eitaa logo
قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها
4.8هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
6.8هزار ویدیو
124 فایل
۴ رکن جهاد تبیین از لسان مقام معظم رهبری: -فریضه -قطعی -فوری -عینی است (سه شنبه۱۲ مهر۱۴۰۱) قرارگاه_رفع_شبهات_وشناخت_فتنه_ها @rafeshobahatemajazi زیر نظر استاد امیرعلی حیدرِ امیری آیدی ادمین ارشد کانال و پذیرش تبلیغات @f_aaha
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران: 🔹خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. 🔹یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد. 🔹بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است. 🔹گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است. @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑فردا ۲۹ فروردین روز ارتش است و نقل و انتقال تسلیحات که فیلم آن در صفحات مجازی منتشر شده است، مربوط به رژه این روز است و ارتباطی با درگیری های ایران و رژیم صهیونیستی ندارد. @rafeshobahatemajazi ❌اینجا دریچه ای برای افزایش آگاهی و رفع شبهات می باشد. 👈حتی المقدور با لینک نشر دهید
4.8M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄☄تحلیل سیاسی 👈 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ❗️خیلی مهم❗️خیلی مهم❗️ 🎤با بیان استاد امیری سخنران و تحلیلگر سیاسی 🔹موضوع: ۱-تحلیل ابن موضوع که چرا جمهوری اسلامی ایران از خاک خودش به اسرائیل غاصب حمله کرد؟ ۲-بررسی تبعات، عوارض و منافع شلیک از مبدأ 👈👈حتما مستمع باشید و نشر دهید ♦️ادامه دارد... در ادامه و در بخش های دیگر، اطلاعات تکمیلیِ تحلیل ها را دنبال کنید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این ویدئو از شیکاگوی آمریکا هم به شدت دیده شده است جوانان آمریکایی میخواهند در اعتراض به رژیم بچه کش تظاهرات کنند. جمع شده اند تا یک شعار جدید یاد بگیرند. یک جوان آن وسط ایستاده و میگوید : همه بگویید "مارگ بار" همه تکرار میکنند او سپس کلمه ی اسرائیل را به آنها گفته و "مرگ بر اسرائیل" را به آنها می آموزد.😂🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
2.19M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄تحلیل سیاسی روز 👈 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ‼️حاوی مطالب خیلی خیلی مهم‼️ 🎤با بیان سخنران و تحلیلگر سیاسی 2⃣ بخش دوّم 🅾 موضوع: توضیح مهمترین سامانه های پدافندی جمهوری اسلامی ایران (ساخته شده به دست پرتوان و با کفایت جوانان ایرانی)🇮🇷 ♦️♦️حتما مستمع باشید و نشر دهید ✅ در اینجا، و در روز های آتی، اطلاعات و تحلیل های جدید را دنبال کنید. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
