eitaa logo
اندیشه‌ پژوهان استاد رحیم پور ازغدی
12هزار دنبال‌کننده
339 عکس
1.1هزار ویدیو
20 فایل
کانال مردمی نشر اندیشه های استاد رحیم‌ پور ازغدی ... https://eitaa.com/joinchat/2098069504Ccb090c940d انتشار آزاد انتقاد،پیشنهاد: @rahimpoor_ad تبادل، تبلیغ کانالهای مذهبی: @rahimpoor_ad ⬅️حمایت مالی جهت تأمین مخارج جاری کانال: 6063731020686540
مشاهده در ایتا
دانلود
بسمه تعالی " يادداشت جدید رحیم پور ازغدی، ناظر است به آمریکا و بت هایی که میشکند و یازده توهم صد ساله که پیش چشم جهان دود می شود: twitter.com/rahimpourazqadi 🔹ترامپ نجاستی بود که را با خودش به روی آب آورد. بدون زرورق، ظاهر همان باطن است. در سراسر قرن، به ویژه پس از غرق شدن امپراتوری سوسیالیزم در و سرکوب و خشونت، بوق های سرمایه داری کوشيدند هژمونی آمریکا را به مثابه نماد و جامعه مدنی، پدر قانون اساسی نویسی، الگوی جمهوریت و حقوق شهروندی، مظهر علمی، ارتش سوپرمن های شکست ناپذیر، تجسم مدرنیته و پایان تاریخ تا ابد تثبیت کنند. پس از ، نوبت ليبرالیستها بود که از کلاهشان خرگوش درآورند! از رویاهای دیزنی در دوره کودکی تا متون علوم اجتماعی در دانشگاه، پروژه بت پرستی مدرن تعقيب شد. بت بزرگ، باید نشکن به نظر می آمد. هنوز عصر و شرافت نرسیده بود. انتقاد از سرزمین مقدس ممنوع بود. در مدرسه باید زندگینامه کندی و را حفظ می کردیم. به نسل ما چون میت در قبر، تلقین می شد که ارباب خوبی دارید، تعظیم کنید، اربابی که 1. پلیسش قانونمند و مودب است. در فیلم ها از متهم می خواهد چیزی نگوید که علیه خودش استفاده شود. 2. مدینه فاضله «برابری شهروندی» است و نمی دانند چیست؛ به ویژه تبعیض نژادی! 3. سیستم انتخابات ليبرال، حساب شده و پاسخگو است و دموکراسی اش، تقلب ناپذیر 4. مقر نهادهای بین الملل و سازمان های جهانی است و پای تعهدات بین المللی اش می ایستد. 5. کشور رویاها و مهد رفاه عمومی است. شهروند فقیر و غنی ندارد. 6. قانون اساسی اش، الگوی حقوق بشر و در منازعات سیاسی، دقيق، شفاف و حساب شده است. 7. در نظام دموکراتیک ، خشونتها و شکاف های اجتماعی مهار شده اند. جامعه مدنی و رفتار متمدنانه، نهادینه شده و در عقلانیت سرمایه داری، معضلات به بحران تبدیل نمی شود. 8. رسانه های آزاد و بی طرف، بدون سانسور و مستقل از مافیاهای سرمایه داری، هیچ نقطه کور سیاسی و اجتماعی باقی نمی گذارند. 9. مدیریت علمی و در یک نظام سکولار، مثل اسید، چالشها و نابرابری ها را در خود حل می کند. 10. چیز پنهان و ناگفته ای در امور پابلیک ندارند و همه چیز شفاف است. 11. نظام پزشکی و بهداشت و سلامت بی نقص و پیشرفته که برای جان انسان، بی توجه به پول، ارزش قائل است... اما در این چهل سال و در این چهل روز، چه چیزها که ندیدیم! و در چله دوم انقلاب خمینی، چه چیزها که نخواهیم دید. درگیری های خیابانی در اکثر ایالتها، به جان هم افتادن مردم مسلح، دو مدعی همزمان ریاست جمهوری و هر دو مدعی تقلب و شهروندی که پرچم آمریکا را آتش می زد و می گفت: بدتراز آمریکا، آمریکاست به هر که می گوید