eitaa logo
راه بھشـتی 🇮🇷🇵🇸 ًًًًٍٍٍٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚٚ
1.6هزار دنبال‌کننده
19.3هزار عکس
16.4هزار ویدیو
161 فایل
﷽ 💠 شهید مظلوم بهشتی🌷: 🔸ارزشــ‌ها را بشنـاس و اشخاص را با ارزش‌هـا بسنج❗️ 💛 (کانالے باهدف نشر و تبیین ارزش‌ها) 📋 ارتباط •° @ya2hasan
مشاهده در ایتا
دانلود
آیت الله حائری شیرازی ره: اگر کسی که می رود برای جهاد، «» داشته باشد، می شود «». اما اگر بصیرت نداشته باشد، می شود «»! فرق بین داعش و شهید همدانی در «بصیرت» است. این بصیرت، نتیجه «» است؛ عدم بصیرت نتیجۀ «» است. به داعشی می گویی چرا این کارها را می‌کنی؟ می گوید «ملّا» گفته! خب تو ملا را شناخته‌ای که این طور می‌گویی؟!! این کسی که جانَت را بر سر حرف او می گذاری، چه کسی است؟ می‌گوید «ابوبکر بغدادی»! خب این آدم را شناخته ای که چطور آدمی است؟ ببینید، بصیرت ندارد! اینکه من همۀ درس اخلاقهایم را در جلسات پنجشنبه ها (1) روی موضوع «» گذاشته ام، برای این است که اگر رفتی و چلّه هایی انجام دادی و خدای تعالی جلوی چشمت را باز کرد و پرده از روی چشمت برداشت، «ظرفیت» داشته باشی که وقتی این حال را می بینی، مغرورت نکند. با عقلت ظرفیت پیدا می کنی. یعنی فکر کن، با فکر کار کن. به این که روی هر چیزی بررسی کنید، وقتی بصیر شدید آن وقت تصمیم بگیرید.
😍✌️ دختر نابینای بلوچ که باحمایت پدر خود موفق به دریافت مدرک دکترا شده و حالا هم تونسته نزدیک به هزار دختر کم‌بینا و نابینای هم‌استانی خودش رو باسواد کنه. اینه که امام خامنه‌ای عزیز در دیدار با ‎زنان، حضور اون‌ها در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، مدیریتی و فرهنگی رو وقف بر شايسته‌سالاری دونست، یعنی کشف و کمک به این اشخاص برای رشد فردی و جمعی
🔴حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی ♦️«مقاومت اسلامی عراق» اعلام کرد که در حمایت از نوار غزه و پاسخ به کشتار فلسطینی‌ها در حملات رژیم صهیونیستی، یک هدف مهم و حیاتی در جنوب شهرک «إلیاد» واقع در بلندی‌های جولان اشغالی را هدف قرار داده است.
🔴 فرمانده سپاه: دیروز توسط سخنگوی مطرح شد که طوفان الاقصی انتقام است؛ اما من می‌گویم که انتقام حاج قاسم عملیاتی مجزاست... ✌️✌️✊✊
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آیت الله : دغدغه حمایت از نظام است.. ♦️رئیس‌جمهور در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: تمام هم‌و‌غم و دغدغه جامعه مدرسین و علما در حوزه علمیه این بوده که نظام مورد حمایت قرار بگیرد و آن‌چه از مشکلات و کاستی‌ها و نواقص وجود دارد مبتنی‌بر مبانی، برای رفع آن تلاش شود. ♦️در این چهل سال خدمات و گام‌های موثری در کشور، منطقه و جهان برداشته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیت الله : گفتمان دولت سیزدهم همان گفتمان و است و باید اجرایی شود. ...✌️☝️..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋✌️ زینب سلیمانی: رهبران بزدل و ترسوی رژیم صهیونیستی بدانند که وجدان‌های آزاده و بیدار از هر دین و نژادی در سراسر جهان در یک اعتقاد اشتراک‌نظر دارند: این رژیم {صهیونیستی} جنایتکار است و هیچ راهی جز مبارزه با آن وجود ندارد.