♦️جزئیات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل برخی تصورات این بود که این جنگ ممکن است از یک ماه تا ۳ ماه طول بکشد اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید تمام موشک‌های هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد 🔹آخرین تماس را مقامات مصری ۳ ساعت پیش از عملیات داشتند؛ التماس می‌کردند که این کار انجام نشود 🔹۵ قدرت موشکی جهان شامل آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و رژیم صهیونیستی با تمام استعداد و آخرین فناوری‌های خود به میدان آمدند. 🔹پنتاگون فرماندهی کامل را پذیرفت و سنتکام وارد منطقه شد و ۸ منطقه دفاع ضد موشکی را طراحی کردند؛ زاگرس، قفقاز، ترکیه، خلیج فارس، دریای سرخ و مدیترانه از جمله این مناطق بودند. 🔹۶ ناو ضد موشک در دریای سرخ، سیستم موشکی عربستان و امارات ۶ لایه آتش‌باری در این مدت کوتاه عملیاتی شد. 🔹طرف مقابل ما ۱۵ هواپیمای ضد سیگنالی به پرواز درآوردند و علاوه بر این آواکس‌های عربستان و آواکس‌های خودشان و همچنین پهپادهایی را به پرواز درآوردند تا مانع دستیابی ایران به اهداف خود شوند. 🔹در عملیات وعده صادق ۱۰ کشور در میدان نبرد مقابل ایران بودند. 🔹ما تا کنون در هیچ نبردی با رادارهای آن‌ها و همچنین سیستم‌های گنبد آهنی و فلاخن مواجه نشده بودیم و این‌ها موجب شده بود که ما در مرحله طرح و عملیات مقداری دچار مشکل باشیم. 🔹آنها در ۶ ماهه نبرد طوفان الاقصی در درگیری با یمنی ها، لبنانی ها و عراقی ها نسبت به سیستم پهپادی و موشکی آشنایی پیدا کرده بودند. 🔹آمریکایی ها داخل رژیم صهیونیستی را بر عهده رژیم صهیونیستی گذاشتند و سایر مناطق را خودشان قبول کردند. 🔹موشک‌های بالستیک و کروز و همچنین پهپاد از جمله ابزارهای ما در این عملیات بودند که بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه، کروز ظرف ۳ ساعت و پهپاد طی ۷ ساعت به دشمن رسیدند. 🔹پهپادهایی که در عملیات شرکت کردند سرعتی در حدود ۱۶۰ الی ۱۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند به همین دلیل نیز ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ اولین دسته پهپادی راهی شد تا سیستم‌های پدافندی دشمن را درگیر کند. 🔹 موشک‌ هایپر سونیک ما به هدف اصابت کرد. 🔹ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۶ فروردین وقتی که عملیات وعده صادق تقریباً به پایان رسیده بود سفیر سوییس را به عنوان حافظ منافع آمریکا برای اولین بار بجای وزارت خارجه، به سپاه احضار شد و به او هشدارهای لازم را دادند که اگر آمریکایی‌ها کوچکترین اقدامی انجام دهند، تمام منطقه را روی سرشان خراب می‌کنیم. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
. 🚨 روزنامه جام جم نوشت: 🔹بيشترين تعداد تبادل پیام با واسطه بین آمریکا و ایران در روزهای منتهی به عملیات وعده صادق اتفاق افتاد. آمریکا با استفاده از ظرفیت تقریبا همه کشورهای غربی و برخی کشورهای منطقه برای ایران پیام می‌فرستاد و تلاش می‌کرد ایران را از انجام این عملیات مصرف کند. 🔹در مقابل، پاسخ ایران هشدار به آمریکا نسبت به عدم ورود به این موضوع و دور نگه‌داشتن خود از درگیری با ایران بود. سفیر سوییس به عنوان حافظ منافع آمریکا همزمان با شلیک موشک‌های ایران در ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه به سپاه احضار و هشدار جدی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا در باره تبعات بسیار سنگین و جدی هرگونه ورود آمریکا به درگیری با ایران به وی ابلاغ شد. 