هدایت شده از ᴿᵘᶻᵉ 𝙁𝙚𝙠𝙧 | روضهفکر
امروز یه بنده خدایی از یه جایی
اومده بود و میگفت باید روی مردم
کار کنیم.. مردم انصارالله رو ببینید
که مث اوایل انقلاب ما هر هفته
کف خیابونن و پای کار ماشالله..
منم گفتم: اگر مسئولین انصارلله
همون مسیری رو برن که مسئولین
ما رفتن، بعد ۳۰ سال، انصارالله هم باید
نگران مشارکت پایین مردم باشه..
بجای ور رفتن با پایین جامعه، از صدر
جامعه شروع کنید.. هی حلقه صالحین
و نشست روشنگری برای مردم نذارید..
یه چهارتا کلاس عقاید و تفسیر و معاد
هم برای آقایان رأس بذارید، قضیه حله.
مردم مشارکت نمیکنن چون اعتمادی
به مسئولینشون ندارن..
اول انقلاب مشارکت بالا بود، چون
اعتماد ۱۰۰درصدی وجود داشت..
رفته رفته کارهایی کردید که این مردم
به شما بی اعتماد شدن..
مردم که همون مردمن.. عوض نشدن..
پس کی اینجا عوض شده؟ یا عوضی؟
بماند.