eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی سایت ره توشه
393 دنبال‌کننده
15.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
1.1هزار فایل
ارتباط با مدیر کانال: @arhedayati
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 انگلیس ۵ شخص و ۲ نهاد ایرانی را به تحریم‌هایش اضافه کرد 🔹انگلیس احمد فاضلیان معاون دادستان کل، فرمانده نیروی زمینی ارتش، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه، قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سالار آبنوش و ۲ نهاد نیروی مقاومت بسیج و بنیاد تعاون بسیج را تحریم کرد.
🔴 افشای همکاری کشورهای عربی با موساد در ترور عماد مغنیه 👤 «یوسی مِلمَن» روزنامه‌نگار صهیونیست جزئیات جدیدی از عملیات ترور عماد مغنیه، فرمانده حزب‌الله لبنان پس از گذشت ۱۵ سال از شهادتش را فاش کرد. 🔹 او می‌نویسد: آریل شارون و اولمرت، نخست‌وزیران اسرائیل به سران موساد مجوز ترور دادند. سازمان‌های اطلاعاتی که شراکت داشتند از آمریکا، فرانسه، انگلیس، اردن، مصر و عربستان سعودی بودند. 🔸 رئیس موساد در یک سفر محرمانه با همتای آمریکایی خود ملاقات کرد و بر سر اجرای مشترک عملیات ترور به توافق رسیدند. سپس اولمرت به واشنگتن رفت و با بوش دیدار کرد. او دستورات خود را به رئیس سیا برای ادامه تدارک برای ترور مغنیه را صادر کرد. ✅ سرویس اطلاعات آمریکا بمبی را که اسرائیل برای ترور مغنیه آماده کرده بود، از طریق اردن و سفارت واشنگتن در پایتخت سوریه به دمشق منتقل کرده و در آنجا به ماموران موساد تحویل داده شد. در ۱۲ فوریه ۲۰۰۸ و زمانی که مغنیه به خانه‌ای که در دمشق اجاره می‌کرد رسید، مأموران موساد بمب را منفجر کردند. 💢 نقشه اول اسرائیل برای ترور مغنیه در جنگ دوم لبنان در سال ۲۰۰۶ و با شلیک موشک از یک هواپیما اجرا شد که موفقیت‌آمیز نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی فراجا: در ایام اغتشاشات ۹۳۰۰ قبضه اسلحه کشف و ضبط شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺فعال رسانه ای لبنان آمده ایران، ریخته اند فحشش داده اند، او هم نه گذاشته نه برداشته میگوید: شما یک مشت منافق مزدور هستید که عصبی شده اید... 🔹ظاهرا این کاربر لبنانی در روزهای اخیر به تهران آمده و در ویدئویی گفته از برخورد وحشیانه با زنان که میگویند خبری نیست. بعد سایبری های عربستان ، سلطنت طلب و تیرانایی ریخته اند فحشش داده اند. او گفته : اینها یک مشت منافق مزدور هستند که از آمدن من عصبی شده اند...
بورل: برجام نمرده اما در حال پیشرفت هم نیست 🔹خبرنگار روزنامه وال‌استریت‌ژورنال به نقل از «بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: برجام نمرده است اما در حال حرکت (پیشرفت) هم نیست. 🔸اظهارات این مقام ارشد اروپایی در حالی مطرح می‌شود که اتحادیه اروپا ساعتی پیش تحریم‌های جدید علیه چندین شخص و نهاد ایرانی اعمال کرد!
مخبر: بخشی از دارایی‌های مسدود شده ایران آزاد شد معاون اول رئیس‌جمهور: 🔹دشمنان با تمام توان خود برای ضربه زدن به اقتصاد کشور بسیج شده‌اند. 🔹بیش از ۱۱۰ طرح اقتصادی به ارزش بیش از ۹۰ میلیارد دلار در حوزه‌های مختلف پتروشیمی، نفت، صنایع و معادن وارد مرحله اجرا و سرمایه‌گذاری شده‌ است. 🔹چند روز گذشته چند میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی مسدود شده کشور آزاد شد و در چرخه اقتصاد قرار گرفت. 🔹کل نیاز کشور را در نیما تامین می‌کنیم، اما بدون اینکه تبادلی صورت بگیرد، دلار می‌شود ۴۵ هزار تومان! 🔹ارز معامله شده در بازار غیررسمی در روزهای اخیر در حد یکی دو میلیون دلار بوده است.