🔹رژیم صهیونیستی که همچنان در گیجی این سیلی سنگین ایران به سر می‌برد تلاش می‌کند در جنگ تبلیغاتی عملیات ایران را ناموفق نشان دهد. این در حالی است که تمام هدف‌گیری‌های تعیین شده توسط موشک‌های بالستیک ایران با موفقیت انجام شد و حتی یک مورد هم سامانه‌های دفاعی رژیم قادر به رهگیری موشک‌های بالستیک ایران نشدند. 🔹آنچه توسط پدافند هوایی رژیم و آمریکا هدف قرار گرفت پهپادهای نسل قدیم و موشک‌های نسل قدیم بودند که ماموریت آنها صرفا مشغول‌سازی پدافند و تخلیه موشک‌های گران قیمت آنها بود که به اعتراف رژیم خسارت وارده فقط بابت استفاده از موشک‌های دفاعی در سامانه‌های مختلف رژیم ۱.۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود. 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
⭕️ اولین تصویر از مقر امنیتی شلاخیم اسرائیل اکانت توئیتری منتسب به سپاه پاسداران اولین تصویر باکیفیت از اصابت موشک‌های ایران به شلاخیم، یکی مهم‌ترین مقرهای امنیتی اسرائیل را منتشر کرد و به شکلی طعنه آمیز نوشت: به خوبی صدای ما را در شلاخیم شنیدید! 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گاوصندوق رژیم صهیونیستی کجاست پایگاه هوایی نواتیم چرا مهم است و قفل این گاوصندوق ارزشمندِ رژیم صهیونیستی چطور به دست ایران شکست؟ 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
4.8M
🚨🚨تحلیل فوری سیاسی روز ☄☄تحلیل سیاسی 👈 ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ‼️حاوی مطالب خیلی خیلی مهم‼️ 🎤با بیان سخنران و تحلیلگر سیاسی 1⃣ بخش اول 🅾 موضوع: ۱-تحلیل این موضوع که چرا جمهوری اسلامی ایران از خاک خودش به اسرائیل غاصب حمله کرد؟ ۲-بررسی تبعات، عوارض و منافع شلیک از مبدأ 👈👈حتما مستمع باشید و نشر دهید ♦️ادامه دارد... ✅ در اینجا در روز های آتی، اطلاعات و تحلیل های جدید را دنبال کنید 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است.
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ اتاق کنترل نیروی هوایی رژیم اسرائیل در  یکی از زیرزمینهای تل آویو در شب حمله ایران 🔹‌‌رسانه‌های عبری زبان، ویدیویی از اتاق کنترل نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شب حمله پهپادی و موشکی ایران به اهداف نظامی در سرزمین‌های اشغالی منتشر کردند. 🔹‌‌نکته: از چهره‌ها و واکنش نظامیان حاضر در تصویر مشخص است که سامانه‌های پدافندی اسرائیل تا چه حد در رهگیری و انهدام موشک‌های ایرانی موفق بوده‌اند... 🔹‌‌در انتهای تصویر سرتیپ «تال کالمن» فرمانده معاونت استراتژی و حلقه سوم ( معاونت مبارزه با ایران ستادکل نیروهای مسلح اسرائیل) با سر تاس دیده می شود. 🚨اخبار فوری @khabareforii313 ☄ اینجا منبعی برای دریافت اخبار فوری، به ساعت و به روز می باشد.
