eitaa logo
رهبرِ فرزانه
155 دنبال‌کننده
19 عکس
75 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بقیه پست بالا ☝️ 🔹 گفت: از شاهین دارم، عالیه. با قیافه حق به جانب گفتم، شاهین نه، او اهل فرهنگ نیست، به افراد مقدس توهین کرده، موسیقی نماد فرهنگ و صدای ملت ها است نه توهین و نفرت پراکنی. فکر کرد، من خیلی حالیمه، یکی دیگه گذاشت، ایراد گرفتم، یکی دیگه، ایراد گرفتم و گفتم تشکر، من پیاده می شوم، گفت: بشین، دور بزنیم یکی دیگه گوش کن، سوتی دادم، گفتم کرایه بیشتر نمی دهم، بگویی: شهر را دور زدیم، کرایه بیشتر بخواهی، گفت نه، پردیسان را دور زدیم، هرچی داشت برای من پخش کرد، برگشتیم، گفت خوب نظرت چیه؟ به دوردست خیره شدم و با تامل گفتم؛ ببین داداش، موسیقی باید سه جنبه خوب داشته باشه؛ صدای خوش، موسیقای(صدای ابزار آلات) همراه و کمک کننده به خواننده، مفهوم خوب، باید با موسیقی حال کرد، این هایی که تو پخش کردی؛ اولاً صدای خوبی ندارند، انگار با فشار به حنجره شان می خوانند، ثانیا چون صدای خوبی ندارند، آن قدر صدای ابزارآلات موسیقی زیاد است، به اصل قطعه ضربه می زند،( بعدها پیش خودم گفتم کاش به جای قطعه می گفتم ترک که فکر کند خیلی بلدم)، ثالثا مفهوم خوبی ندارند به جای امید دادن و شاد کردن آدم، فحش می دهند و ناامیدی و خشونت را ترویج می کنند، بنده خدا دید جلو دانشگاه پیاده می شوم، گفت موسیقی دانی؟،یک‌ لحظه ماندم که چی بگویم، نمی خواستم فکر کند از خودم چیزی گفتم و هم نمی خواستم، دروغ بگویم؛ گفتم اهل مداحی هستم و به موسیقی مداحی خیلی دقت می کنم، لابد دیدی مداحان چه صدایی دارند، آدم کیف می کند، من وقتی زینب زینب موذن زاده را و یا حسین غریب مادر سید ذاکر را گوش می کنم، هم گریه می کنم، هم به وجد می آم، هم حال ام خوب می شه. قبول کرد و تشکر کرد از این که یک آدم مذهبی کنار او نشسته و با حوصله به حرف های او توجه کرده است. 🔹جای متخصصان دفتر تبلیغات اسلامی؛ با زیر مجموعه های دانشگاه باقرالعلوم(ع)، پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی، مرکز ملی پاسخگویی، نخبگان تبلیغی، موسسه آموزش عالی معصومه(ع) با هزاران متخصص و در دهها رشته در علوم انسانی در خیابان خالی است. اعضای آن به صورت فردی حضور دارند اما اگر سازماندهی شده هم حضور داشته باشند خیلی سودمند و کاربردی است. وقت کمک به وطن، رهبر و مردم است، بسم الله ✍ عباس ایزدی فرد @rahbarefarzane
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیف های عالمانه و گریه های سوزناک عالم اهل سنت در سخنرانی تجمع مردم سنندج در میدان آزادی در رثای رهبر شهید. @rahbarefarzane
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دورهٔ اصلاحات: مدال افتخار موشکی‌شدن ایران را باید به سینهٔ رهبر شهید زد. @rahbarefarzane
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥سیدمحمدعلی ابطحی رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی رئیس‌ جمهور دورهٔ اصلاحات: انتخاب آیت‌‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای موجب حفظ امنیت ملی ایران و وحدت ملی ایران شد. @rahbarefarzane
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت آقامیری دانشمند برجسته فیزیک هسته‌ای و رئیس دانشگاه شهید بهشتی از دیدار با رهبر شهید انقلاب: از تسلط رهبر شهید به مسائل هسته‌ای مثل یک آدمِ خشک شدم و دیگر حرفی نزدم. @rahbarefarzane
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تکرار چنین صحنه‌های قشنگی هیچ‌وقت تکراری نمی‌شه 🔹پدر فرزانه از دست دادیم... @rahbarefarzane
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 اشاره رهبر شهید انقلاب به سمفونی ۵ بتهوون @rahbarefarzane