انهدام ۳ باند قاچاق انسان در تهران فرمانده انتظامی تهران: 🔹هشتمین مرحله از طرح اقتدار با تلاش همکاران در پلیس امنیت، فتا و اطلاعات به مرحله اجرا درآمد،و در این طرح ۱۲۴ نفر از اوباش سطح‌دار دستگیر شدند. 🔹۱۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری و ۳۱ قبضه شبه سلاح و ۷۴۲ عدد فشنگ جنگی و بالغ بر ۱۷۰ سلاح سرد از این افراد کشف و ضبط شد. 🔹پلیس گذرنامه سه باند جعل مدارک و قاچاق انسان را منهدم کرد و همه این افراد دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
والودین: تحریم‌ها باعث انسجام ایران و روسیه می‌شود رئیس مجلس دومای روسیه: 🔹روابط دو کشور ایران و روسیه وارد سطح جدیدی شده است. 🔹تحریم‌های که آمریکا علیه کشور روسیه و ایران وضع می‌کند فقط باعث انسجام ایران و روسیه می‌شود. 🔹امیدواریم که روابط بین ایران و روسیه در همه عرصه‌ها بیش از پیش گسترش پیدا کند.
⭕️ آمریکا: با هماهنگی انگلیس و اتحادیه اروپا تحریم‌هایی علیه ایران اعمال کردیم 🔸وزارت خزانه‌داری آمریکا: 🔹بنیاد تعاون سپاه و پنج نفر از اعضای هیئت مدیره آن به همراه معاون وزیر اطلاعات ایران و چهار فرمانده ارشد سپاه در لیست تحریم‌ها قرار گرفتند. 🔹این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و اتحادیه اروپا اعمال شده است.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بعضی بندهای مذاکرات احیای برجام، «برد - باخت» است! 👤 ، کارشناس مسائل بین‌الملل: 🔹 مذاکرات احیای برجام در برخی بندها «برد - باخت» است نه آن «برد - برد»ی که می‌گفتند. 🔸 دو طرف محکم روی بعضی مواضع خود ایستادند و طرف غربی هم به دنبال این است ایران را از مذاکرات و مواضع خود عقب بنشانند. ✅ در هر حال فشار از سوی آمریکا و اروپا متوقف نمی‌شود زیرا آنها به مجموعه پازل جنگ ترکیبی و فشارهای سیاسی، امنیتی و اقتصادی نگاه می‌کنند.
⭕️ کنعانی: دولت کره جنوبی باید بدهی ایران را پرداخت کند 🔸سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری: 🔹موضوع هسته‌ای صرفا موضوع جمهوری اسلامی ایران نیست. 🔹عدم مذاکرات رسمی و عدم برگزاری مذاکرات به معنای عدم وجود تبادل پیام یا مذاکرات نیست. 🔹مطالبات مالی ایران از کره جنوبی حق قانونی ملت ایران است و ضرورت پرداخت آن وابسته به هیچ پرونده دیگر نیست. 🔹مذاکره مستقیم با آمریکا نداریم.
کشف ۹۹ قبضه کلت و اسلحه کلاش در آبادان 🔹شب گذشته در جریان نفوذ و رصد و اشرافیت اطلاعاتی بر باندهای قاچاقچیان، یک محموله سلاح جنگی پس از ورود از نقطه صفر مرزی منیوهی آبادان و در ورودی شهر آبادان توسط نیروهای عملیات اداره کل اطلاعات خوزستان کشف شد. 🔹در این محموله ۸۹ قبضه کلت کمری و ۱۰ قبضه اسلحه کلاش به همراه خشاب مربوط به اسلحه‌ها کشف شد و یک نفر از قاچاقچیان دستگیر شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تاکید قالیباف بر اجرای قرارداد ۲۵ ساله ایران و روسیه رئیس مجلس: 🔹توافق راهبردی ایران و روسیه باید مورد توجه قرار گیرد. ما باید قرارداد ۲۵ ساله را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی کنیم. رئیس دومای روسیه: 🔹 قالیباف در عقد قرارداد ۲۵ ساله و ارائه پیش‌نویس آن در سفرش به مسکو نقش داشته است. 🔹امیدوارم در آینده نزدیک این قرارداد مورد بررسی روسای دولت‌های دو کشور قرار گیرد.
