هدایت شده از ناشناسای رهنما
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/rahro005/1725
خب متاسفانه من الان همون هیچِ هیچ هدفم....
#دایگو
رَهْنَما
📪 پیام جدید شما استاد خوب دارین؟ کسی که مشوق راه باشه؟ کسی که راهنمای واقعی باشه؟ چیشد که اومدین حو
نه حقیقتا
این که اومدم حوزه خیلی پیچیدس
هرچند در مرحله اول تصورات دیگه ای داشتم و نقشه راهی که تو ذهنم بود حتی نزدیکشم عملی نبود و نیست ولی به صورت کلی یه سری اهداف داشتم که بعضی هاش شاید ظاهراً خیلی هم مربوط نیست(که هست)
چقدر بد نوشتم
اگه میخواید بدونید ریز ترشو پیوی بپرسید فکر کنم بهتر باشه اگه بدردتون میخوره این چیزا واقعا
دو لیوان شربت بهارنارنج و گلاب خوردم همش فکر میکردم این چقدر شیرینه تا دیدم این مایعش هست