📸 ماجرای عبارت «خلیج‌ فارس» در وبسایت خاندان سلطنتی سعودی و افشاگری همکاری چند کشور منطقه برای ردیابی موشک‌های ایران ▪️این متنی که دارد با عنوان «بیانیه» عربستان سعودی در رسانه‌ها دست‌به‌دست می‌شود درواقع یک «گزارش» از اتفاقات اخیر منطقه است اما دلیل اهمیت آن، به وبسایتی برمی‌گردد که آن را منتشر کرده؛ وبسایت «اخبار خاندان سلطنتی سعودی»! ▪️غیر از اتفاق مهم «استفاده از واژهٔ خلیج فارس» در متن این گزارش، نکته قابل توجه دیگر، اشاره به نقش بعضی کشورهای منطقه در ردیابی پهپادها و موشک‌های ایران در جریان عملیات انتقامی شنبه‌شب علیه رژیم صهیونیستی است. ▪️طبق این گزارش، توان راداری چند کشور حاشیه خلیج فارس طی ساعات عملیات انتقامی ایران، کاملاً درخدمت آمریکا بوده! 🌐 @mehvarmo 🔹گامی به سوی ظهور 👈حتی المقدور با لینک کانال نشر دهید
🔴 ایران در از اسرائیل ، از چه تسلیحاتی استفاده کرد و از کدام استفاده نکرد 👇 : 1⃣ پهپاد شاهد ۱۳۶ 2⃣ موشک کروز پاوه 3⃣ موشک بالستیک عماد ✅ این یعنی در مهمترین حمله آفندی فرامرزی کشور، سپاه به لحاظ کیفیت فقط از و از لحاظ کمیت شاید کمتر از فقط توانش استفاده کرده است 🔴 ایران از چه سلاح هایی استفاده نکرده است 👇: 🔻 ها 1⃣ پهپاد آرش (دوربردترین پهپاد انتحاری) 2⃣ پهپاد سریر (برد بلند/ قابلیت حمل سلاح و دوربین) 3⃣ پهپاد شاهد ۱۷۱ (بومی شده RQ 170/ برد ۴۴۰۰ کیلومتر) 4⃣ پهپاد غزه (دوربردترین پهپاد ایرانی با برد ۷۰۰۰ کیلومتر) 5⃣ پهپاد کرار (موتور توربوجت/ قابلیت حمل موشک کروز) 6⃣ پهپاد کیان (انتحاری/ ضد رادار/ سوخت جامد) 7⃣ پهپاد مهاجر ۱۰ (جدیدترین پهپاد ایرانی/ قابلیت حمل ۳۰۰ کیلوگرم محموله) 🔻موشک های 8⃣ موشک بالستیک خرمشهر (برد ۲۰۰۰ ک.م/ سرعت ۱۶ ماخ/ سوخت مایع/ کلاهک ۱۸۰۰ ک.گ) 9⃣ موشک بالستیک خیبر (برد ۲۰۰۰ ک.م/ سرعت ۱۶ ماخ بیرون جو و ۸ ماخ موقع اصابت/سوخت مایع/ کلاهک ۱۵۰۰ ک.گ) 🔟 موشک بالستیک خیبرشکن (نسل جدید/ سوخت جامد) 1⃣1⃣ موشک بالستیک سجیل (سوخت جامد دومرحله ای) 2⃣1⃣ موشک بالستیک شهاب (چندین نسل مختلف) 3⃣1⃣ موشک بالستیک فجر ۳ (سوخت مایع/ رادارگریز) 4⃣1⃣ موشک بالستیک قدر ۱۱۰ (سوخت مرحله اول مایع و مرحله دوم جامد) 5⃣1⃣ موشک بالستیک حاج قاسم (سرعت ۱۲ ماخ) 6⃣1⃣ موشک بالستیک هایپرسونیک فتاح (با سرعت ۱۵ ماخ/ سوخت جامد) 🔻موشکهای 7⃣1⃣ موشک کروز سومار (برد ۳۰۰۰ کیلومتر) 8⃣1⃣ موشک کروز مشکات (برد ۲۰۰۰ کیلومتر/ دریاپایه، زمین پایه، هواپایه) 9⃣1⃣ موشک کروز هویزه (رادارگریز/ دقت ۱ متر) 0⃣2⃣ موشک هایپرسونیک کروز فتاح ۲ (حداکثر سرعت ۲۰ ماخ) 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«اسماعیل حقی‌پکین» رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه: نتانیاهو بعد از این به تنهایی نمی‌تواند علیه ایران جنگی به راه اندازد. سه نقطه هدف گرفته شد؛ ۲ پایگاه هوایی و یک مرکز رصد موساد، بر اساس اطلاعاتی که به من رسیده ۲ پایگاه خسارت بدی دیده‌اند و اینکه گفتند خسارت خفیف بوده چنین نیست! 