنی افسانه و اسطوره و تاریخ! در واقع گفت نظریه امامت و ولایت شما که خدا برایتان جعل کرده ، یک اسطوره و افسانه بود! خدا شما را یاری نکرد و در عاشورا کشت! - زینب(س) با کلام و تدبیرش می خواهد ثابت کند "احدوثه" سلطنت اموی( و هر سلطنتی) است و امامت و حسین(ع)، "اولوا بقیه" (۱۱۶ هود و مقابل احدوثه) هستند. ماجرای زینب(س) از این شروع می شود! بقیه را در جلسات بعد تعقیب کنید! * شنیدن این سه جلسه سخنرانی را برای علاقمندان موکداً تاکید می کنیم عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
۲-عاشورا به وقت شام.mp3
25.02M
🔴 عاشورا به وقت شام! جلسه دوم ۷مرداد۱۴۰۲ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف - احدوثه یا اولو بقیه؟! - بنی امیه بر چه حسابی امامت و ولایت را احدوثه خواند؟! - ساخت دوگانه جماعت-امامت! - قطار آقایان نصیحت! - زینب و ما ادراک ما زینب! عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
🔴 عاشورا به وقت شام! چکیده جلسه دوم سخنرانی حجت الاسلام قنبریان/ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف/ ۷مرداد۱۴۰۲ ❗️ قطار آقایان نصیحت! • حال که آن دوگانه را در جامعه جا انداختند، اینبار نه فقط علیه "" خرجش می کنند ؛ بلکه علیه اعتراض و قیام و "" علیه خود هم بکارش می گیرند! • در آستانه قیام حسینی علیه سلطنت موروثی اموی و خلافت نامسلمانی مثل یزید آقازادگان و شخصیت هایی قطار می شوند با تکیه بر همین نظریه مبنا ، حسین(ع) را نهی و نصیحت کنند: - عبدالله بن عمر گفت: از خدا بترش و تفرقه در جماعت نساز! - نمایندگان عمروبن سعید بن عاص -حاکم مکه- وقت خروج امام از مکه گفتند: آیا از خدا نمی ترسی که از جماعت خارج و بین این امت تفرقه می افکنی؟! - عمره بنت عبدالرحمن نجاری -شاگرد عایشه- همین مضمون را با نامه به امام نوشت! - عمروبن حجاج -از دعوت کنندگان امام که حالا موکل فرات و مانع آب خوردن همراهان امام شده بود- می گفت: ما اطاعت امام(یزید!) را کنار نگذاشته و از جماعت کناره گیری نمی کنیم! - و... ❗️ زینب و ما ادراک ما زینب! • زینب کبری(س) و امام سجاد(ع) و آن زن و بچه اسیر مقابل چنین دسیسه کامل و حساب شده و هژمونی تبلیغاتی، کارستان کردند. اعتماد آنها به خدا (وعده اولوا بقیه) و بود؛ مردمی که مفتونِ فتنه تبلیغات اموی شده بودند! • زینب اگر می توانست عواطف مردم را به حسین(ع) بازگرداند ، "ملامت" و بعد "تنفر" و بعد "انتقام" را به جماعت برمی گرداند! توطئه (با حضور همه قبایل کوفه در کربلا) را می شکست و زمینه خون خواهی ها و قیامها می شد! • و زینب(س) در ورودی کوفه، عالی از این مرحله برآمد. تماشاگران دیروز کربلا که امروز برگشته و می گریستند را ستایش نکرد بلکه ملامت را بر جان آنها نشاند و زمینه اتفاقات بعد شد. • ماجرا ادامه دارد... عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
۳-عاشورا به وقت شام.mp3
30.2M
🔴 عاشورا به وقت شام! جلسه سوم ۸مرداد۱۴۰۲ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف - دوگانه جماعت-امامت - پیراهن عثمان - سه قاعده روشنگری زینب کبری و اسرا: ۱. امید به خدا و وجدان عمومی ۲. سنخیت نه سجاعت ۳. مجاوره-محاوره عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