خبری نیست، بگویید: آری، یک خبر نیست، خبرهاست ... حسن رحیم پور ازغدی 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 🔰سخنرانی استادحسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع: موانع "امت سازی" را از سرراه برداریم (چگونه میتوان "برادر" و "متفاوت" بود؟) میلادمبارک رسول الله ص و هفته وحدت مذاهب اسلامی _ علمائ اهل سنت و اساتید دانشگاه منهاج القرآن پاکستان _ ۱۳۹۴ 📅 پخش: ۹۹/۰۸/۱۶ 🆔 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 🔰سخنرانی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع: امام صادق ع، راه سوم در " وحدت" و "عقلانیت" (۱) ("ادب" گفتگو و "معقول سازی" محسوسات) میلاد مبارک امام جعفر صادق ع_ نشست (جمعبندی "مدارا و استدلال" )_ ۱۳۹۵ شبکه چهار ۱۶ آبان ۹۹ 📅 پخش: ۹۹/۰۸/۱۶ 🆔 @rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️برخورد ابزاری با در سینمای ، به چه ؟ 🚫 حتی برای فروش یک پفک ! ⬅️ از این توهین بالاتر مگه داریم ؟! 📣 استاد گزیده ای از سخنرانی " و وجدان " 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @Rahimpoor_Azghadi
جدید استاد : ‍ ‍ بسمه‌تعالی ⭕️ کارنامه (۱) کرونا و عواقب جهانی آن که چهره بشر را کبود کرده و بسیاری محکمات جهان مدرن را درهم شکست، موضوع نخستین پرسش و پاسخ در توئیت جدید آقای رحیم پور ازغدی است: 🔗 twitter.com/rahimpourazqadi : کارآمدی الگوی بهداشت در مهار بیماری‌های واگیردار، ادعای جهان مدرن و تاکنون، مایه تفاخر بر پیشامدرنیته بود اما با این افتضاح جهانی، فاجعه‌ای گل درشت از کار درآمد. کرونا با بشر چه کرد؟ و هنوز چه‌ها خواهد کرد؟ : از هر افتضاحی باید درس گرفت. دگم‌های بسیاری در حال فروپاشی است. وباهای قرون وسطایی با اقتدار و ارعاب بازگشته‌اند و مرگ‌های جهانی و دسته جمعی، خیلی سریعتر از آنچه می‌پنداشتیم، ریخت جهان را در هم ریخت. کارنامه کرونا را البته سال‌ها بعد، هر که زنده ماند، قضاوت خواهد کرد. اما تا همین‌جا هم کارکردهای پیشبینی نشده، کم نبود. ده‌ها میلیون بیمار با سیر تصاعدی تند و یک افق تاریک، عجز نظام‌های سلامت و پزشکی قرن۲۱، اقتصادهایی با سرعت در حال فروپاشی، تغییر اجباری و تدریجی نحوه حکمرانی، طرح دوباره قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین پرسش‌ها در باب علم، مذهب، اخلاق، حقوق و حتی سیاست، انقلاب تحمیلی در سبک زندگی بشریت در کوتاه‌ترین زمان و تغییرات بیشتری که در راه است. "وبای جدید"، نوک همه دماغ‌ها را پایین آورد، سر جهان را روی گردنش خم‌ کرد و اینک بحران بزرگ اخلاق پزشکی در دنیای سرمایه داری، دور انداختن فقیران، ناچیز انگاشتن بی چیزان، راهزنی ماسک‌ها از این ایالت به آن ایالت و قطع عمدی اکسیژن بیمار. ♨️ یک یادآوری: تمدن‌ها فرو می‌افتند وقتی دیگر قادر به حل معضلات نباشند. پوزخند کمونیست‌ها هنگام خطاب با یادتان هست؟ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @Rahimpoor_Azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشست " ازدواج در لندن : سکولاریزم و تشیع " - مشهد مربع اسلام هراسی و وحدت ستیزی ( صهیونی، صلیبی، وهابی،لندنی) سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۸/۲۲ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
