eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی سایت ره توشه
404 دنبال‌کننده
15.6هزار عکس
18.4هزار ویدیو
1.1هزار فایل
ارتباط با مدیر کانال: @arhedayati
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹دختر شهید محمد قنبری در مراسم تشییع پدرش:ما پشت این انقلاب می‌مانیم و از ولایت دفاع می‌کنیم. مردم آگاه باشید راه ما راه شهادت است ، راه ماه اطاعت از ولی امر زمان است. ♦️کاری نکنید فردای قیامت شهدا یقه شما را بگیرند و بگویند روی خون ما پا گذاشتید. از خدا میخواهم به رهبر سلامتی عطا فرماید و این انقلاب را به انقلاب امام_زمان (عج) متصل گرداند.
مادر فتنه در ایذه باردار است! 🔸۱-صدای غرش شلیک موشک هایپرسونیک «فتاح» گوش منطقه و جهان را کَر کرده است. ۲- قفل درب «سفارت» ایران در عربستان در فضایی آرام بازگشایی می‌شود. ۳-ایران بعنوان عضو کشورهای بریکس با نزدیک به نیمی از جمعیت دنیا پذیرفته می شود. ۴- روابط ایران با کشورهای همسایه بشدت تقویت شده و مراودات و مبادلات تجاری رونق گرفته ۵-قیمت دلار در حال کاهش بوده و بزودی بیشتر ریزش خواهد کرد. ۶- قیمت مسکن در حال نزول و نزدیک به ۲۰درصد کاهش پیدا کرده ۷-قیمت خودرو در حال پایین آمدن است و بازار در حال کنترل ۸-تورم نقطه به نقطه در سیر نزولی قرار داد و بزودی خبرهای خوشی به مردم خواهد رسید ۹-سرمایه گذاران خارجی در حال ورود به کشور هستند و پروژه ها و طرحهای بزرگی در شرف اجراست. ۱۰-آمریکا و اروپا از مهار ایران ناامید شده اند و تحریم ها در حال فروپاشی است. 🔻لذا تنها راه باقی مانده برای غربی ها تکرار پروژه های آشوب در کشور است تا بتوانند با برهم زدن امنیت، اقتصاد پایدار را از بین ببرند و دوباره موتور تورم دلاریزه فعال شود و بازار بر هم بخورد تا بتوانند اهرم های فشار خود را بازیابی کرده و مردم را تحت فشار بیشتر قرار دهند و با آوردن آنان در کف خیابان دولت و نظام را برای پذیرش مذاکره و دادن امتیاز تحت فشار قرار دهند. 🔺 در این شرایط نیاز به کاتالیزور محرک احساسات مردم دارند و بهترین گزینه ها برای برانگیختن احساسات استفاده از زنان است و بطور خاص دشمن بر روی مادر کیان پیرفلک برای زاییدن در ایران برنامه ریزی کرده و او نیز در این برنامه به خوبی همراهی می کند. ❌ اکنون در ایذه باردار است و در حال زایش فتنه ای دیگر است که از ایذه شروع شده و بزودی با پروپاگاندای تبلیغاتی به کل کشور سرایت خواهد کرد، وقت مماشات به پایان رسیده است و قوه قضائیه باید با برخورد و محاکمه ماه منیر مولاوردی جلوی تولد این مولود خبیث را بگیرد که اگر چنین نکند، معلوم نیست این مادر خونخوار به ریختن خون چند نفر دیگر راضی شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رئیس‌جمهور نیکاراگوئه: لطفا سلام، محبت و احترام ما را خدمت رهبر انقلاب و ملت ایران ابلاغ بفرمایید ♦️آقای رئیسی برادرِ عزیز از شما و ملت شجاع و قهرمان ایران تشکر می‌کنیم؛ قدردان شما، قهرمانان و شهدای ایران هستیم که برای تقویت روابط و دوستی با ملت‌های انقلابیِ این منطقه، به ۳ کشور آمریکای لاتین سفر کردید.
