رَهْنَما
📪 پیام جدید میدونی رهنما با اینکه بعضی وقتا واقعا درکت نمیکنم ولی نمیدونم ببین آدم خوبی هستی حس خوب
من خودمم نمیدونم میخوام چی بگم وگرنه میگفتم
رَهْنَما
📪 پیام جدید چیکار کردی امام حسین طلبید؟ چرا نمیخواد منو ببره کربلا امسال همه چی جور بود #دایگو
واقعا کاری نکردم لطف امام حسین بوده
بعدم ناامید نشید به صلاح باشه میطلبه
رَهْنَما
📪 پیام جدید غمم گینه و واقعا احساس اضافی بودن دارم جناب چون گفتی حرف بزنید دارم میگم ببین اینجانب
باهاش کنار بیاید به نظرم نهایتا دو سه سال دیگس