چگونه از تفاوت ها بسازیم ؟ فعالان سیستان و بلوچستان ، هفته وحدت امت اسلامی - ۱۳۹۸ سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۸/۲۳ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
جدید استاد رحیم پور: ‍ بسمه‌تعالی کارنامه کرونا(۲) حسن رحیم پور در کارنامه کرونا(۲)، به پرسشی مهم در باب عواقب فرهنگی و علمی کرونا در عرصه بین الملل، پاسخ می‌گوید: 🔗 twitter.com/rahimpourazqadi 🔻 بلای جهانی کرونا جز ابعاد پزشکی، به لحاظ فرهنگی و حقوقی چگونه ارزیابی می‌شود؟ ۱. درچنین بحران‌هایی، کار اخلاق پزشکی به تشریفات آکادمیک و سوگند بقراط و وجدان انتلکتوال، دوا نمی‌شود. همه سوداگران دارو و تاجران درد و قاچاقچیان جسم و کارگزاران سقط جنین و اتانازی و سازندگان بمب‌های میکروبی، به خدایان بقراط، به آپولون و پاناکیا و همه الهه‌ها سوگند رسمی را خورده بودند. ۲. پدیده‌هایی چون کرونا وقتی جدی‌تر شوند علوم تشریفاتی و پوشالی را از غیرپوشالی و کارآمد غربال خواهند کرد. ۳. به نقش فکر و ابزار مدرنیته در تولید بیماری‌های جدید و جهانی، نگاه دوباره خواهد شد. ۴. نقش تاریخی وبا و طاعون در زیرورو کردن‌های ژئوپولیتیک در هرم سیاست و اقتصاد جهان، دیده خواهد شد. ۵. بازنگری در فلسفه علم و میزان صدق مفهوم "انقلاب علمی" و خوانش انتقادی "عصرروشنگری"، و نقش امثال نیوتن و بیکن در تعریفی از علم که به عواقبش ملتزم نیست. ۶. توجه دوباره به بیماریهای واگیردار (حتی اگر جنگ میکروبی نباشد) و نسبت آن با حقوق بشر و محیط زیست و ابعاد منفی دهکده جهانی در جهانی‌سازی بیماری‌های خطرناک، گریزناپذیر می‌شود. ۷. توسعه آنارشیزم در اخلاق علمی از طریق تبدیل هر ایده در فیزیک به یک بمب متافیزیک که اساسا مقصد علم را مشوش می‌کند. ۸. ابهام در قدرت برنامه ریزی بشر که توان آن چیست و تا کجاست؟ و کدام مولفه ها تحت تاثیر انقلاب کرونایی در جهان بتدریج زیر سوال خواهد رفت. در درازمدت، و بسته به ابعاد تلفات، همچون ساختار "فلسفه اخلاق" و "فلسفه علم" ، برنامه ریزی شهری و شهرسازی نیز باید تحول یابد زیرا معنای همزیستی و معنای پیشرفت، دوباره اندازه گیری خواهد شد. باید منتظر ماند و دید چه یقین‌هایی به شک و شک‌هایی به یقین بدل خواهد شد؟ از طاعون قرن شش و تاثیرش در روم بیزانس و کمی هم ایران ساسانی تا طاعون و وبای قرن ۱۴ که نیمی از مردم اروپا را کشت و موارد مشابه، اثر انگشت خودراروی اخلاق و سیاست و اقتصاد و علم اروپا گذارد و هر ضربه به علوم طبیعی، دیریازود، واکنشی در علوم مابعدالطبیعی داشت. از مکانیک سماوی تا رنج‌های انسانی و شرور زمینی و از دروغهای دیروز، که هر بار به مصائب امروز و رنج‌های فردا می‌انجامید و پس از هر فاجعه، ابتدا شیمی، زیست‌شناسی، متابولیزم مواد و ژنتیک و پاتوفیزیولوژی و... زیر نگاه عصبی و متوقعانه دنیا قرارگرفتند و سپس بسیاری محکمات بشری هردوره به آسانی و سرعت در دوره بعد می‌پکید و هر مدرنیته برای سنت پیشین، یک سنت برای مدرنیته بعدی است پس هیچ مدرنیتی نمیتواند برای همیشه، مدرن بماند. اینک از سارس و ایدز و ابولا به ورژن جدید کرونا رسیدیم بلکه آنها به ما رسیدند. اما کدام انسان شناسی، انسان را در برابر رفتار غیرانسانی، بی‌دفاع گذارده، اگرخود، عامل حمله نبوده باشد؟ غولهای داروسازی و تجارت "درد و درمان"، چه نقشی در بحران جهانی بهداشت دارند، و اگر اقتصاد کشورهای بی‌برنامه و ناخودکفا از کنترل خارج شود، به کنترل کجا درمی‌آید؟ 🆔 @rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 اگه خودمون عقل داریم پس چه نیازی به فرستادن پیامبر !؟ ⬅️ جهنم می‌خوای بری بفرما ... 🔹 این راه ، اینم راه ، هرکدوم رو می خوای انتخاب کن ! 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @Rahimpoor_Azghadi
👇👇👇👇👇👇👇👇
‍ بسمه‌تعالی 🔻 کارنامه کرونا(۳) حسن رحیم پور در سومین یادداشت کرونایی به دو نکته در باب نسبت کرونا با علوم سیاسی و نیز علائم انتقال محتمل تمدن برتر ازغرب به شرق پرداخته است: (با صفحات متعدد جعلی در توئیتر اشتباه نشود) 🔗 twitter.com/rahimpourazqadi ۱. محصول "مردم‌سالاری کرونایی" و نفی اقتدار حاکمیتی، روزی ۵۰۰ کشته رو به تصاعد است. ارزش تعادل میان "قانون" و "آزادی" اگر در اقتصاد و سیاست، هنوز مجهول مانده باشد، اما وقتی بحث مرگ و زندگی است، به سرعت تصدیق می‌شود. به میانگین شعور مردم در هر جامعه در چنین مواردی می‌توان بدون شرمندگی نمره داد. وقتی تابوت‌ها به حرکت در می‌آیند، می‌بینید چگونه مردم‌سالاری‌ها در همه جهان به قیدهای محکم تن می‌دهند؟ ۲.چرا کرونا نه تنها استاندارد بهداشت و سلامت بلکه اغلب معیارها در اقتصاد و به‌تدریج سیاست جهانی و حتی مشهورات نظام حقوقی و اولویت‌های اخلاقی را در بخش مثلا توسعه‌یافته جهان، مشکوک و عقب‌وجلو کرد؟ آبروداری گاه تف سربالاست. ظاهرا تاکنون کرونا ضعیف‌کش نبوده و ضدسرمایه‌داری عمل کرده! بیشترین تلفات و صدمات به آمریکا و اروپا و کمترین تلفات در آفریقا؟ اگر یکی‌دو کشور آسیایی را استثنا کنیم، عجز جهان سرمایه‌داری با بیشترین تلفات، یک شکست آشکار است. واقعا چرا ضعیف‌ترین کارکرد و بیشترین تلفات در آمریکا، انگلیس و فرانسه؟ آیا "سیستم سلامت" و "سیستم سیاست" آمریکا، رهبر غرب همزمان در زوال است؟ دموکراسی مسخره آمریکایی، هر ایالت یک روال و به‌شدت غیرشفاف و کوچه‌خیابانی‌، تعیین سرنوشت صندوقها با رای‌ مردگان، تعداد آرای بیشتر از تعداد شهروندان، زدوخوردهای خونین خیابانی، اردوکشی مسلحانه در ایالت‌ها و... همزمان سیل مردگان کرونایی و بالاترین رکورد نعش‌کشی در جهان چه معنا دارد؟ ظاهرا دیگر شاه برهنه است ولی کسی جرات نمی‌کند با صدای بلند اعلام کند کارآمدی سیستم بهداشت چین و شرق آسیا و ناکارآمدی آن در غرب و جهان سرمایه‌داری به چه معناست؟ ⭕️ آیا عصر دیگری در تمدن جهانی آغاز شده و این بار شرق در اقتصاد و علم و مدیریت، جلودار می‌شود؟ در این پیچ تاریخی، مسئولیت نهادهای علمی و مدیریتی ایران در ابعاد ملی و بین المللی چیست و آیا پتانسیل فروخورده جوانان ما شکوفا خواهد شد یا چشم راس تصمیم‌گیران همچنان به غرب است؟ 🆔 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹فرهنگ نوشتاری ، عقل مکتوب و تمدن سازی هفته کتاب، نمایشگاه کتاب مشهدالرضا- معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان - آبان ۹۸ سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۸/۲۹ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 طاقت "بسیجی ماندن" ، قدرت ماندن ( برکات و آفات حاکمیت) هفته بسیج ، ستاد مرکزی مستضعفین ، آذر ۹۵ سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۸/۳۰ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
‍ بسمه‌تعالی کارنامه کرونا (۴) ⭕️ آیا کرونا به یاری خدا ما را شکست خواهد داد؟ 👇👇👇👇👇👇👇
‍ بسمه‌تعالی کارنامه کرونا (۴) حسن رحیم پور در یادداشت جدید کرونایی به چند پرسش کلامی و نیز نسبت طاعون عصر مدرن با سبک زندگی پرداخته است: https://twitter.com/rahimpourazqadi ⭕️ آیا کرونا به یاری خدا ما را شکست خواهد داد؟ خداباوری‌های غیرتوحیدی، وقتی اوضاع بشر درهم می‌ریزد، اشتباها وارد یک بورس رقابت معنوی! با قواعد هستی می‌شوند، گویی قواعدی هست که از بالا به خدای خیر دیکته شده و دست او را بسته است. در غوغای "پرستش زندگی" وقتی آمار مردگان، میلیونی شود و ترس ناعلاجی مرگ، شادی‌های کور و غم‌های کر را عقیم کند، همه کم‌کم به لحظات ملکوتی (غلط کردیم) نزدیک می‌شوند و صدای (امن یجیب المضطر؟) به ۱۲۰ زبان زنده دنیا شنیده خواهد شد. اما دوقطبی ("خشم خدا" یا "کار میکروب"؟) در الاهیاتی که اساسا به "شر مطلق" و "فاعل مستقلی" قائل نیست، بی‌معناست. 🔻 دوستان، شاید آدمها کم کم مجبور شوند روزهایشان را بشمارند و شب‌ها، شاد از اینکه یک روز دیگر زنده مانده‌اند. فرشته مرگ بدون تبعیض، لبخند می‌زند و پرسش از "الاهیات بیماری"، "فلسفه رنج" و "غایت لذت"، باعث خارش ذهن‌هایی می‌شود که عادت به اندیشیدن نداشته‌اند. آنان‌که برای زندگی، هدفی جز "زندگی" و کمی بیشتر ماندن، به رسمیت نمی‌شناسند کلافه خواهند شد. در ماه‌های پساکرونا کسانی از سر جد یا هزل گفتند این ویروس، مذهبی بود و بر ابتهال و تضرع بشر افزود. لامذهب هم می‌تواند گفته باشد این خدا کجاست و چرا معجزه نمی‌کند؟! هر دو یک خطا کردند. اشیا و پدیده‌ها نیستند که متصف به دینی و سکولار می‌شوند. این‌ها صفت رویکرد بشر به اشیا و پدیده‌هاست، نه صفت خود آنها. وقتی قوانین طبیعی و فراطبیعی به یک اندازه، الاهی است چرا خدا را تنها در اتفاقات خاص باید جست؟ خاصه آنکه محمد ص میفرمود فرشتگان صدای آنانکه همواره خدای را می‌خوانند از آنانکه تنها اضطرارا او را صدا می‌زنند، دقیقا تشخیص می‌دهند. 🆘 @rahimpoor_azghadi