🛑 نیویورک تایمز: ایران و ایالات متحده به توافق نانوشته ای نزدیک شده اند که در آن ایران متعهد می شود که اورانیوم را با نرخ بیش از 60 درصد غنی سازی نکند، حملات به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه را متوقف کند، همکاری ها با آژانس بین المللی انرژی اتمی را افزایش دهد، موشک های بالستیک خود را به روسیه منتقل نکند و زندانیان آمریکایی در خاک این کشور را آزاد کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علم‌الهدی، همسر رئیس‌جمهور در مصاحبه با رسانۀ ونزوئلایی: سن درختان دانشگاه شهید بهشتی که در آن تدریس می‌کنم بیشتر از سن آمریکاست؛ برای همین ایرانیان از تلاش‌های آمریکا خنده‌شون می‌گیره.
🔴وزیر خارجه عربستان شنبه به تهران می‌آید ♦️«فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی به منظور دیدار و گفتگو با مقامات ایران روز شنبه ۲۷ خرداد به تهران سفر می‌کند. ♦️پیش از این، برخی منابع خبری از احتمال بازگشایی سفارت عربستان سعودی در سفر وزیر امور خارجه این کشور به تهران خبر داده‌ بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍امید و نگاه خوش بینانه به آینده 💠بیانات امام خامنه ای 🔸چرا به آینده امیدوار و خوش بین نباشیم؟ در حالی که روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و گذراندیم... 🔹اگر نگاهتان به آینده، نگاه ناامیدانه و چه فایده ای دارد شد، به دنبالش بی عملی و بی تحرکی و انزوا است، همانی که دشمن می خواهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نگرانی اسرائیل از حضور ایران در قاره امریکا، به عنوان تهدیدی جدی برای کشور امریکا خبرنگار شبکه i24 صهیونیستی: ایران، نیکاراگوئه، ونزوئلا و کوبا می‌خواهند با تحریم‌های آمریکا مقابله کنند؛ ایران منافع اقتصادی زیادی با نیکاراگوئه و کوبا دارد اما نسبت به ونزوئلا موضوع فراتر از اقتصاد است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 این 20 ثانیه بی نظیر است میگوید : قدردان قهرمان های شما هستیم. بعد کلمه ای شبیه به شهید میگوید که مترجم آن را شهدا ترجمه میکند. یعنی میگوید : قدردان شهدای شما هستیم! اشتباه نشنیدید در نیکاراگوئه ، رئیس جمهور کشوری کنارِ گوش آمریکا دارد به رئیس جمهور ایران میگوید ما قدردان مردانی از سرزمین شما که سلاح به دست گرفته و با دشمنان خود جنگیده اند هستیم. خیلی ها در دنیا خودشان را با ما هم جبهه می بینند، البته آنهایی که جرات بیانش را دارند انگشت شمارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این کلیپ را ببینید تا: ۱) با حاضر و غایب کردن نام شهدای تکاور دریایی مدافع خرمشهر توسط فرمانده شان ناخداصمدی حالتان خوب شود. ۲) این را یاد آوری کنیم که ایران برای همه عزیز است و بخاطر حفظش جان داده و می دهیم حتی باورهایمان، سلایقمان و نسل‌هایمان با هم متفاوت باشد، برای حفظ هم دل هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن‌گرافی/ عفاف و حجاب (حیا) 🔹در این موشن‌گرافی به این سؤالات پاسخ داده شده است که حیا چیست؟ 🔸چه تفاوتی با ترس و خجالت دارد؟ 🔹 حیا در زنان چگونه باعث تحکیم خانواده می‌شود؟ 🔸و آیا حیا فقط برای زنان است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار رسانه‌ای؛ وظیفه‌ای برای همه!🔻ماجرای عجیب آدم‌های مذهبی و انقلابی که در فضای مجازی، صفحات خوب و مفید رو در حد لایک و فالو کردن، حمایت نمی‌کنند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 رونماییِ الحشدالشعبی از یک پهپاد 🔹‌ سازمان الحشدالشعبی عراق در نهمین سالگرد تأسیس خود از یک پهپاد تهاجمی به‌نام «M-۶» رونمایی کرد. 🔹‌ این پهپاد برای اولی‌نبار در زمره تجهیزات نظامی الحشدالشعبی در راستای حفظ و تأمین امنیت عراق در آمده است.
