eitaa logo
هواداران استاد رائفی پور
22.6هزار دنبال‌کننده
41.2هزار عکس
28.6هزار ویدیو
90 فایل
ارتباط با ادمین : @AntiEnemy . راه ارتباط با موسسه مصاف : 02175098000
مشاهده در ایتا
دانلود
✍پاسخ توییتری استاد رائفی پور به محمد ابطی 🔺‏یکی از نشانه های آخر الزمان این است که کت شلواری به آخوند بی سواد روایت بیاموزد آنچه در آن برنامه گفته شد صرفاً یک مصداق بود این هم اسنادش در منابع فریقین: میزان الحکمة، ج۱ ص۵۳۰ مسند أحمدج۱۴ ص۳۰۰، ح ۸۶۶۵ مستدرك سفینة ، النمازي، ج۱۰ صحیح مسلم ح ۲۱۲۸ صحیح ابن حبان، ح ۷۴۶۱ و غیره 🔺‏از دیگر نشانه های آخر الزمان، ظهور مدعیان دروغین و افراد منحرف العقیده ای است که ادعای رویت امام زمان می کنند مانند پدر فقیدتان که به همین دلیل توسط نهادهای مسئول بازداشت شد 🔺البته آنچه موجب شده از یک بحث نسبتا مطول شوخی با کلیپس خانم ها(طعنه به دختران در فجازی)نظرتان را جلب نماید ‏یحتمل به سلیقه تان بر میگردد که ظاهراً به بافتن مو علاقه بیشتری دارید تا زدن کلیپس ! البته یکی دیگر از نشانه های آخر الزمان فساد اخلاقی کسانی است که لباس پیامبر به تن می کنند این بخش را و دیگر پرستو ها باید توضیح دهند! ❌درس نشانه ها را ادامه بدهم یا کافی است؟ https://twitter.com/a_raefipour1/status/1248730133550243840?s=19 ✅ کانال رسمی هواداران استاد رائفی پور @raefipourfans
✍ توییت استاد رائفی پور بچه های جنبش مصاف کماکان ادامه داره امروز (جمعه) تهران محله های مستضعف نشین ، و البته همزمان در تمام استانهای ایران عزیز خدا قوت ، اجرتون با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف پویش بزرگ https://twitter.com/a_raefipour1/status/1248744706844000259?s=19 ✅کانال رسمی هواداران استاد رائفی پور @raefipourfans
❎پرسش: آیا در روایات شیعه به ویژگی های زنان در آخر الزمان اشاره شده است؟ ✅پاسخ:در منابع شیعه روایاتی در خصوص برخی ویژگی های زنان در آخر الزمان آمده است از جمله در روایت شیخ صدوق از امیرالمؤمنین علیه السلام: ⏪4374 - وروى الأصبغ بن نباتة عن أمير المؤمنين عليه السلام قال : سمعته يقول: يَظْهَرُ فِي آخِرِ الزَّمَانِ واقْتِرَابِ السَّاعَةِ وهُوَ شَرُّ الأَزْمِنَةِ نِسْوَةٌ كَاشِفَاتٌ عَارِيَاتٌ مُتَبَرِّجَاتٌ مِنَ الدِّينِ دَاخِلاتٌ فِي الْفِتَنِ مَائِلاتٌ إِلَى الشَّهَوَاتِ مُسْرِعَاتٌ إِلَى اللَّذَّاتِ مُسْتَحِلاتُ الْمُحَرَّمَاتِ فِي جَهَنَّمَ خَالِدَاتٌ(البته در برخی نسخ بجای فی جهنم خالدات، فی جهنم داخلات آمده است) 📚من لايحضره الفقيه - الشيخ الصدوق ج 3 ص 390 📎لینک مطلب: http://ar.lib.eshia.ir/11021/3/390 : أصبغ بن نباته از امیرالمؤمنین(علیه‌السلام) روایت کرده است که گوید: از ایشان شنیدم می‌فرمود: در آخر الزمان و نزدیکی قیامت که بدترین زمان‌هاست نمایان شوند زنانی که برهنه و عریان‌اند، این‌ها از دین خارجند و در فتنه‌ها داخلند، به شهوات مایلند و به سوی لذّت‌ها شتابانند و حلال شمارندگان محرّماتند، جاودانه در دوزخ‌اند! ❎پرسش: آیا در منابع شیعه به شکل آرایشی که مو ها را مانند کوهان شتر آرایش میکنند اشاره شده است؟ ✅پاسخ: در برخی کتب شیعه به روایتی اشاره شده است که در آن یکی از انواع آرایش تزئین موی زنان مانند کوهان شتران است. برای نمونه مهنا بن سنان که علامه حلی در خصوص او از این عبارات استفاده کرده است: ⏪السيد الكبير ، النقيب الحسيب النسيب ، المعظم المرتضى ، عز السادة ، زين السيادة ، معدن المجد والفخار ، والحكم والآثار ، الجامع للقسط الأوفى من فضائل الأخلاق ، والفائز بالسهم المعلى من طيب الأعراق ، مزين ديوان القضاء بإظهار الحق على الحجة البيضاء عند ترافع الخصم ، نجم الحق والملة والدين مهنا بن سنان الحسيني القاطن بمدينة جده 📚أجوبة المسائل المهنائية - العلامة الحلي - ص 13 در سوالی که از علامه حلی پرسیده به این روایت اشاره کرده که آیا میتوان