سلام علیکم یک گام به عقب، چند گام به پیش 🔹با امضای تفاهم‌نامه دستورالعمل مذاکره بین رییس‌جمهور ایران و آمریکا و انتشار پیام مقام معظم‌رهبری، ملت باشور و باوفای ایران متوجه یک گام به عقب در مسیر رسیدن به مرحله بعدی رشد خود توسط مسولان شدند. 🔹علی الاصول مقام معظم رهبری اشاره به شناخت کامل رهبرمعظم از آمریکا است. آمریکا مظهر ظلم، ستم، استکبار، غارت و جرثومه فساد در سراسر جهان است که در ژاپن، ویتنام، کره، افغانستان، عراق، سوریه، پاناما، ونزوئلا و ده‌ها کشور دیگر، جنایت‌های فراوانی کرده است. اگر برخی رییسان جمهور آمریکا در پس‌پرده جنایت می کردند یا دستکش مخملی می‌پوشیدند، رییس‌جمهور فعلی، آشکارا از جنایت‌های خویش با افتخار تعریف می‌کند ولی روزانه تشت دروغگویی‌های او به زمین می‌افتد و حتی متحدان و مردم آمریکا به او اعتماد ندارند، لذا مقام معظم رهبری علی‌الاصول در برخورد با چنین کشوری، نظری غیر از یاداشت تفاهم داشته است. ملت باشور و باوفای ایران از مسولان امر، توقع دارند که در اصول و فروع، تابع ولی امر باشند. 🔹 ارائه نظر خلاف نظر ولی امر در تاریخ اسلام و جمهوری اسلامی ایران، سابقه دارد، هرچند امر مطلوبی نیست اما پس از اجازه امام، همه باید تلاش کنند تا امور با موفقیت پیش برود، در جنگ خندق، نظر پیامبر دفاع در شهر مدینه بود اما اکثریت و حتی حمزه عموی پیامبر، جنگ رودررو در بیرون شهر را می پسندیدند. پیامبر نظر آنان را پذیرفت ولی آنان دریافتند که پیامبر به اصرار آنان عازم جنگ شده‌است و آماده برگشت از نظر خودشان بودند، پیامبر قبول نکرد(اذا عزمت فتوکل علی الله). در جنگ خندق پیامبر به برخی از احزاب مهاجم(بنی غطفان) پیشنهاد کرد در مقابل دریافت یک سوم محصول خرمای مدینه از جنگ منصرف شوند ولی مردم مدینه نپذیرفتند و پیامبر هم منصرف شد، در سال ۱۳۶۶ ناوگان جنگی آمریکا وارد خلیج فارس شدند، نظر امام خمینی حمله به ناوگان آمریکا بود اما سران کشور موافق نبودند و امام هم مخالفت نکرد. 🔹ولی امر مبتنی بر(شاورهم فی الامر) اعمال ولایت می کند. اگر در روند امور، مسئولان امر، از سر دلسوزی و باحُسن نظر، در تاکتیک‌ها نظر دیگری داشته باشند، ولی‌امر به آنان فرصت می دهد تا اولاً نظریات مختلف به آزمون گذاشته شود و ثانیاً مسولان امر به رشد و تعالی برسند و ثالثا جامعه با خرد جمعی اداره شود. 🔹جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر مردم سالاری دینی است. رییس جمهور با رأی مردم انتخاب شده است، ولی امر به او فرصت می دهد با رعایت اصول و تغییر تاکتیک برای منافع ملی تلاش نماید و فردا روزی مدعی نشود که من با تغییر تاکتیک موفق می شدم، دیگران نگذاشتند. 🔹 تلاش‌ مسولان امر باید متکی به ملت پرشور و باوفا باشد برخلاف افرادی مانند رئیس‌جمهور امریکا که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کند. 🔹در حال حاضر و در تغییر تاکتیک مبارزه با استعمار و استکبار سلطه‌گر جهانی، رئیس‌جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت و تصریح به قبول مسئولیت آن، تلاش خواهد کرد اما هر لحظه به خودشان یادآوری کنند که نماینده ملت باشور، باوفا، سرافراز و باشرف ایران هستند. 🔹 رییس جمهور و اعضای شورای عالی امنیت ملی، تجربه نیم‌قرن سابقه ظلم، ستم و بدعهدی آمریکا را از نزدیک ملاحظه کرده و دست آمریکای جنایتکار به خون بهترین فرزندان اسلام که در راس آنها امام شهید؛ اسوه علم، تقوا و طهارت، آلوده است و نمی توان به آنها اعتماد کرد. اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. 🔹 از این لحظه، ملت سرافراز با اتحاد از شما درخواست دارد از بندبند تفاهم‌نامه دفاع و از سر عزت، خواهان عمل به آن باشید و باید شروط گفته‌شده تحقق یابد. 🔹ملت به شما اعتماد دارد اما به دشمن اعتماد ندارد. بسیار مردان وطن پرستی که از دشمن فریب خوردند و بدنام شدند. اگر آمریکا توبه کند و عابد روزگار هم شود از سر مکر و حیله است، اگر با او دست دادید انگشتان خودتان را بشمارید. رییس جمهور شجاع، صادق و مردمی(به‌تعبیر مقام معظم رهبری)و آقایان قالیباف، عراقچی و ...چه بسا هم‌ردیفان شما (بانیک نامی یا بدنامی) هم آغوش خاک شده‌اند، نیک نامی را انتخاب کنید. باشور، باوفا، سرافراز و باشرف بمانید، اگر یک گام عقب رفتید تا خیز بردارید تا چند گام به پیش بروید، دعای خیرسرورمان، ولی امر و ملت با شماست. 🔹مذاکرات حضوری در آینده، برای تحقق شروط ملت ایران است و نه تامین نظر دشمن که در جنگ نظامی شکست خورده است و نباید چیزی را که در میدان نظامی بدست نیآورده است بامکر و فریب در میدان دیپلماسی بدست آورد. 🔹 پیام امام، نعمت بزرگی برای منتقدان و مذاکره کنندگان است تا تک‌تک واژگان را نقد کنند و حواس مذاکره کنندگان جمع باشد تا فریب نخورند. ✍️ عباس ایزدی فرد @rahbarefarzane