🔴دانه ریزی و نقشه جدید دشمن در زمینه فضای مجازی و فناوری های ارتباطی 🔹در روزهای گذشته، وزارت خزانه‌‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای، معافیت‌های اینترنتی کاربران ایرانی از تحریم‌های ایالات متحده را اعلام کرد. 🔹 گفته شده که با مجوزهای جدید، نه تنها دسترسی کاربران ایرانی به شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای ارتباطی، نرم‌افزارهای تماس ویدئویی، خدمات ابری، نقشه‌های آنلاین و مبتنی وب،‌ بازی‌های کامپیوتری، پلتفرم‌های آموزشی، ابزارهای ترجمه و احراز هویت، آنتی ویروس‌ها، تلفن‌های هوشمند و سیستم عامل آنها، تلفن‌های ماهواره‌ای، گجت‌های دیجیتال، سیم‌کارت، روتر، مودم، کامپیوترهای شخصی فراهم شد، بلکه ارائه خدمات شرکت‌های بزرگ تاثیرگذار مانند گوگل، متا، اپل و دیگر شرکت‌های مشابه به ایرانیان نیز قانونی خواهد بود❗️ 👈 این مانند این است که آمریکایی ها به شرکت هایی که سازنده بمب هستند، اجازه دهند که به ایران بروند و در آنجا بمب کار بگذارند❗️ ◀️ اگر این اقدام آمریکایی ها موجب شود که ما اینستاگرام را این بار به صورت رسمی به داخل کشورمان بیاوریم، چند اتفاق رخ می دهد: - زحمات چند ماهه اخیر و تلاش شبانه روزی برای بالاآمدن سکوهای داخلی از بین خواهد رفت؛ - هزینه های مادی که برای رشد شرکت های داخلی هزینه شد، به نتیجه مطلوب نمی رسد و هدر خواهد رفت. - روند ملی شدن صنعت پیامرسان و شبکه اجتماعی با شکست مواجه خواهد شد؛ -در زمینه شبکه اجتماعی و پیامرسان به دشمن اصلی خود وابسته خواهیم شد❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات تحلیلگر برجسته جهان عرب درباره عاقبت سازش کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی!! «عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه "رای الیوم": 🔹چرا سازشکاران به این روز افتاده‌اند؟! اردن و مصر که با اسرائیل سازش کردند و قرار بود برایشان خیر و برکت در پی داشته باشد غرق در بدهی هستند!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شناسایی ۵۷ کارگاه جعل اسکناس و ارز و سکه سخنگوی فراجا: 🔹بیش از ۳۰۰ نفر از متخلفین بازار ارز شناسایی و دستگیر شدند. ۶۳۲ قطعه طلا و سکه تقلبی نیز کشف شده است. 🔹۵۷ کارگاه جعل اسکناس و ارز و سکه از اول سال شناسایی شدند و ۱۷۰ نفر دستگیر شدند. تا امروز ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار و ۳۰۰ واحد انواع ارز تقلبی توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است. 🔹بیشتر کلاهبرداری ها در حوزه خودرو و زمین بوده است. ۲۷۵۸ فقره کلاهبرداری در حوزه خودرو و ۲۳۸۰ فقره در حوزه زمین و ۲۲۰۰ فقره در واحدهای مسکونی انجام شده است.