🇮🇷 اخبار جبهه مقاومت @afsaranemam ✅ اینجا دریچه ای برای آگاه سازی، روشنگری، از جبهه مقاومت و خنثی سازی اهداف دشمنان است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 وزیر دفاع الجزایر: ایران ممکن است مجهز به سلاح اتمی باشد!! در صورت صلاح دید و با در نظر گرفتن پیوست های امنیتی، بخشی از مصاحبه جنجالی ، افسر ارشد جنگ نرم، تئوریسین و تحلیلگر سیاسی، در خصوص این که، آیا جمهوری اسلامی ایران به مجهز است یا نه؟ در این کانال پخش خواهد شد. جواب های رُک و صریح به سوالات زیر: ۱-بیان واقعیت هایی از کشورهای عضو باشگاه هسته ای و دارنده سلاح هسته ای ۲-آیا جمهوری اسلامی ایران به تکنولوژی ساخت بمب اتمی رسیده است؟ ۳-آیا بمب اتمی ساخته ایم؟ و یا قصدی برای ساخت بمب اتمی داریم؟ ۴-آیا در سال‌های فروپاشی شوروی درسال ۱۹۹۴ ، از شوروی، فدراسیون روسیه، اکراین و بلاروس بمب اتم خریدیم؟ ۵--آیا جمهوری اسلامی ایران بمب اتم دارد؟ ❗️متوجه نکات کلیدی و جدیدی میشوید ❗️ 🎤 پایگاه نشر آثار" " @aasarostad 📚 تحلیل های صوتی، تصویری و نوشتاری روزانه را در این کانال دنبال کنید. 🔹 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی است. 🔸 لطفا برای آگاهی دیگران، حتی المقدور با لینک نشر دهید.
ماجرای سلمی بنت عبدالله دختر پادشاه اردن! آیا واقعا پهپادهای ایرانی را شکار کرد؟ 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حتما ببینید ✅ کشنده ترین حیوان روی زمین آیا می دانید کشنده ترین حیوان کیست؟ نظرتون چیه؟ شیر؟ گرگ؟ ببر ؟ تمساح؟ سگ؟ در کلیپی کوتاه و شوکه کننده درنده ترین حیوان دنیا که را به شما معرفی می‌کنیم! 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تصاویری جدید از برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به اهداف در ‌اسرائیل آمریکا لیسان و مزدوران رسانه ای اسرائیل مانند علی کریمی ادعا دارند که اسرائیل ۹۹ درصد موشک های ایران را رهگیری و منهدم کرده است !!!!!!! جالب است که این تصاویر را اعراب فلسطینی بطور تصادفی ضبط کرده اند و گرنه اگر رژیم صهیونیستی اینترنت را کنترل و سانسور نکند، یهودی ها ساکن اسرائیل هزاران فیلم از انهدام مراکز نظامی خود منتشر میکنند. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
✅ انهدام مراکز نظامی و امنیتی اسرائیلی به گواهی تصاویر ماهواره ای اولین تصویر از مقر امنیتی شلاخیم اسرائیل را ببینید. یک اکانت توئیتری اولین تصویر باکیفیت از اصابت موشک‌های ایران به شلاخیم، یکی مهم‌ترین مقرهای امنیتی اسرائیل را منتشر کرد و به شکلی طعنه آمیز نوشت: به خوبی صدای ما را در شلاخیم شنیدید! این مقر مهم امنیتی که شهرت به چشم دولت صهیون را دارد تبدیل به یک ویرانه کامل شده است. ظاهرا ضربات موشکی نیروهای مسلح ایران فراتر از تصور همگان است. در تصویر بالا حداقل سه نقطه از پایگاه نظامی صهیونیست ها بطور ۱۰۰ درصدی ویران شده است. تصویر را بزرگنمایی کنید تا متوجه داستان بشوید 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منحصر به فرد بودن موشک های ایران !!! برعنداز ها خودتحقیر ها سلطنت طلبان کوروش پرستان پهلوی معاشان غربگدایان آمریکا لیسان و ضد انقلاب این کلیپ را نگاه نکنند چون به شدت باعث سوزش و گزش و جر دادگی آنها می‌شود. 