🔴 عاشورا به وقت شام! چکیده جلسه سوم سخنرانی حجت الاسلام قنبریان/ هیات الزهرا(س) دانشگاه شریف/ ۸مرداد۱۴۰۲ ▫️ سه قاعده روشنگری زینب کبری و اسراء: در چنین جنگ پیچیده شناختی و تبلیغاتی زینب کبری و امام سجاد(ع) با همه محدودیتهای اسارت باید پرده دروغ را پاره می کردند. اقلا سه قاعده مهم در سیره آنها قابل کشف است: 1⃣ امید به خدا و وجدان عمومی آنها براساس معیارهای الهی و نوامیس عالم خود را "اولوا بقیه" و دستگاه یزید را "احدوثه" می دیدند! قرآن مبارزان با فساد را صاحب بقاء و تکذیب گران آیات الهی را احدوثه و افسانه می خواند. در تقابل حسین(ع)با یزید این تطبیق درست و حتمی بود. این اسرای دربند علیرغم غلبه ظاهری یزید و طمطراق دستگاه تبلیغاتی او همین "ایمان" بود. این امید موجب خلق ابتکارات ساده اما نافع شد. 2⃣ سنخیت نه سجاعت! عبیدالله وقتی پیروزی اول زینب کبری را دید- که احساسات عمومی کوفه را برانگیخت و به ملامت کشاند- به خود دل داری و به زینب(س) گفت: مثل پدرت سجاعت( جملاتی با سجع و قافیه) بلدی! زینب کبری(س) پاسخ داد مرا با سجع و قافیه چکار؟! ناله درونم بود! ⬅️ زبان بازی و لفاظی و وراجی نیست، همایش و دوره های تکراری برای آدمهای تکرای نیست؛ باید روشنگران از جنس آرمانها باشند. زینب به واقع دنباله حسین(ع) و عملا وفادار به مکتب آزادی بخش و عدالت خواه اوست. این تبیین را انفسی و موثر می کند" آتش است این بانگ نی و نیست باد!" 3⃣ مجاوره- محاوره وقتی دستگاه تبلیغاتی دشمن فراگیر است و رابطه مردم و اهالی را بجای "مردم- مردم" به رابطه "آحاد با بنگاه های خبرپراکنی و تفسیری" خود تبدیل کرده است؛ چه راهی برای اسرای دربند می ماند؟! واضح است مجال سخنرانی کمتر یافته میشود پس باید در ضمن پدیده هایی که ساخته یا خود می سازند ، به مردم پیام دهند و وجدانها را بیدار کنند: - امام سجاد(ع) منبر یزید را "چوب" خطاب کرد و اجازه خواست برآن بنشیند! فرار یزید از سخنان با اذان زودهنگام را استفاده کرد و فراز فراز اذان را به بهترین نحو برای معرفی خود و نهضت استفاده کرد... - بیرون کوفه آنها ، خارجی و کافر جار زده شده بودند . مستحق زکات تلقی شده برایشان نان و خرما می ریختند و صدای کوبنده ای می گفت زکات برما حرام است! مردم از این سخن میخکوب شده و گوشها تیز می شد که مگر اینها کیان اند؟! - رقیه بنت امیر المومنین و سکینه بنت حسین در دو موقف از حاملان سر شهدا خواستند جلو بروند تا نگاه های هرزه از آنها گرفته شود! این فقط یک رعایت اخلاقی نبود صدای بلند سیاسی در خطه شام بود که اینها مسلمان و مومنه اند و کنیز و اسیر نیستند که نگاه به آنها جایز باشد! - امام سجاد(ع) بعد عاشورا تا سالیان بسیار چنین بستره هایی برای انتقال پیام عاشورا در اختناق اموی می ساخت. گریه کنار قصاب وقت ذبح گوسفند، کنار سفره غذا ، کنار غریبان و... همه خلاقیت های انتقال پیام در سلطه تبلیغاتی بنی امیه بود. - باز پس گیری پیراهن خون آلود سیدالشهدا(ع) از غنائم کربلا، فقط یک یادگاری خانوادگی نبود برای همیشه نماد پیراهن عثمان برای بنی امیه را بی ارزش و بجایش نماد خون خواهی حسین(ع) شد که تا ظهور امام زمان(ع) کارا خواهد بود! • زینب و اسرا شام را فتح کردند . در همان جلسات اول، یزید جنایت را گردن عبیدالله انداخت! روزهای بعد آنها را به خانه خود برد! در خانه اش شیون و عزا برای سیدالشهدا برپاشد و محترمانه به مدینه برگردانده شدند! - فراموش نکنید این همان یزید واقعه حره است اگر میتوانست جنایت بیشتری به اهلبیت کند هیچ ابایی نداشت! آن "خون عزت مند" و این "حماسه دربند" به او اجازه نداد! - نگاه کنید اغلب زنان اسراء پس از برگشت به مدینه در شهرهای دور دست جان داده و دفن شده اند! چون روشنگری آنها پس از بازگشت هم ادامه یافت و موجب تبعید آنها از مدینه به شام و مصر و... شد! عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
فرآیند حل مساله حجاب با اصول انقلاب اسلامی.mp3
35.84M
⚜ برنامه قراری نو برای ائمه جمعه سرار کشور دوشنبه ۱۹تیر۱۴۰۲ موضوع: فرآیند حل مساله حجاب با اصول انقلاب اسلامی حجت الاسلام محسن قنبریان 🎧 شنیدن این فایل را به فعالان عرصه حجاب و عفاف توصیه می کنیم عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