‍ بسمه‌تعالی کارنامه کرونا (۵) https://twitter.com/rahimpourazqadi همه در اضطرار و رنج، تا اطلاع ثانوی، مذهبی یا دستکم معنوی می‌شوند اما اغلب آیین‌ها نمی‌توانند "بهداشت و پیشگیری و معالجه" را در کنار "صبر و استغفار و توسل"، بی‌تناقض بفهمند. پیامبری که گفت فقر، بیماری و صدای پای مرگ، آدم‌ها را کمی آدم می‌کند و گفت بدون اراده خداوند، همه و هیچ، مساوی است و ما از اساس، مال اوییم و به آغوش او باز خواهیم گشت و "مرگ" را دیدار دوست خواند، همو زندگی را از "مقدسات" و جان آدمی را "خط قرمز" خداوند خواند. ایمان بدون "الاهیات منسجم"، در بحران‌ها، آچمز شده و بیچارگی انسان، نشان بی‌معنایی زندگی می‌شود. اما سخنگوی خداوند که از توکل و توحید می‌گفت، باز چرا به رسالت عقل و تجربه، توجه می‌داد؟ خوانده‌اید که چگونه از الاهیات "بدن به‌مثابه امانت" میگفت که لباس‌ها را گاه بگاه در آب بجوشانید، مسواک را قانون، "بهداشت" را حق‌الناس و "سلامت" را مقدس، و طبابت را "عبادت" خواند وهمه بیماری‌ها مگر اجل قطعی را قابل درمان دانست؟ در هزاره پیش، از استنشاق و قرقره و تغذیه سالم، مبارزه با "همه‌چیزخواری"، حفظ فاصله اجتماعی با حیوانات از خوک تا خفاش، و البته رعایت حقوق حیوان، تعادل در سبک زندگی و پرهیز از مواد مخدر و الکل و از روابط جنسی بدون کنترل و از غسل و شستشوهای روزانه و هفتگی و ازطهارت ونجاست و ضرورت معطر بودن گفت در عصری که حمام هم رسم نبود؟ و در جهانی که هنوز در قرن ۲۱، میلیاردها انسان، مشکل توالت دارند و سازمان ملل، روز جهانی توالت! اعلام کرده و اینک در سال ۲۰۲۰ آمار می‌دهد که سه میلیارد انسان حتی به آب و صابون در خانه دسترسی ندارند و چهارونیم میلیارد نفر از توالت بهداشتی محرومند! بگذریم از خو گرفتگان با نجاست و آنانکه طهارت نمی‌دانند و پاکی را نمی‌شناسند. 🆔 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔉 🔰سخنرانی استاد حسن رحیم‌پور ازغدی با موضوع: "فقه" در مصاف "سکولاریزم" ("نظام سازی" و ضرورت استخراج قواعد"فقه تمدن ساز") نشست بررسی ( رسالت دروس "خارج فقه" در فقه حکومتی)_ معاونت شورای مدیریت حوزه علمیه قم _ ۱۳۹۱ 📅 پخش: ۹۹/۰۸/۳٠ 🆔 @rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 چه کاری لغو محسوب میشود ؟ 🔹آیا بازی در حرام است؟ ⬅️ گاهی برخی کارهای ظاهراً علمی هم لغو است ! 🔹 منبع : فرهنگ نوشتاری ، عقل مکتوب و تمدن سازی استاد 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 و پاسخ گویی سازی در عصر ، "بدعت" یا سنت ؟ 🔹 نشست " تفکر و فقیه " چهل و یکمین سالگرد تصویب قانون اساسی - هفته بسیج آذر ۹۷ سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۹/۷ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 حوزه های علمیه،تداوم خط انبیا سلام الله علیهم ( از شیخ مفید تا مدرس و میرزا کوچک) هفته بسیج ، بسیج طلاب، نشست روحانیت ، فرصت ها و تهدید ها ، ۱۳۹۸ سخنرانی استاد تاریخ پخش: ۹۹/۹/۶ 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد : 🔹بچه های خونشون رو دادن و این جامعه چند قدم جلو رفت ... ⬅️اونها میفهمن چه چیزی داره در جهت اسلامی خط قرمزهاشون رو می‌شکنه ... 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @rahimpoor_azghadi