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️آفرین به این کار قشنگ یک فیلم کوتاه و ساده با یک دنیا حرف درست ببینید اینو کسی به شما توصیه میکنه و میخواد که ببینید و عمل کنید که خودش هم حدود ۶ ماه هست عمل میکنه و از کوکاکولا و پپسی استفاده نمیکنه!!! @jahadetabiinvasavaderesanehei 🔴 اینجا دریچه ای برای افزایش سواد رسانه ای و بصیرت افزایی می باشد ❌حتی المقدور با لینک ارسال شود
✅ شبهه: شعر سیمین بهبهانی: قلم چرخید و فرمان را گرفتند ورق برگشت و ایران را گرفتند چپ و مذهب گره خوردند و شیخان شبانه جاى شاهان را گرفتند همه از حجره ها بیرون خزیدند به سرعت سقف ایوان را گرفتند گرفتند و گرفتن کارشان شد هر آنچه خواستند آن را گرفتند به هر انگیزه و با هر بهانه مسلمان نا مسلمان را گرفتند به جرم بد حجابى بد لباسى زنان را نیز مردان را گرفتند «خلاصه شده» ✅ پاسخ: 🔵 این شعر از یک مزدور پهلوی پرست بنام هادی خرسندی است اما آن را به دروغ به سیمین بهبهانی نسبت میدهند. 🔵 هادی خرسندی شاعر طنزپردازی است که از سال 1357 از ایران رفته و از خارج کشور بر علیه جمهوری اسلامی و مقدسات دینی مطلب می نویسد و شعر می سراید. فساد اخلاقی ایشان در خارج بر ‌کسی پوشیده نیست‌. 🔵 زبان شعر اگرچه احساسات را برمی انگیزاند اما هیییییچ ارزش علمی ندارد و محتوای این شعر به جز طرح یک سری ادعاهای بی پایه و اساس هیچ چیز دیگری ندارد. 🔵 برای نمونه یک ادعا را نقد می کنیم: در ابتدا ی شعر آورده است که: «قلم چرخید و فرمان را گرفتند ورق برگشت و ایران را گرفتند» آیا قلم خود به خود چرخید و ورق خود به خود برگشت؟ خیر! ظلم و ستم رژیم نجس پهلوی کاری کرد که مردم ورق را برگردانند. حسین فردوست درباره ظلم و فساد رضاخان می گوید:« رضاخان در طول سلطنتش تمام املاک مرغوب شمال را با زور سرنیزه به نام خود کرد. پس از سقوط او تا مدت‌ها روزنامه‌ها و مجلات کشور پر بود از نمونه‌هایی از غضب اموال مردم توسط رضاخان. املاک را به منطقه‌های مختلف تقسیم کرد و در هر منطقه یک افسر گمارد و کل املاک او را سرلشکر کریم بوذر جمهری اداره می‌کرد. در سال 1319 صورت حساب عایدی خالص سالیانه املاک پهلوی 62 میلیون تومان بود.» 📚 فردوست، حسین، ظهور و سقوط سلطنت پهلوی پهلوی، ج1، تهران، اطلاعات، ص 111 همچنین درباره فساد اشرف خواهر محمدرضا پهلوی می گوید: «اشرف فرد دوم خانواده پهلوی، زنی که در هر زمینه در حد اعلای افراط و گستاخی است و می‌توانم او را به حق«فاسد‌ترین زن جهان» بنامم. در تاریخ زنان فاسد جهان، معادل اشرف یا نیست و یا نادر است. معتاد، قاچاقچی مواد مخدر، عضو مافیای آمریکا، بیمار جنسی، و زنی که به قول خودش اگر هر شب یک مرد تازه نبیند خوابش نمی‌برد.» 📚 فردوست، حسین، ظهور و سقوط سلطنت پهلوی پهلوی، ج1، تهران، اطلاعات، ص 239 🇮🇷 قرارگاه رفع شبهات و ابهامات مجازی و شناخت فتنه ها @rafeshobahatemajazi