"هر روز یک صفحه با کلام حق " *اعوذ بالله من الشیطان الرجیم *بسم الله الرحمن الرحیم**
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈ثواب مضاعف؛👇 👈ان شاءالله همه طاعات و عبادات و اعمال ما فقط برای جلب رضای الهی است. 👈اما قطعاً خداوند منان نیز، کارهای خیر و عبادات بندگانش را بی پاداش نمی گذارد. 👈اما چه کنیم که پاداش طاعات و عبادات مان مضاعف شود. 👈لطفاً توضیح اجمالی در این زمینه را در یادداشت ذیل مطالعه فرمایید.👇 👈ثواب عبادات و کارهای خیرتان را مضاعف کنید http://rahtooshe.com/?p=10051 ✳️ سایت ره توشه rahtooshe.com
گاندوهای دولت روحانی به نام خدا و برای خدا ✍آیا خام و امنیتی پرهیاهو و بازی خورده حزب اعتدال و توسعه واعظی و نوبخت، با علیرضا اکبری ابرجاسوس MI6 انگلیس، در ارساس خبرهای مهم و حساس کشور همکاری داشته؟ ❓آیا خبر بازداشت یکی از وزرای حسن روحانی در توئیت جنجالی کریمی قدوسی مرتبط با دستگیری احتمالی است؟! ❗️به نظر می‌رسد تنها وزیری که به راحتی به کشور دسترسی و جرأت همکاری با علیرضا اکبری را داشته، آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات می‌باشد. 🔹اگر این خبر قطعی باشد، قطعاً با گسترده در دولت حسن روحانی، بیش از آنکه تاکنون شنیده‌ایم، روبرو هستیم،..... 🔺چرا که دولت حسن روحانی انگلیس، آمریکا و اسرائیل در ایران بوده است! 🔸گویا دست‌اندرکاران ساخت باید مجدداً آستین بالا زده و سریال گاندوهای ۳ و ۴ را تهیه کنند،.... 🔺چرا که سفارشی سازمان جاسوسی آمریکا و انگلیس به حسن روحانی، بوده است. شایان ۴ بهمن ۱۴۰۱ @vaznesiyasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رئیس پلیس آتلانتا پس از سرکوب اعتراضات اخیر این شهر گفت: «شکستن شیشه‌ها و آتش زدن اعتراض نیست، است.» ✍خب! حالا چرا مسؤلان وزارت خارجه ایران از شهر آتلانتای آمریکا حمایت و پلیس آمریکا را محکوم و معرفی نمی‌کنند؟! ❗️نکنه منتظرند، تا مسئولان آمریکایی به آنان اجازه دهند؟! شایان
دوستان همراه! ✍ شاید در دوران اغتشاشات، هیچگاه اسم مطرح نشد،.... 🔹اما واقعیتی بود که دشمنان در گنجانده بودند. 🔸بعنی بعد از سقوط شهرهای استان کردستان و برخی شهرهای استان کرمانشاه، نخست .... 🔺و سپس اعلام منطقه پرواز ممنوع از طرف کشورهای فعال در جنگ ترکیبی ..... پیش بینی .... و در ادامه و تجزیه ایران..‌... 🔹پس بدانیم، که شکست این جنگ بسیار گسترده در پازل‌ها و لایه‌های مختلف، بدون میسر نبود. 🔹تأثیر خون شهدا🌹 و اقدام بهنگام در انهدام اتاق‌های عملیاتی دشمن در اقلیم کردستان عراق توسط سپاه پاسداران بسیار اهمیت داشت، .... 🔸ولذا افسار پاره کردن عبدالحمید وهابی در زاهدان و از سپاه پاسداران را باید در شکست جنگ ترکیبی آنان دید. 🔹البته جنگ ترکیبی تمام نشده و در پرقدرت در حال اجرا است شایان @vaznesiyasi
🔴زنان تاثیرگذار فقط و 🔹اشتون: به اطمینان دادم دولت بعدی آمریکا از خارج نمی‌شود! ✍تیم روحانی، قبل آغاز ریاست جمهوریش در سال ۹۲ قول برجام ۱ و ۲ و ۳ و ۴ را به عوامل آمریکا داده بود..... 🔺ولذا خروج ترامپ از برجام بخاطر عدم امضای برجام‌های بعدی توسط حسن روحانی بود و گرنه از برجام خارج نمی‌شد! 🔸خانم موگرینی جانشین اشتون فاش کرد: «آقای روحانی قول داده بود اگر آمریکا از برجام خارج شود، ایران خارج نخواهد شد.» 🔺دو تحصیل کرده‌ی آمریکا و انگلیس به دو زن که مسئول سیاسی خارجی اتحادیه اروپا بودند، اعتماد راسخ داشتند! 🔺واقعاً عنصر زن چه بلایی سر ظریف، تحصیل کرده امریکا و حسن روحانی، تحصیل کرده انگلیس آوردند! ❗️البته روحانی و ظریف با سازمان جاسوسی دو کشور محل تحصیل بی ارتباط نبودند!!! حتماً نظر خانم اشتون در تصویر 👆 را مطالعه فرمایید 👆👆👆👆👆👆 شایان ۳ بهمن ۱۴۰۱ @vaznesiyasi