جزئیات نیویورک‌تایمز از توافق «غیرمکتوب» ایران و آمریکا: ایران حملات به پیمانکاران آمریکایی در عراق و سوریه را متوقف می‌کند، همکاری با آژانس را گسترش می‌دهد/ آمریکا نفتکش‌های حامل نفت ایران را توقیف نمی‌کند، قطعنامه هم علیه تهران صادر نمی‌کند نیویورک تایمز نوشت: 🔹 ایران بر اساس توافق جدید -که دو مقام اسرائیلی آن را "قریب الوقوع" توصیف کردند- موافقت خواهد کرد که اورانیوم را فراتر از سطح تولید فعلی خود که ۶۰ درصد است، غنی سازی نکند. ایران همچنین حملات مرگبار به پیمانکاران آمریکایی در سوریه و عراق توسط نیرو‌های نیابتی خود در منطقه را متوقف می‌کند، همکاری خود را با بازرسان آژانس گسترش می‌دهد و از فروش موشک‌های بالستیک به روسیه خودداری می‌کند. 🔹در مقابل، ایران انتظار دارد که ایالات متحده از تشدید تحریم‌ها، اجتناب کند. توقیف نفتکش‌های خارجی حامل نفت، همانطور که اخیرا در آوریل انجام شد، متوقف کند. به دنبال قطعنامه‌های تنبیهی جدید در سازمان ملل یا آژانس علیه ایران به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای‌اش نباشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی اپوزیسیون پته‌ی همدیگر رو تو مزدوری برای دولت‌های غربی میریزن رو آب :) کارشناس شبکه ایندیپندنت: اپوزیسیون ایران در اجاره دولت‌های غربی هستند؛ مخالفین جمهوری اسلامی به فکر منافع خودشان هستند و از طریق شرکت‌های مختلف به دنبال خوردن پول‌های بلوکه شده ایران هستند؛ البته خیلی‌ها هم این کار را کردند!
سردار رادان: برخورد با بی‌حجابی درحال اجراست 🔹در حوزۀ حجاب ۴ ناظر را ایجاد کردیم که هر کدام فرآیندی برای مقابله با بی‌حجابی‌ها دارند. ناظر ۴ برای افرادی که در فضای مجازی کشف حجاب می‌کنند یا افرادی که دیگران را تشویق و بی‌حجابی را ترویج می‌کنند استفاده می‌شود. 🔹طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها با استفاده از دوربین‌های نظارتی نیز درحال اجراست و افرادی که کشف حجاب می‌کنند شناسایی و پیامک اول حاویِ تذکر به آنان ارسال و در پیامک‌ دوم پیگیریِ قضایی و انتظامی انجام می‌شود. 🔹در سواحل مازندران نیز قرار شد هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود؛ از دولت هم خواستیم تا سطح پوشش دوربین را برای تامین امنیت در همه ابعاد افزایش دهد که رئیس‌جمهور موافق بودند که تامین اعتبار انجام شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعلام برائت پدر پویا مولایی از برعندازان و ضدانقلاب ابراز تاسف خانواده مولایی بابت به شهادت رساندن شهید قنبری توسط پسرشان 📌به کانال بپیوندید : https://eitaa.com/joinchat/2787246158C523e1f1adb
"هر روز یک صفحه با کلام حق " *اعوذ بالله من الشیطان الرجیم *بسم الله الرحمن الرحیم**
