eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی سایت ره توشه
405 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
16.6هزار ویدیو
1هزار فایل
ارتباط با مدیر کانال: @arhedayati
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش رویترز: رافائل گروسی می‌گوید فعالیت غنی‌سازی هسته‌ای ایران همچنان بالاست بی بی سی:به گزارش خبرگزاری رویترز رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، امروز(دوشنبه) گفته است که ایران به غنی‌سازی اورانیوم بسیار فراتر از نیازش برای مصارف تجاری هسته‌ای ادامه داده است. او گفته که این اقدام به‌رغم فشارهای سازمان ملل برای توقف آن صورت گرفته است. آقای گروسی گفته که قصد دارد ماه آینده برای اولین بار در یک سال گذشته به تهران سفر کند تا «مسایل مورد اختلاف» را مورد بحث قرار دهد. رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از اطلاع رسانی به وزیران خارجه اتحادیه اروپا در این زمینه، به رویترز گفت: هر چند که سرعت غنی سازی اورانیوم ایران از پایان سال گذشته اندکی کاهش یافته است، اما ایران همچنان در حال غنی‌سازی حدود هفت کیلوگرم اورانیوم در ماه با خلوص شصت درصد است. ایران همواره گفته است که فعالیت‌های هسته‌ای‌اش مصارف صلح‌آمیز دارد. پیش ازاین در دی ماه گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به نگرانی آمریکا از افزایش تولید اورانیوم با غلظت بالا در ایران گفت که «ما همان غنای ۶۰ درصد را تولید می‌کردیم، نه کاری را تغییر دادیم و نه ظرفیت جدیدی ایجاد کردیم.»
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻هی به مردم نگید رأی دادن تکلیف شماست بیاید رأی بدید. بگید رأی دادن حق شماست، بیاید بگیرید...
📍رهبر معظم انقلاب :سیاست راهبردی امام آوردن مردم به صحنه، سیاست راهبردی دشمن خارج کردن مردم از صحنه است. شرکت نکردن در انتخابات همان سیاست راهبردی دشمن است. ایجاد دوقطبی در جامعه از اهداف دشمن و مخالفان ملت ایران است.
من می آیم چون...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 آیا رای ندادن نشانه اعتراض به حاکمیت است؟ آیا در طول تاریخ، در یک انتخابات، صدای آراء خاموش و آراء نداده شده، شنیده شده است؟! مثلا در انتخابات آمریکا، سال ۱۹۹۶ مشارکت بسیار پایین بود. تقریبا ۴۹ درصد مردم آمریکا رأی دادند و از بین ۴۹ درصد حدود ۲۵ درصد به کلینتون رأی دادند؛ یعنی در واقع ۷۴ درصد مردم آمریکا به کلینتون رأی نداده بودند. یعنی عملا کلینتون رئیس‌جمهور اقلیت بود. در مقابل، انتخابات مربوط به انتخاب اوباما و انتخابات مربوط به انتخاب بایدن، جزء بالاترین مشارکت‌ها بود. حال سوال اینجاست که آیا کلینتون کمتر از بایدن رئیس‌جمهور آمریکا بود؟! در عمل افرادی که رأی ندادند، تاثیری در رئیس‌جمهور نداشتند. مردم برای تغییر، می‌توانند پای صندوق بیایند و شرایط را آن طور که می‌خواهند تغییر دهند. پس اینکه کسی بگوید من رأی نمی‌دهم که صدایم شنیده شود، درست نیست!
سهولت شرکت در انتخابات 🔹براساس قانون جدید انتخابات، رأی دهندگان با مدارک هویتی: ۱. شناسنامه ۲. کارت ملی ۳. کارت پایان خدمت ۴. گواهینامه ۵. گذرنامه می توانند رأی دهند و سوابق بجای ممهمور کردن شناسنامه با ثبت در پرونده الکترونیکی افراد مستند می‌گردد.
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈 شما آقا و خانم نامزد انتخابات! ❓راهکار شما برای قطع تورم، بدون فشار اقتصادی بر مردم چیست؟ ❓راهکار شما برای رفع کسری بودجه، بدون اخذ مالیات زیاد یا خلق پول مجازی چیست؟! ❓راهکار شما برای جلوگیری از سقوط ارزش پول ملی، بدون زجر کشیدن بیشتر فقرا چیست؟ 👈 این سوالها، اگر تاکنون بی‌جواب مانده اند؛ ولی استاد رائفی پور؛ بهترین و منطقی ترین جواب ها را به این سوالها داده اند؛ ایشان حرف دل کسانی را می زنند که به اشتباه، را کلید حل مشکلات کشور می دانند. 👈 و شما هموطن عزیز! اگر این ویدئو را گوش کنید؛ ✔️هم با انتخابات، آشتی خواهید کرد، ✔️و هم اوضاع کشور را به نفع خود تغییر خواهید داد! 📛 قهر با انتخابات؛ نسخه دشمنان ایران و مردم آن است، برای بدتر کردن شرایط کشور، 📌نسخه ای که آنان امروز برای تحریم انتخابات پیچیده اند؛ روی دیگر سکه تحریم و ترور و اغتشاشاتِ دیروز است! به کانال عشاق بقیت الله بپیوندید👇 @oshghebaghyatollah
"هر روز یک صفحه با کلام حق " *اعوذ بالله من الشیطان الرجیم *بسم الله الرحمن الرحیم**