بر اساس این روایت فتوای شرعی هم جهت این نوع آرایش صادر کرد یا خیر: ⏪مسألة ( 41 ) ما يقول سيدنا الإمام العلامة في الذي يعمله نساء أهل الشام ومصر تعمل المرأة لها عمامة مثل عمامة الرجل فأقل طولها ستة أذرع أو سبعة ، ومنهن من تعملها فوق العشرة تلبسها فوق رأسها وتضعها إذا شاءت وهي ملفوفة ، لا فرق بينها وبين عمامة الرجل إلا في الهيئة فإنهن يعملنها ◀️كما جاء في الحديث مثل أسنمة البخت▶️ فهل يكون لبسها عليهن حراما ويجب منعهن من ذلك أو ذلك جائز لهن . أفتنا مأجورا يرحمك اللَّه. وهل في ذلك فرق بين أن تكون العمامة التي يعملنها صغيرة أو كبيرة أم يحرم صغيرها وكبيرها أم لا يحرم لا صغيرها ولا كبيرها . وما قول مولانا إن كان فعل ذلك حراما وكانت المرأة قد اعتادت ذلك فإذا وضعتها عن رأسها أوجعها رأسها واضطرب مزاجها ، كيف يكون حكمها . أوضح لنا هذه الأمور كفاك اللَّه حوادث الدهور . الجواب لا شك أن هذا الفعل لم ينقل وقوعه في صدر الإسلام فيكون بدعة خصوصا مع ورود النهي بتحريم تحلي المرأة بحلية الرجل ، أما مع الضرورة فلا بأس بذلك . 📚أجوبة المسائل المهنائية - العلامة الحلي - ص 43 📎لینک مطلب: http://lib.eshia.ir/71521/1/43 ☑️توضيح: بخت نوعی از شتر است. 📚مجمع البحرين - الشيخ فخر الدين الطريحي - ج 2 ص 191 ✔️همانطور که در متن مشخص است این روایت در زمان علامه حلی بین دو عالم به قدری مورد توجه قرار گرفته است که تا حد پرسش جهت صدور فتوا بر اساس آن هم پیش رفته اند. همین مساله نشان میدهد چنین روایتی در منابع روایی آن زمان هم موجود بوده است. ❎پرسش: آیا از علمای شیعه کسی این روایت را پذیرفته است؟ ✅پاسخ: بله برای نمونه مرحوم میرزا احمد آشتیانی در یکی از مهم ترین کتب اعتقادی شیعه (لوامع الحقائق في أصول العقائد) مینویسد: ⏪قوله صلى الله عليه وآله : "صنفان من أهل النار لم أرهما...ونساء كاسيات عاريات ، مميلات مائلات ، رؤسهن كأسنمة البخت المائلة ، لا يدخلن الجنة ولا يجدن ريحها " إلى غير ذلك من الأمور التي أخبر صلى الله عليه وآله به فوقعت على ما أخبر . 📚لوامع الحقائق في أصول العقائد - ميرزا أحمد الآشتياني ج 1 ص 110 📎لینک مطلب: http://ito.lib.eshia.ir/84389/1/110 : این کلام پیامبر صلی الله علیه و آله که فرمودند دو گروه از اهل آتش هستند که من آنها را ندیده‌‌ام... (گروه دوم) زنانی هستند که پوشیده ولی عریان‌اند. گمراه‌کننده و گمراه‌اند. سرهایشان مانند کوهان شتر خراسانی مائل و کج است، این زنان نه وارد بهشت می‌شوند و نه بوی آن را استشمام خواهند کرد این دست کارها که پیامبر صلی الله علیه و آله از آن خبر داده و مطابق آنچه که از آن خبر داده اند، محقق شده است. 🌐 واحد افق جنبش مصاف 🆔 @masaf_ofogh
✍️توییت استاد آقایان سرگرم در رقابت برای ریاست مجلس! ‏هر عزیزی خواست بر این مسند بنشیند بداند ‏ایران امروز بیش از هر زمان دیگری یک رئیس مجلس کارآمد می خواهد ‏سهم لاریجانی از اوضاع نابسامان کنونی کشور کمتر از روحانی نیست ‏آقایان ریاست مجلس را سکوی پرتاب به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نبینند ‏⁧ https://twitter.com/a_raefipour1/status/1248980198315433985?s=21 @raefipourfans
✍️توییت امید دانا درمورد خشکه مقدس هایی که حالا به تیشرت آستین کوتاه استاد گیر دادن @raefipourfans
امام على عليه السلام: هيچ ستمگرى را نديدم همانند حسود كه چنين به ستمديده شبيه باشد؛ نفسْ نفس‏ زنان، با دلى سرگشته و اندوهى پيوسته 📚تحف العقول، ص 216 @raefipourfans
✍ توییت استاد ‌‎ترور شهید مظلوم برخلاف این روایت معروف نکات مبهم زیادی دارد بنده در تحقیقاتم به نتایج دیگری رسیدم که فعلا صلاح نمی دانم انتشار دهم ظاهراً تا علی یونسی وزیر وقت اطلاعات راجع به این سخنانش در سال ۱۳۷۸ توضیحات تفصیلی ارائه ندهند هیچ گرهی باز نخواهد شد https://twitter.com/a_raefipour1/status/1249079772589821959?s=19 @raefipourfans