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚄🚌⛴📚✈️🚎🚅 👈استفاده از ظرفیت حمل و نقل عمومی برای فرهنگ‌سازی:👇 👈قطعاً نمایشگرهای داخل قطارها، هواپیماها و اتوبوس‌ها و حتی تابلوهای تبلیغاتی نصب شده در سطح شهرها یا داخل ترمینال‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو یکی از مجموعه ظرفیت‌هایی است که می‌تواند برای معرفی فراگیر اهداف والای انقلاب اسلامی، فرهنگ‌سازی عمومی، ترویج ارزش‌های اسلامی و ایرانی از جمله حجاب، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، انتشار اخبار مثبت و امیدآفرین در جامعه و متقابلاً معرفی ماهیت دشمن و بیان توطئه‌های بیگانگان و علت دشمنی آنها با ایران اسلامی و جهان اسلام مورداستفاده قرار گیرد. 👈البته بدیهی است با توجه به این که تبلیغ بد و نامناسب اثر معکوس دارد و نوعی ضدتبلیغ محسوب می‌شود، لذا قطعاَ استفاده از این ظرفیت، مستلزم کار کارشناسی دقیق و حسابشده با استفاده از نظر کارشناسان مختلف مانند؛ کارشناس مسائل دینی، کارشناس روانشناسی، کارشناس جامعه‌شناسی، کارشناس جنگ روانی، کارشناس جنگ ترکیبی، کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور تبلیغاتی است. 👈بنابراین شایسته است مسئولین ذیربط از جمله؛ وزارت راه و ترابری، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداری‌ها و دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در اسرع وقت موضوع استفاده بهینه از این ظرفیت را در دستور کار خود قرار دهند. 👈بی‌شک استفاده مناسب و بجا از احادیث و روایات اسلامی که نقش بازدارنده یا ترغیب‌کننده دارند و یا بهره گرفتن از کلام و رفتار بزرگان دینی و اجتماعی و یا شهدای بزرگوار نیز می‌تواند در این طرح موردتوجه قرار گرفته و نقش بسیار مؤثری در فرهنگ‌سازی عمومی داشته باشند. 👈در این راستا پشنهاد می‌شود، شرکت‌ها و موسساتی که مایل به معرفی کالا و خدمات خود از طریق این نوع رسانه‌ها و یا حتی از طریق رسانه ملی هستند، ملزم شوند که جنبه‌های فرهنگی را بیش از پیش موردتوجه قرار دهند و مشوق‌هایی نیز برای کسانی که در تبلیغاتشان مروج ارزش‌های اسلامی و ایرانی هستند، در نظر گرفته شود. 👈این مورد می تواند در رابطه با شرکت‌های تولید و توزیع فیلم‌های سینمای خانگی نیز مصداق داشته باشد و همگی آنها نیز با همان مشوقهای موظف شوند، قبل از آگهی های تبلیغاتی ابتدای فیلم، حداقل به یکی از دستاوردها (البته با رعایت تنوع موضوع و در چارچوب ضوابط ابلاغی) اشاره نمایند. 👈لطفٱ در انتشار این مطلب و رساندن آن به دست مسئولین محترم ذیربط مشارکت فرمایید.☝️ ✅ سایت ره توشه ✳️ نشانی سایت ره توشه rahtooshe.com ❇️ نشانی کانال سایت در پیام رسان های ایتا، بله و سروش: @rahtooshe ❇️ نشانی کانال سایت در پیام رسان روبیکا: @rahtoosheh
🔶سلام برتو ای بهار خلایق وخرمی روزگار 🔶«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج» 🔶سهم شما به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) ۱۰صلوات 🔷@Basijnewsir
در گلزار شهدای شهرستان دزفول، قبری وجود دارد که بدون هر گونه جلوه‌ای هم‌سطح زمین قرار دارد. این قبر متعلق به شهید بهمن(محمدجواد) درولی است. بهمن دُرولی همون دانشجوی شهید(دانشگاه علم و صنعت) است که وصیت کرد که : قبرم را ساده و هم سطح زمین درست کنید و با اندکی سیمان روی آن را بپوشانید و فقط با انگشت روی آن بنویسید: پر کاهی تقدیم به آستان قدس الهی. 🕊شادی روح پاکش حمد و سوره و صلواتی قرائت کنیم. 🇮🇷 به کانال بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خوش آمدید✌ https://eitaa.com/hamdan_moghadam