final.mp3
45.41M
🎧 بشنوید| برنامه تلویزیونی «جهان آرا» 👈🏼موضوع: به بهانه سالگرد جنبش مشروطه و اعدام شهید شیخ فضل الله نوری 🔹نسبت ما با غرب مدرن 🔸چرا تجویز غرب گرایانِ ایرانی همواره به فاجعه ختم می شود؟ 🔰صوت کامل گفت‌وگو با: 👤دکتر / عضو هیات علمی دانشگاه کیفیت بالا - 43 مگابایت ◽️ شنبه چهاردهم مرداد 1402 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
2_144189955755114182.mp3
17.09M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز در دیدار کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران. ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
SorayaTv_14020508.mp3
35.33M
🎧 بشنوید| صوت کامل برنامه تلویزیونی 🔺موضوع: درس و عبرت‌های قیام عاشورا برای امروز جامعه اسلامی 🔘 چگونه جامعه ی بی‌آرمان، قتلگاه ولایت و عدالت می‌شود؟ 🔹ساختارهای تبعیض‌آمیز، بی‌عدالتی و سکوت خواص، چگونه جامعه اسلامی را مسخ و منحرف می‌کند؟ 🔰باحضور: 🔹 حجت‌الاسلام حمزه وطن‌فدا ▫️پژوهشگر موسسه فرهنگ و تمدن توحیدی 🔹 حجت‌الاسلام رضا افشار ▫️پژوهشگر انقلاب اسلامی 🗓 یکشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۲ عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
مقایسه جمهوری اسلامی و حکومت امیر المومنین آیت الله جوادی آملی.mp3
14.73M
. ♻️ آیت الله جوادی آملی: مقایسۀ جمهوری اسلامی با حکومت امیر المومنین 🔹جمهوری اسلامی از حکومت امیر المومنین بهتر است... 🔰 از دید حفظه‌الله تعالی-: این مسلّم است که احدی با اهل بیت- علیهم‌السّلام- قابل مقایسه نیست اما بحث بر روی حکومت و تمام ارکان آن است و نه صرفاً شخصیت و ویژگی‌های شخص حاکم‌.... چهار تا و چهارصد تا و چهل‌هزار تا فساد چیزی نیست که انسان بخواهد با آن اساس حکومت را بزند چرا که فساد در همهٔ حکومت‌ها وجود داشته، مهم اصل آن نظام، ارکان آن و تلاش برای رفع اشکالات است که در این نظام وجود دارد. عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
استاد پناهیان کل یوم اربعین.mp3
8.37M
شنیدن این صوت به منتظران واقعی امام زمان توصیه میشود 🎥 این سخنان استاد پناهیان دُرّ و گهر است... اقتصاد اسلامی است... وقتی می گوییم علم جایی نیست جز در محضر قرآن و اهلبیت علیهم السلام یعنی همین. یعنی یک طلبه شیعه کلماتی را می گوید که در مقابل تمدنهای شرق و غرب می توان قرار داد و تمدنی نوین ساخت. زندگی متعاونانه و برادرانه چیزی است که به مستضعفین عالم قدرت خواهد داد و طواغیت را به زانو درخواهد آورد. چاره ای جز این نیست...باید بکوشیم. کاش می شد شعار اربعین امسال را بگذاریم: و تمرین کنیم زندگی اربعینی را در تمام طول سال... 🎤 عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
گفتگوی دکتر فرزین با تیمور رحمانی_1_1.mp3
39.87M
گفتگوی دکتر رئیس کل بانک مرکزی با دانشیار دانشگاه تهران اقتصاددانی که تخصصش مباحث پولی و بانکی است مرداد ۱۴۰۲ عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
- ناشناس.mp3
8.34M
🔸تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا 🔹آیا ایران با پولهای آزاد شده اش فقط میتواند غذا و دارو وارد کند؟ گفت و گوی با ، مشاور رسانه ای تیم مذاکره کننده عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil
حمله دوباره به شاهچراغ - علی علیزاده.mp3
57.6M
🎙فایل صوتی سیصد و چهارمین اپیزود رادیو منتشر شد. 📣 ۳۰۴: حمله دوباره به شاهچراغ. 🔹 همراه با علی 📆 ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲ ⏱ مدت زمان: ۶۹ دقیقه عضو کانال شوید 🔻 @radiotahlil