eitaa logo
کانال اطلاع‌رسانی سایت ره توشه
405 دنبال‌کننده
14.5هزار عکس
16.6هزار ویدیو
1هزار فایل
ارتباط با مدیر کانال: @arhedayati
مشاهده در ایتا
دانلود
ارتش اسرائیل مشغول به خود؛ رسانه‌های ضدایرانی مشغول حمله خیالی بزرگ به ایران! 🔹آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است. با این حال برخی رسانه‌‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند. 🔹هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند! 🔹رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند. در آخرین خبر، یکی از این رسانه ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.
با بلوف رسانه ای رو به رو هستیم 🔻فارس نوشت: 🔸به نظر می‌رسد پاسخ معتبر و قاطع ایران به حمله اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، آنچنان بازدارنده بوده که تل‌آویو بدون اینکه جرأت اقدامی علیه جغرافیای ایران به خود بدهد، تلاش کرد در رسانه‌ها، حمله پردامنه‌ای به ایران را به نمایش بگذارد تا پاسخ افکار عمومی خود را بدهد اما از هم اکنون برخی کاربران در فضای مجازی در حال تمسخر اسرائیل هستند. 🔸لذا فارغ از اینکه این اتفاق در سحرگاه امروز‌ عملیات فریب بوده باشد یا نباشد و در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد، تا این لحظه، با یک بلوف رسانه‌ای بزرگ روبه‌رو هستیم که هدفش این است که به افکار عمومی فلسطین اشغالی و بلکه منطقه و دنیا بگوید، اسرائیل به حمله ایران پاسخ داد.
تلاش رسانه‌های آمریکایی برای دستاوردسازی از وقایع صبح جمعه ایران! 🔹در حالی که تا این لحظه (ساعت ۷ صبح) و با گذشت ۳ ساعت از اولین صدای شلیک پدافند در شرق اصفهان، هیچ تصویر مستقل و مستندی از حمله به تأسیسات ایران منتشر نشده است، رسانه‌های آمریکایی همچنان از اینکه «آمریکا در این حمله مشارکت نداشته و...» خبر می‌دهند. 🔹علاوه بر خبر اولیه ABC در ساعت‌های اخیر CNN و NBC هم خبرهایی با مضمون حمله اسرائیل به ایران منتشر کرده‌اند. هنوز معلوم نیست غیر از صدای شلیک پدافند در اصفهان و تبریز منظور آن‌ها چیست. 🔹مقام‌های مطلع به رسانه‌های ایران می‌گویند احتمالاً پدافند ریزپرنده‌هایی را مورد هدف قرار داده است.
آقای شکست 👆👆👆
دفعهٔ بعدی اگه از اینا پرتاب کنی زنگ میزنم سازمان حمایت از کودکان سرپرستی‌تو از آمریکا بگیرن ریزپرنده، اسباب بازی مناسب سن‌ت نیست بیا اینو بگیر🐻 . ╭━╱▔▔▔▔╲━╮ ╰╱╭▅╮╭▅╮╲╯ ▏╰┈▅▅┈╯▕ ╲┈╰━━╯┈╱ ╱╱▔╲╱▔╲╲ ╭━╮▔▏┊┊▕▔╭━╮ ┃┊┣▔╲┊┊╱▔┫┊┃ ╰━━━━╲╱━━━━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️آقا راستی راستی رفتن قبرشو پیدا کردن به وصیتش عمل کنن😄 آقا بی خیال یه غلطی کرد این بدبخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴سخنان جالب بازنشست ارتشی در حضور نماینده رهبری به حضرت اقا بگویید با ۵ هزار لُر می تواند اسرائیل را فتح کند!
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موشک های اسرائیل به ایران نرسید، حمله در عراق دفع شد اینهم یک تحلیل فرضی است
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برای ضابطین قضایی☝️ ⭕️ جماعت بی غیرتی که مانع امر به معروف شدند. دو دختر با نیم تنه و کاملا بی حجاب در خیابان شریعتی رو متوقف کردن تا پلیس بیاد آمر رو گرفتن تا اونها در برن بعدش تا این دخترها رو میگیرن میگن ما تو سپاه و نیروی انتظامی فامیل داریم. این اشخاص برنامه ریزی شده اقدام به هنجار شکنی میکنن تا زمانی که با اشخاصی که مانع آمران امر به معروف و نهی از منکر میشوند برخورد نشه اینها همچنان هنجار شکنی میکنن.