🚨برخورد باعاملین تبلیغات نامتعارف و هنجارشکن ♦️ سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی ویژه غرب تهران ♦️درپی تبلیغات نامتعارف و هنجارشکنانه دو سالن زیبایی و آرایشی بانوان در تابلوهای تبلیغاتی شهری و در فضای ، عوامل این اقدامات شناسایی و باهماهنگی مقام محترم قضایی متصدیان هردو واحد صنفی به همراه مدیر اجرایی مجتمعی که قرارداد مالی و تبلیغاتی با آن‌ها را داشته است، احضار و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع محترم قضایی گردیدند. ♦️ ضمناً کلیه تبلیغات این دو واحد صنفی نیز از سطح شهر جمع آوری و صفحات اینستاگرامی آنها نیز پاکسازی گردید.
❤️ معظم انقلاب با همان صلابت حضرت ، انقلاب و نظام اسلامی را مدیریت کرده‌اند ♦️ آیت الله العظمی در پیامی تصویری به سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، با تأکید بر زنده نگه‌داشتن روحیه و تفکر انقلابی در حوزه‌های علمیه، از هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب تجلیل و تصریح کرد که ایشان با همان صلابت حضرت امام این انقلاب را حفظ و مدیریت کرده‌اند. ..
🔴 ابلاغ سلام ویژه معظم انقلاب به حاضران در اجلاسیه سراسری و علمای بلاد ♦️ حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری با حضور در سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین و علمای بلاد، سلام گرم و ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را به علما، اساتید، شخصیت‌ها و کلیه حاضران در این اجلاسیه ابلاغ کرد. ..
🌹 رئیس بنیاد : از سال ۱۳۴۲ با آغاز نهضت امام خمینی رضوان‌الله تاکنون ۳۲۰ هزار شهید تقدیم راه نظام و و کشور شده است.. ...
🔴 نیویورک‌تایمز: اسرائیل نمی‌تواند حماس را از بین ببرد ♦️نیویورک‌تایمز در گزارشی از توانمندی‌های حماس هدف تل آویو برای نابودی این سازمان مقاومت را زیر سوال برده و نوشته است: ♦️اگرچه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان تاکید دارد که هدفش از عملیات مرگبار و جنایت‌های جنگی در غزه نابود کردن حماس است، منتقدان چه در داخل سرزمین‌های اشغالی و چه در خارج از آن این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا تصمیم برای نابودی چنین سازمانی عمیقاً ریشه‌دار، درست بوده است یا خیر. ♦️تل‌آویو بارها و بارها قول داده که حماس را از بین ببرد، اما کارشناسان به طور فزاینده‌ای به این نتیجه رسیده‌اند که این هدف «غیرواقعی و غیرممکن« است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رأی محکومیت دو شرکت خودروسازمونتاژی صادر شد ♦️سخنگوی سازمان تعزیرات: این دو شرکت در مجموع به پرداخت جریمه بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی و بازگرداندن اضافی دریافتی از مشتریان، محکوم شدند. ♦️این میزان محکومیت، مربوط به بیش از دوهزار پرونده شکایت از این خودروسازان بوده که رأی تعداد زیادی از این پرونده‌ها قطعی شده و برخی پرونده‌ها، با اعتراض محکومان، به تجدیدنظر فرستاده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🦋👆 خواننده آمریکایی که مسلمان شده و الان مبلغ اسلام شده؛ ببینید با چه شور و هیجان قرآن می‌خواند و با خداوند مناجات می‌کند! 👈 لطفاً با توجه به معانی آیاتی که می‌خواند ببینید! 🦋 وقتی به آیه "یُبَدِّلُ اللهُ سَیِّئاتهم حَسَنات" می‌رسد؛ چه اشکی می‌ریز‌د
‌ سخنرانی دیروز رهبری بسیار مورد توجهِ خانم‌ها قرار گرفته.. خیلی‌ام خوب؛ اما رهبری به موارد زیر هم تأکید داشتند، برای این موارد هم تکبیر می‌فرستید؟ :))) ۱) فرزندآوری ۲) ازدواج آسان ۳) مهریه کم ۴) عدم تجمل‌گرایی ۵) ملاک ایمان در و ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥰 لذت مادر شدن 😍 این تصاویر را از دست ندهید 👶🏻👧🏻 فرزند‌آوری یک مجاهدت است 🧕🏻خانم‌ها امروز زمان جهاد شماست.